Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار کریم مصدری روز پنجشنبه در جمع دانشجویان این دانشگاه با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  افزود: یکی از مهم ترین درخواست های مسوولان و اعضای هیات علمی این دانشگاه از وزیر علوم، فناوری و اطلاعات، تصویب و راه اندازی پنج رشته کارشناسی ارشد و دکترا بود که خوشبختانه این خواسته محقق شد.

وزیر علوم و فناوری اطلاعات در چهارم آذر ماه امسال از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر بازدید کرد و طی نشستی در تالا اجتماعی این مرکز علمی یکی از خواسته های فرمانده دانشگاه علوم دریایی نوشهر موافقت با راه اندازی مقطع کارشناسی ارشد در رشته فناوری اطلاعات و حقوق دفاعی دریایی، رشته دکترای تخصصی ناوبری و عملیات دریایی، معماری کشتی و مهندسی برق الکترونیک بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر همچنین با اشاره به تاریخچه این دانشگاه و فعالیت آن از سال ۱۳۵۹ گفت که امروز می توان مدعی شد که بالاترین رده های مسوولان و افسران ارتش در سطوح راهبردی  کشور تربیت شده و دانش آموخته این دانشگاه است.

مصدری افزود: امروز با افتخار باید گفت که دانش آموختگان این دانشگاه با اقتدار در آب های آزاد و بین المللی حضوری مقتدرانه دارند و این نیروها در حقیقت دارای تفکر دریایی ، افسران مومن ، شجاع خلاق و آشنا به علوم نوین دریایی هستند.

وی همچنین از موافقت وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اختصاص یک فروند کشتی بادبانی آموزشی به این دانشگاه خبر داد و ادامه داد : همچنین امیر حاتمی وعده داد یک نسخه برش خورده تجهیزاتی که وزارت دفاع ساخته است به این دانشگاه تحویل دهد. 

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح پیش از حضور در تالار همایش خوارزمی این دانشگاه با آرمان های شهدا تجدید میثاق کرد.

دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر ، در سال ۱۳۵۹ تحت عنوان مرکز آموزش عالی علوم دریایی تأسیس و در سال ۱۳۶۰ با جذب اولین دوره دانشجویی رسماً فعالیت خود را آغاز نمود.

این دانشگاه از ۶ دانشکده عرشه، مهندسی مکانیک، مهندسی الکترونیک و مخابرات دریایی، مدیریت و کمیسر دریایی، علوم پایه و تفنگدار دریایی تشکیل شده است که اقدام به رفع نیازهای آموزش عالی نیروی دریایی و برخی از سازمان‌های دریایی کشور، در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می کند.

دانشجویان این دانشگاه در ۵ رشته کارشناسی و ۶ رشته کارشناسی ارشد مشغول تحصیل هستند.

برچسب‌ها نوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشهر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،سرپرست معاونت آموزش، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: نظر به موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با تاسیس ۲ رشته پرستاری داخلی-جراحی و پرستاری سلامت جامعه در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه، شمار رشته‌های علوم پزشکی تربت‌حیدریه به ۱۸ رشته افزایش یافت.

دکتر حسن اژدری زرمهری افزود: بعد از بازدید میدانی ارزیابان وزارت بهداشت که بهمن ماه پارسال انجام شد و با توجه به نیاز روزافزون نظام سلامت کشور به پرستاران متخصص در زمینه داخلی-جراحی و سلامت جامعه و همچنین ظرفیت‌های موجود در این دانشگاه علوم پزشکی، شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با این درخواست موافقت کرد.

وی گفت: هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۹۳ عضو هیات علمی و نزدیک به هزار دانشجو با ترکیب ۵۶ درصد زنان و ۴۴ درصد مردان است.

زرمهری افزود: اکنون این دانشگاه دارای رشته‌های پرستاری، هوش‌بری، مامایی، اتاق عمل، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، پرتوشناسی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت عمومی، بهداشت حرفه‌ای، زیست فناوری، فیزیولوژی پزشکی، بیوشیمی بالینی، یادگیری الکترونیکی، ۲ مجوز دکترای پژوهشی و نیز دکترای پزشکی در چهار مقطع کاردانی، کارشناسی (پیوسته و ناپیوسته)، کارشناسی‌ارشد و دکترای تخصصی و در چهار دانشکده است.

دیگر خبرها

  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • فراخوان جذب دانشجوی دکتری در پژوهشگاه ملی اقیانوس شناسی و علوم جوی
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه
  • وزیر دفاع ایران با کدام مقام نظامی خارجی دیدار کرد؟ +جزئیات
  • پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی در دانشگاه جامع انقلاب اسلامی
  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند