Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@00:24:03 GMT

واکنش ساری به گل زیبای رونالدو

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۵۸۹۵

واکنش ساری به گل زیبای رونالدو

مائوریستیو ساری، سرمربی یوونتوس بعد از گل خارق‌العاده کریستیانو رونالدو به سمپدوریا که با پرش 2.56 متری او همراه شد گفت از دیدن گل رونالدو دهانش از تعجب بازمانده است.

به گزارش مشرق، بعد از گل درخشانی که کریستیانو رونالدو، ستاره بزرگ یوونتوس در دیدار دیشب این تیم مقابل سمپدوریا با پرشی خارق‌العاده و با ضربه سر به ثمر رساند، مائوریتسیو ساری سرمربی بیانکونری در پایان بازی گفت نمی‌داند درباره گل استثنایی رونالدو چه باید بگوید و فقط می‌تواند بگوید که از این گل آنچنان حیرت زده شده که به نظرش توصیف آن غیرممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تمجید ویژه رانیری از گل خاص رونالدو

ساری همچنین از گل زیبای دیبالا که با یک والی تماشایی به ثمر رسید هم تمجید کرد و گفت با استفاده از کلمه تعجب و حیرت نمی‌توان زیبایی و استثنایی بودن این دو گل را توصیف کرد.

ساری در گفتگو با خبرنگاران گفت:" وقتی رونالدو گل زد من همان حسی را داشتم که بعد از گل دیبالا داشتم. گفتم وای، لعنتی. ولی این تعجب و حیرت نمی‌تواند آن گلهای زیبا را توصیف کند. هر دو گل واقعا استثنایی بودند".

سرمربی بیانکونری در ادامه گفت:" دیبالا با یک ضربه والی پای چپ در موقعیتی توپ را گل کرد که 99 درصد فوتبالیست‌ها در آن موقعیت حتما اول توپ را استوپ کرده و بعد شوت می‌کردند. اما درباره گل رونالدو به نظرم مدت زمانی که قبل از زدن ضربه سر به توپ روی هوا بود واقعا خیلی طولانی بود. حرکت او هم از نظر فیزیکی و هم از نظر تکنیکی استثنایی بود".

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین فوتبال واکنش سرمربی ساری مائوریتزیو ساری یوونتوس سری A ایتالیا کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست

به گزارش همشهری آنلاین بحث بازگشت یحیی گل محمدی به لیگ برتر فوتبال ایران، سوژه داغ و مهمی است که در ماه های اخیر بارها و بارها، اخبار متفاوتی درخصوص آن منتشر شده است. فولاد نخستین باشگاهی بود که تمایل داشت تا این سرمربی موفق را به عنوان جانشین مارتینز معرفی کند.

در شرایطی که فولادی ها گام های مثبتی برای استخدام گل محمدی برداشته بودند، اما برخی مشکلات مانع از حضور او در اهواز شد و در نهایت نیز مدیران این باشگاه با عبدالله ویسی به توافق رسیدند. پس از آن بود که پای تراکتور به ماجرا باز شد و اما این بار، همه چیز به شکل متفاوت تری پیش رفت.

تراکتور با خود گل محمدی به توافق رسید و برخی موانع باعث شد تا حمید مطهری به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم بنشیند و تا زمانیکه مشکلات یحیی حل شود، این مطهری باشد که وظیفه هدایت تیم را برعهده گرفته و تمامی مسائل فنی زیر نظر او انجام گیرد.

اما روز گذشته بود که یکی از خبرگزاری ها مدعی شد علت عدم حضور گل محمدی در تراکتور، امضا نکردن تعهدنامه ای از سوی سرمربی سابق پرسپولیس است. موضوعی که اکنون یحیی در گفتگو با آنا رد کرده است.

گل محمدی در این گفتگوی کوتاه اعلام کرده است: متاسفانه این خبر را در برخی رسانه ها دیدم اما درست نیست. اصلا بحث تعهد در کار نیست. از رسانه ها خواهش می کنم گمانه زنی نکنند چون این حرف و حدیث ها اصلا به نفع فوتبال نیست.

کد خبر 849647 برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • ضربه کاشته زیبای رودریگو که با واکنش دیدنی نویر همراه بود / فیلم
  • اولین واکنش النصر به شایعه مصدومیت رونالدو
  • واکنش‌مورینیو به رابطه سرمربی‌سپاهان و شیدا مقصودلو
  • واکنش مورینیو به رابطه سرمربی سپاهان و شیدا مقصودلو
  • واکنش جنجالی چیلاورت به مرگ منوتی: ما میمون‌ها هنوز زنده‌ایم و به بچه‌ها مواد نمی‌دهیم!
  • واکنش توهین‌آمیز چیلاورت به مرگ منوتی
  • مجری جنجالی آرسنالی با اشاره به رونالدو؛ حالا تن هاخ باید قرص آرام‌بخش بخورد! / عکس
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز