Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@12:54:39 GMT

ترکیب پرسپولیس‌ و پارس‌جنوبی مشخص  شد 

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۶۲۰۴

ترکیب پرسپولیس‌ و پارس‌جنوبی مشخص  شد 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ترکیب تیمش برای دیدار برابر پارس جنوبی را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، گابریل کالدرون ترکیب تیمش برای دیدار برابر پارس جنوبی جم را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب  بوژیدار رادوشوویچ، محمد کنعان‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، مهدی شیری، محمد انصاری، محسن ربیع‌خواه، احمد نوراللهی، بشار رسن، مهدی ترابی، وحید امیری و مهدی عبدی به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پارس جنوبی جم با ترکیب فرناندو دخسوس، فریبرز گرامی، محمود شفیعی، نیما انتظاری، مهدی ترکمان، مگنو باتیستا، پوریا آریاکیا، شهرام گودرزی، محمد نوری، متین کریم‌زاده و رضا خالقی‌فر وارد میدان می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ١۵ در ورزشگاه تختی جم مهمان پارس جنوبی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال پرسپوليس ترکیب پرسپولیس تیم فوتبال پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان‌ها باز شد تا به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ‌هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه‌بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این  پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می‌شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۱ پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۰ پرسپولیس
  • یک هشتم جام حذفی| اعلام ترکیب پرسپولیس و آلومینیوم؛ نیمکت نشینی زننده سوپرگل به بیرانوند
  • ترکیب تراکتور و ذوب‌آهن مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد