Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، تركيب تيم فوتبال پرسپولیس تهران در بازی با پارس جنوبی جم در چارچوب دیدارهای هفته شانزدهم ليگ برتر مشخص شد.

بوژیدار رادوشوویچ، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، محمد انصاری، مهدی شیری، احمد نوراللهی، محسن ربیع خواه، مهدی ترابی، وحید امیری، بشار رسن و مهدی عبدی بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل پارس جنوبی جم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه تختی جم برگزار می‌شود.

پرسپولیس با ۲۸ امتیاز در جایگاه سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و پارس جنوبی جم با ۱۱ امتیاز در رده سیزدهم است.

انتهای پیام/ک

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت و در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم بروند. سپاهان که ۳ بازی آخر خود در لیگ برتر و جام حذفی را با برتری به پایان رسانده است کار سختی در این دیدار خارج از خانه خواهد داشت.

«ژوزه مورایس» سرمربی پرتغالی سپاهان برای این بازی، محمد دانشگر مدافع خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و غیبت این بازیکن در ترکیب سپاهان قطعی است. فرشاد احمدزاده هم که در بازی روز گذشته برابر استقلال ملاثانی برای زردپوشان بازی کرد، دوباره مصدوم شده و امروز آزمایشات لازم را می‌دهد تا مشخص شود که آیا به دیدار با پرسپولیس می‌رسد یا خیر.

پیام نیازمند و آریا یوسفی دیگر مصدومان سپاهان در بازی‌های اخیر بودند که روز گذشته هر دو بازیکن برای این تیم در جام حذفی به میدان رفتند و برای دیدار با پرسپولیس هم مشکلی نخواهند داشت.

بازی پرسپولیس و سپاهان در ساعت ۱۹:۳۰ برگزار خواهد شد و مورایس امیدوار است تا احمدزاده نیز به این دیدار حساس برسد.

کد خبر 6089819

دیگر خبرها

  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • قرارداد اوسمار باید تمدید شود
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس