Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بالاخره بعد از حرف و حدیث های فراوان امروز آندره آ استراماچونی به همراه وکیلش به سفارت ایران می رود تا با دریافت پول خود مقدمات سفر به ایران را فراهم کند.

در روزهای گذشته مسوولان باشگاه استقلال و وزارت ورزش تلاش زیادی کردند تا مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کنند که این اتفاق رخ نداد اما بالاخره با وساطت یک بانک ایتالیایی شرایط تغییر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین گفته می شود این بانک ایتالیایی حاضر شده مطالبات استراماچونی را به صورت قانونی پرداخت کند تا سرمربی ایتالیایی استقلال در آستانه بازگشت قرار بگیرد.

امروز استراماچونی راس ساعت ١٣ به وقت ایران به سفارت ایران در ایتالیا می رود تا جلسه ای مهم برگزار کند، جلسه ای که در آن وکیل استراماچونی، وکلای بانک ایتالیایی و نماینده های ایرانی هم حضور خواهند داشت.

آنچه در این بین امیدوار کننده به نظر می رسد این است که این روش دقیقا همان روش پرداخت پولی است که مورد نظر استراماچونی بوده و انتظار می رود در پایان این جلسه سرنوشت ساز زمینه بازگشت او به ایران فراهم شود.

آنچه مسلم این آخرین مذاکره بین استراماچونی و استقلال خواهد بود و در پایان آن مشخص می شود آیا او سرمربی آبی ها هست یا نه.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی

به گزاش همشهری آنلاین شمسایی در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد که به درخواست خودش قراردادی با فدراسیون فوتبال امضا نکرده؛ او گفت که خواهان تاخیر در عقد قراردادش شده تا اگر تیم ملی فوتسال قهرمان آسیا نشد، استعفا بدهد و برود.

حالا اما با توجه به کسب جام قهرمانی توسط فوتسالیست‌های ایران مسئولان فدراسیون در صدد هستند تا هرچه سریع‌تر قرارداد شمسایی را امضا کنند.

اصولی، رییس کمیته فوتسال، روز دوشنبه اعلام کرد که در خدمت شمسایی خواهند بود و در همین رابطه خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که امضای قرارداد سرمربی تیم ملی فوتسال در اولویت برنامه‌ها قرار خواهد گرفت.

شمسایی قرار است به زودی به دیدار مهدی تاج برود و مهم‌ترین بحث در این خصوص قرارداد سرمربی فوتسالیست‌های ایران است. قرارداد او بعد از تنظیم از سوی بخش حقوقی به هیئت رییسه فدراسیون فوتبال خواهد رفت تا آنجا مصوب شود و به امضای رییس فدراسیون و شمسایی برسد تا حضور سرمربی ایران رسمی شود.

کد خبر 848222 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • تیاگو موتا؛ سرمربی بعدی یوونتوس
  • برگزاری اولین جلسه مدیران استقلال و هلدینگ خلیج فارس/ خبری از آقا محمدی نبود، ۲ نفر به هیئت مدیره اضافه می‌شوند