Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مشهد در رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال و فوتسال امروز و فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال و هفته ششم لیگ برتر بسکتبال بانوان در حالی امروز و فردا پیگیری می‌شود که نمایندگان مشهد در این مسابقات عملکردی کاملا متفاوت از خود به نمایش گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بانوان فوتسالیست تیم هیئت فوتبال خراسان رضوی در ۱۶ هفته گذشته عملکرد درخشانی از خود بر جای گذاشتند و توانستند تا ۳۷ امتیاز به‌تن‌هایی صدر جدول لیگ برتر بانوان را قبضه کنند. در سوی دیگر، عملکرد بانوان بسکتبالیست خراسانی چنگی به دل نمی‌زند و با ۴ شکست و تنها یک پیروزی در گروه دوم لیگ برتر بسکتبال قعرنشین هستند. البته تیم فوتسال در قیاس با بسکتبالیست‌ها زودتر تشکیل شد و از امکانات بیشتری در مسیر موفقیت بهره‌مند است، اما نمایندگان خراسان در لیگ برتر فوتسال و بسکتبال، هردو، در اندیشه پیروزی خانگی در مسابقات آخر هفته خود هستند.
نبرد خانگی با شش‌تایی‌ها
تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال خراسان فردا و در چهارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال بانوان از ساعت ۱۱ صبح در سالن شهید بهشتی میزبان پویندگان فجر شیراز خواهد بود، دیداری که روی کاغذ برای شاگردان شریف نباید چندان سخت باشد. مشهدی‌ها در دیدار رفت و در خانه تیم شیراز موفق شده بودند این تیم را شش‌تایی کنند. با این همه، فاطمه شریف، سرمربی مشهدی‌ها، درباره وضعیت تیمشان در بازی‌های دور برگشت می‌گوید: «صدرنشینی ما در دور برگشت لیگ برتر فوتسال به دلیل نزدیک بودن امتیاز تیم‌ها موقتی است.» صحبت‌‎هایی که به نظر می‌رسد برای برداشتن فشار صدرنشینی از روی دوش بانوان مشهدی به زبان شریف آمده است، تیمی که هم‌اکنون با ۷۵ گلِ زده بهترین خط آتش لیگ را در اختیار دارد و به نظر می‌رسد با حضور فوق‌ستاره‌ای، چون سارا شیربیگی که در جدول بهترین گل‌زنان و پاسور‌های لیگ با اختلاف در صدر است، مشکلی برای عبور از سد شیرازی نداشته باشند.
جبران تحقیر در سجاد
تیم بسکتبال بانوان آویژه صنعت پارسا دور برگشت لیگ برتر بسکتبال بانوان را با یک نبرد دشوار آغاز خواهد کرد. مشهدی‌ها امروز باید از ساعت ۱۱ صبح در سالن سجاد مشهد برابر تیمی به میدان بروند که صدرنشین گروه است. پارسایی‌ها در شرایطی به مصاف بهمن تهران می‌روند که در دیدار دور رفت برابر این تیم نتیجه وحشتناکی برایشان رقم خورد و مقابل حریف خود تن به شکست ۱۱۴ بر ۴۵ دادند. حالا مشهدی‌ها برای جبران آن شکست و بهبود بخشیدن به شرایط خود در جدول، به میدان خواهند رفت. این نبرد اگرچه دشوار است، نمایش هفته‌های آخر دور رفت پارسایی‌ها نشان‌دهنده این است که نماینده مشهد می‌تواند شگفتی‌ساز هفته باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بسکتبال رقابت های لیگ برتر زنان فوتسال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) برای نخستین بار اقدام به انتشار رنکینگ تیم‌های برتر فوتسال جهان کرده است.

بر اساس رده بندی منتشر شده از سوی فیفا تیم ملی فوتسال مردان ایران با ۱۴۶۹ امتیاز در رده چهارم برترین تیم‌های جهان و اول اسیا قرار دارد و تیم ملی فوتسال بانوان ایران هم با ۱۱۴۶ امتیاز در رده هشتم جهان و دوم آسیا قرار دارد.

برترین تیم‌های فوتسال مردان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل
۲. پرتغال
۳. اسپانیا
۴ ایران
۵. آرژانتین
۶. مراکش
۷. روسیه
۸. قزاقستان
۹. تایلند
۱‌۰. فرانسه

برترین تیم‌های فوتسال زنان جهان به شرح زیر است:

۱. برزیل‌
۲. اسپانیا
۳. پرتغال
۴. آرژانتین
۵. کلمبیا
۶. تایلند
۷. روسیه
۸. ایران
۹. ژاپن
۱۰. ایتالیا

لازم به ذکر است که فیفا کمتر از ۴ ماه دیگر مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را در کشور ازبکستان برگزار خواهد کرد که رده بندی ۲۴ تیم حاضر در جام جهانی فوتسال به شرح زیر است:

۱ - برزیل
۲ - پرتغال
۳– اسپانیا
۴– جمهوری اسلامی ایران
۵- آرژانتین
۶- مراکش
۸- قزاقستان
۹- تایلند
۱۰- فرانسه
۱۱- ازبکستان
۱۲- اوکراین
۱۳- پاراگوئه
۱۶– کرواسی
۱۹ - نیوزلند
۲۱ - ونزوئلا
۳۰ - افغانستان
۳۱ - کاستاریکا
۳۴ - تاجیکستان
۳۶ - هلند
۴۰- گواتمالا
۴۴ - پاناما
۴۷ - آنگولا
۵۰ - لیبی
۷۸ - کوبا

کد خبر 6098426

دیگر خبرها

  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • لیگ برتر بسکتبال| دومین پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال