Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:06:19 GMT

۱۴ میلیون تن کالا از بنادر وارد کشور شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۴۸۰۵

۱۴ میلیون تن کالا از بنادر وارد کشور شد

به گزارش ایرنا غلامحسین دغاغله روز پنجشنبه در گرامیداشت هفته حمل و نقل و راهداری در حوزه هنری خرم‌آباد گفت:امسال تناژ بارگیری کالاهای وارد شده ۳۳درصد و سفرهای صورت گرفته برای جابجایی این میزان کالا  ۴۹ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تامین کالاهای اساسی مردم از وظایف سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای می‌باشد افزود: اکنون تحریم‌های ظالمانه افزایش یافته و زندگی مردم را هدف قرار داده و بسیاری از کالاها از طریق بنادر وارد کشور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: باتوجه به تحریم ها  ممکن بود برخی کالاها در موعد مقرر به مقصد نرسد اما با برنامه ریزی های صورت گرفته از بروز این مشکل جلوگیری و محموله ها با مدیریت صحیح ترخیص شد.

وی افزود: کارنامه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در بحث سیل قابل قبول می باشد.

وی بیان کرد: حدود ۲میلیون نفر با هشت هزار دستگاه خودرو در طرح اربعین حسینی جابجا شده اند که اقدامی جهادی است.

دغاغله ادامه داد: برای افزایش بهره‌وری در جاده‌های کشور از سال گذشته تا کنون برنامه های جدیدی در دستور کار قرار گرفته که فروش اینترنتی بلیط، نوبت دهی اینترنتی و بارگیری شرکتهای بزرگ مقیاس هوشمند از جمله این اقدامات است.

وی گفت: پایین بودن بهره وری از معضلات کشور می‌باشد که بین ۶۰ تا ۶۵ هزار کیلومتر در سال برآورد شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 بلیط بهره وری حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده کالاهای اساسی قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از انجام ۳۸ عملیات ریزش‌برداری در شبانه روز گذشته در راه های مواصلاتی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

سیدزاهدین چشمه‌خاور در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی استان باز بوده و مشکلی برای تردد خودروها وجود ندارد، اظهار داشت: در بارش‌های اخیر نیروهای راهداری بیش از 38 مورد ریزش‌برداری را در سطح جاده‌های فرعی و اصلی استان انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: بر‌اساس رصد دوربین‌های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه‌های استان و همچنین طبق گزارشات ارسالی از ادارات تابعه در 12 محور از شهرهای این استان شبانه روز گذشته بارش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه 13 راهدارخانه در سطح استان به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع بارش و ریزش‌ها در سطح جاده‌های مواصلاتی مستقرند، گفت: 56 نیرو‌ی راهدار با 31 دستگاه دستگاه ماشین آلات برای انجام این ریزش‌برداری‌ها به‌کار‌گیری شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • اژه‌ای: وضع بنادر و انبار گمرکات با نقطه مطلوب فاصله دارند
  • با نقطه مطلوب وضعیت بنادر ،‌گمرکات و انبارها فاصله داریم
  • وضعیت بنادر، گمرکات و انبارهای «تملیکی» و «توقیفی» بهتر شده است
  • استمرار جنایات سبعانه رژیم غاصب صهیونیستی در غزه
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • خسارات سیل به جاده هاوتردد سخت مردم چابهار
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟