Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:47:16 GMT

ورزش‌های نابینایان به بودجه و توجه خاص نیاز دارند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۴۴۴۱

ورزش‌های نابینایان به بودجه و توجه خاص نیاز دارند

محمدرضا مظلومی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی رییس هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان استان قزوین افزود: جامعه آماری ورزشکاران ما یک درصد جامعه است اما چون دارای شرایط خاص هستیم به توجه و امکانات بیشتری نیاز داریم.

وی اضافه کرد: سالانه برای هر دانش آموز در آموزش و پرورش سه میلیون تومان و برای ورزشکاران معلول و نابینا سه تا چهار برابر آن هزینه می‌شود که نشان دهنده میزان اعتبار و هزینه مورد نیاز در این رشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به نارضایتی برخی ورزشکاران از عملکرد هیات ورزش‌های نابینایان استان، گفت: انتقاد کردن از عملکرد هیات در استان راحت است اما باید در کنار انتقاد راهکار را نیز برای رفع مشکلات ارایه کرد.

وی اضافه کرد:در مسابقات آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ ما یک مربی از استان قزوین اعزام کردیم که نشان دهنده توجه ما به ورزش استان است.

مظلومی با بیان اینکه ما به اندازه اعتبار و بودجه خود می‌توانیم تصمیم گیری و برنامه ریزی کنیم، افزود: امسال با توجه به تاکید مقام عالی وزارت باید تیم‌هایی که شانس مدال و کسب سهمیه داشتند به مسابقات آسیایی اعزام می‌کردیم و به همین دلیل نتوانستیم تیم دختران را به این مسابقات اعزام کنیم.

هیات ورزش‌های نابینایان در شهرستان‌های استان قزوین فعال شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین نیز در این مجمع انتخاباتی گفت:مدیریت هیات ورزش‌های نابینایان و کم بینایان یک کار دلی است و به عشق و علاقه قلبی در این زمینه نیاز دارد.

عباس علایی مقدم افزود:برای توسعه جامعه آماری این رشته باید هیات‌های آن در شهرستان‌های استان فعال شوند و نمایندگانی از این هیات به مسابقات کشوری اعزام شوند.

وی اضافه کرد:هیات ورزش‌های نابینایان استان باید برای همگانی کردن این رشته، از منزل بیرون کشیدن ورزشکاران و افزایش سلامتی آنها وارد عمل شود و کسب بودجه و اعتبارات را از مسئولان استانی و شهرستانی و خیران پیگیری کند.

وی افزود: در چهار سال گذشته، نگاه ما به هیات معلولان، بیماران خاص و نابینایان ویژه بوده و کمک‌های خاصی نیز در این زمینه صورت گرفته است.

در پایان این مجمع حمید جهانبخش رییس هیات ورزش‌های نابینایان استان با کسب هفت رای در سمت خود ابقا شد.

برچسب‌ها فدراسیون نابینایان استان قزوین ورزش و جوانان نابینایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون نابینایان استان قزوین ورزش و جوانان نابینایان فدراسیون نابینایان استان قزوین ورزش و جوانان نابینایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • هاشمی: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • وزیر ورزش: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم