Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه خودروی سواری در بزرگراه یاسینی دو مصدوم بر جای گذاشت. تاریخ انتشار: 12:59 - 28 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۴۱۴

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،  روز گذشته در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد دو دستگاه خودروی سبک و سنگین با یکدیگر، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 26 را به بزرگراه یاسینی، نرسیده به شرکت واحد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ۲ کشته در برخورد سمند و نیسان

محسن عسگریان فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این باره گفت: یک دستگاه خودروی کامیونت ایسوزو با سرعت زیاد در هنگام حرکت با قسمت عقب یک دستگاه خودروی سواری پژو پرشیا، که دو سرنشین داشت برخورد کرده و هر دو سرنشین آن قبل از رسیدن آتش نشانان، توسط شهروندان از خودرو خارج شده بودند.

وی افزود: باتوجه به اینکه سرنشینان خودروی پرشیا دچار مصدومیت شده بودند، آتش نشانان ضمن درخواست حضور عوامل اورژانس به محل، به ایمن سازی و قطع جریان برق خودرو و جلوگیری از نشت بنزین پرداختند و با استفاده از جرثقیل، خودرو را به حاشیه امن بزرگراه انتقال دادند.

در پایان، آتش نشانان پس از تحویل محل  تصادف به عوامل راهور و تحویل مصدومین به عوامل اورژانس ماموریت خود را پایان دادند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف تصادف آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر

علی خسروانی، عضو هیات مدیره اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو تهران در توئیتر خود با انتشار تصاویری از خودروی جدید هیوندای سانتافه ۲۰۲۴، از ساخت ظاهری عقب این ماشین انتقاد کرد. 

منبع: چندثانیه

tags # خودرو لوکس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم
  • طی یک هفته، سومین وزیر اسرائیل هم مصدوم شد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • دو سانحه رانندگی با ۱۴ حادثه‌دیده در بم
  • برخورد تریلر و پراید در حمیدیه ۶ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصاویر عجیبی از خودروی سانتافه در نمایشگاه خودروی پکن + تصاویر