Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقدی از اهدای چهار دستگاه دیالیز به بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر خبر داد و گفت: این دستگاه های مدرن به همت خیرین برای بیماران کلیوی خریداری و به این بیمارستان تحویل شده است.

«آرش نقدی»، امروز (پنج شنبه ۲۸ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند اظهار کرد: چهار دستگاه دیالیز که از به‌ روزترین نمونه دستگاه‌ها هستند به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیرین خریداری و به بیمارستان ولی عصر (عج) خرمشهر تحویل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس بیمارستان ولیعصر (عج) خرمشهر با بیان اینکه این دستگاه ها با ارز دولتی و با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیون تومان خریداری شدند، از توسعه فضای بخش دیالیز نیز خبر داد و افزود: از مهم‌ ترین مشکلات بخش دیالیز ناکافی بودن فضای فعلی است که برنامه ای برای توسعه بخش و افزایش تعداد تخت‌ ها در نظر گرفته شده است.

 

وی به افزایش شمار مبتلایان به بیماران کلیوی در خرمشهر اشاره کرد و اذعان داشت: شمار بیماران مزمن کلیوی در خرمشهر ۱۰۳ نفر است، همچنین یک نفر از کشور عراق خدمات دریافت می‌ کند و مابقی بیماران نیز از خرمشهر و توابع این شهرستان هستند.

 

نقدی خاطر نشان کرد: خدمات ‌دهی به بیماران کلیوی در ۱۵ تخت فعال به صورت سه شیفت در بخش دیالیز انجام می شود و ویزیت توسط پزشکان متخصص صورت می گیرد.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما کانون های مساجد وحدت حوزه و دانشگاه روزنامه فعالیت های مسجدی حوزه علمیه اردبیل بیمارستان ولیعصر عج خرمشهر دانشکده علوم پزشکی آبادان بیماران دیالیزی دستگاه دیالیز منطقه آزاد اروند بیماران کلیوی کمک خیرین خیرین سلامت خیرین دیالیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی

موسوی میرزایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه بیمارستان‌های خراسان جنوبی در ۲ سال گذشته تا کنون به بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات جدید، مجهز شده اند، گفت: در این مدت ۷۰ تخت ویژه آی سی یو با تجهیزات کامل، ۲۲ دستگاه آزمایشگاهی پیشرفته، ۳۱ دستگاه شاخص تشخیصی از جمله سه دستگاه ام ار آی برای قاین، فردوس و طبس، ۵۶۴ تخت بیمارستانی، دستگاه سی تی اسکن آنژیو (برای مرکز فوق تخصص قلب بیرجند) و یک دستگاه سی تی اسکن دیگر برای بیماران سرطانی و قلب و عروق با کمک دولت تأمین شده است.

او افزود: در دولت سیزدهم همچنین ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی تکمیل شده و علاوه بر طرح‌های توسعه بیمارستان‌های بشرویه، درمیان و سرایان، برای قاین، نهبندان، زیرکوه و طبس هم طرح فعال است.

موسوی میرزایی با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۱ دستیار تخصصی پزشک در هشت رشته دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مشغول به تحصیلند اظهار کرد: هم اکنون ۶۵ کد رشته در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند فعال است و علاوه بر آن ۲۱۱ دانشجوی تحصیلات تکمیلی هم در رشته‌های مختلف از جمله مغز و اعصاب، جراحی اعصاب، بیماری‌های داخلی، قلب، رادیولوژی و جراحی عمومی در حال تحصیلند تا به جمع جامعه‌ پزشکی بپیوندند.

بیشتر بخوانید

 بیش از هزار نفر از خدمات بانک امانات هلال احمر بهره‌مند شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ۴۳ مرکز سلامت شهری، ۶۱ مرکز سلامت روستایی، ۷۱ پایگاه بهداشتی، ۳۲۶ خانه بهداشت، ۸۵ پایگاه اورژانس جاده‌ای و ۲ پایگاه امداد هوایی در خراسان جنوبی خدمات بهداشتی ارائه می‌کنند.

او گفت: افزایش کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی در بخش خصوصی و دولتی مهمترین هدفگذاری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند است که هم اکنون حدود ۹ هزار پرسنل دانشگاه، برای تحقق این هدف تلاش می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اهدای عضو در مشهد جان ۳ بیمار را نجات داد
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • اگر این بیماری‌ها را دارید غذای کنسروی نخورید
  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی ارائه خدمات می‌دهند
  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • بیمه سلامت چگونه از بیماران تالاسمی حمایت می کند
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • بسته خدمتی دندانپزشکی برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه