Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس صبح امروز (پنجشنبه) در کنگره حزب همبستگی در سالن تلاش تهران، اظهار داشت: باید مردم را آزاد بگذاریم خودشان انتخاب کنند و خودشان رای بدهند چراکه مردم اگر یک بار یا دو بار و یا به تعبیر شهید مطهری صد بار هم اشتباه کنند ایرادی ندارد بلکه رشد اجتماعی ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در بررسی صلاحیت‌های نامزدها باید به مسائل اخلاقی و مالی افراد توجه بیشتری صورت گیرد، افزود: در بررسی صلاحیت ها اکنون بیشتر به این توجه می شود که افراد این درباره حکومت چه گفته‌اند. از همین منظر افراد متملق و چاپلوس راحتر می توانند وارد شوند.

مطهری خاطرنشان کرد: صلاحیت ها باید بررسی شود اما در راه درست و البته جامعه را باید آزاد بگذاریم که خودش انتخاب کند چرا که با اجبار به کمال مطلوب نمی رسیم؛ شما نمی توانید مردم را مجبور کنید که به این ها رای بدهید چرا که در این مسیر رشد اجتماعی تحقق پیدا نخواهد کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در شرایط امروز مشارکت بالا در انتخابات بسیار مهم است، گفت: برای مردم سخت است که در این شرایط حوادث رخ داده و میزان نارضایتی‌ها مشارکت بالا داشته باشند، مردم می‌گویند مشارکت بالا تاثیری ندارد چرا که تصمیمات در جای دیگری گرفته می شود، اما اینگونه نیست.

مطهری تاکید کرد: با همین مجلس و نهادها می توان کارهای بزرگی صورت داد. راه اصلاح بسته نیست اینکه عده‌ای می‌گویند شرکت نکنیم اشتباه بزرگ است، بلکه ترفند طرف مقابل است.

وی با بیان اینکه مردم باید با شور و شوق در انتخابات شرکت کنند، گفت: حوادث آبان ماه اتفاقات بدی بود و باید به وقتش پیگری شود. نباید با انتخابات و صندوق‌های رای قهر کنیم بلکه می توانیم باید با همین مجلس نمایندگانی را به مجلس بفرستیم و به اصلاح خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود

فرماندار قائم‌شهر با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت تمام‌الکترونیک از آمادگی کامل این شهرستان بر اجرای مرحله دوم انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، جواد مولایی‌قرا ظهر امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در بازدید از ستاد مرکزی انتخابات این شهرستان با اعلام آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این مرحله از انتخابات در شهرستان قائم‌شهر به صورت تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود.

وی افزود: برای پیشگیری از خطاها و اشتباهات سیستمی و فنی احتمالی، همچنین آماده‌سازی هرچه بهتر فرایند اجرایی تمام‌الکترونیک مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، مانور انتخابات با حضور فرمانداران شهرستان‌های سوادکوه، سوادکوه شمالی، رئیس هیئت نظارت، دبیر ستاد و مسئول فناوری اطلاعات و ارتباطات بر انتخابات، اجرا شد.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: مطابق با مرحله اول انتخابات که به مردم قول دادیم، با تمام توان از آرای آن‌ها که امانت الهی است، صیانت می‌کنیم.

مولایی‌قرا با تاکید بر اینکه در مرحله اول برگزاری انتخابات توانستیم با مشارکت خوب مردم و هماهنگی همه ارکان شهرستان و عوامل انتخابات، یک انتخابات سالم را برگزار کنیم و شرمنده مردم نباشیم، اظهار داشت: در این مرحله تمام تلاش می‌شود تا از آرای ملت صیانت شود.

کد خبر 750047

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • مرحله دوم انتخابات مجلس در ۲۲۱ شعبه اخذ رای سمیرم و لنجان
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • انتخابات مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس در قائم‌شهر تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند