Web Analytics Made Easy - Statcounter

لمار جکسن بیشترین رای را کسب کرد.

طرفداری- پروبول در اصل همان مسابقه آل استار لیگ NFL است و در آن بهترین های AFC مقابل بهترین های NFC قرار می گیرند. برعکس سایر لیگ های اصلی آمریکا که مسابقه آل استار در میانه فصل برگزار می شود، پروبول در انتهای فصل برگزار می شود. نحوه رای گیری این مسابقه نیز مثل مسابقه آل استار NBA، توسط مربی ها، بازیکنان و طرفداران صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 پروبول 2020 قرار است در تاریخ 26 ژانویه در اورلاندو برگزار شود.

بازیکنان حاضر در پروبول امسال مشخص شدند. لمار جکسن، کوارتربک بالتیمور ریونز بیشترین رای امسال را کسب کرد. تیم بالتیمور ریونز نیز با 12 بازیکن، بیشترین نماینده امسال را در پروبول در اختیار دارد. کوارتربک های مسابقه امسال به شرح زیر است:

کوارتربک های AFC: لمار جکسن (بالتیمور ریونز)، پاتریک ماهومز (کنزاس سیتی چیفس)، دی شاون واتسن (هیوستن تکسنز)

کوارتربک های NFC: راسل ویلسن (سیاتل سی هاوکس)، درو بریز (نیواورلینز سینتس)، آرون راجرز (گرین بی پکرز)

سایر بازیکنان انتخاب شده در پروبول 2020 به شرح زیر است:

بالتیمور ریونز با 12 بازیکن، بیشترین نماینده امسال را در اختیار دارد

مطالعه یادداشت های مهم فوتبال آمریکایی:

قوانین فوتبال آمریکایی

معرفی تیم های حاضر در لیگ فوتبال آمریکایی NFL

نحوه انجام مسابقات در طول یک فصل

بهترین بازیکنان لیگ NFL

اصطلاحات رایج NFL

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟

در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش رو داشته باشد.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • چهره تنیسورهای حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شد
  • تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • ستاره‌های والیبال علیه تیم ملی و پائز؛ دوباره بازیکن سالاری زیر تور
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است