Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه، در حالیکه شرایط آۀودگی هوا در تهران از وضعیت هشدار گذشته و خودروها و موتورسیکلتهای دودزا، بلای شماره یک، جان شهروندان پایتخت شده اند و ضرر اقتصادی تا بهداشت سلامت مهلکی را به مردم تحمیل کرده اند، خبری بر روی خروجی خبرگزاریها قرار گرفته بود که مدعی شده: شهردار تهران از احتمال تخلیه تهران به دلیل آلودگی هوا خبر داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا ایسنا گزارش داده بود رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران خبر و نقل قولی از حناچی مبنی بر اینکه «اگر باران نمی‌آمد با توجه به آلودگی هوا، تهران باید تخلیه می‌شد» را تکذیب کرد. غلامحسین محمدی صبح چهارشنبه گذشته در توییت خود در واکنش به خبری منتصب به حناچی مبنی بر تخلیه تهران در پی آلودگی هوا نوشت: برخی خبرگزاری‌ها از زبان شهردار در مراسم اتاق بازرگانی تهران نقل کردند که اگر باران نمی‌آمد شهر باید تخلیه می‌شد!

وی افزود: چنین برداشتی از سخنان وی درست نیست و حناچی تأکید کرد که «در صورت توسعه آلودگی، شهر باید تعطیل می‌شد.»   اما پیروز حناچی روز پنجشنبه پس از بازدید از فروشگاه بیهقی در تهران در جمع خبرنگاران گفت: قطعا تخلیه امکان‌پذیر نیست. منظور من تعطیلی فعالیت‌های آلاینده در هنگام آلودگی هوا بود.

شهردار تهران در پاسخ به سوال ایسنا در خصوص نامه رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران مبنی بر کمک دو و نیم میلیاردی شهرداری به پلیس راهور گفت: در جهت حمایت از رانندگان تاکسی سهمیه و نحوه حمایت از آن‌ها در دستور کار است، اما نامه آقای علیخانی را هنوز ندیده‌ام. باید ابتدا آن را ببینم بعد اظهار نظر کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص رویه شهروندان نزد شرکت بیدود که فعالیت خود را متوقف کرده است، گفت: ما فضای کسب و کار را برای این شرکت فراهم کردیم، اما این شرکت خصوصی است و خود باید تعهداتی را که داده است پاسخگو باشد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تخلیه شهر تخلیه تهران آلودگی هوا آلودگی هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران از بازگشایی اتوبان شهید خرازی به‌زودی خبر داد.

به گزارش ایسنا، از ساعت دو نیم بامداد گذشته، در پی بارش باران، بخشی از کوهی که در محدوده اتوبان شهید خرازی قرار دارد؛ ریزش کرده و گل و لای به وسط اتوبان سرازیر شده است.

محمد شاهین خواه شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران درباره جزئیات این حادثه گفت: به علت بارش شب گذشته، متأسفانه حجم بسیار زیادی از گل و لای دیواره کوه معبر اتوبان شهید خرازی به معبر اصلی نفوذ کرده است.

وی افزود: از ابتدای وقوع این حادثه، همکاران من در محل حضور داشته اند و همه تلاش خود را برای رفع این مشکلات انجام می کنند.

شهردار ناحیه شش منطقه ۲۲ تهران ادامه داد: در مجموع ۱۰۰ نفر نیروی انسانی به همراه ۱۴ دستگاه کامیون و ۸ دستگاه لودر در محل در حال فعالیت هستند.

شاهین خواه گفت: بخش زیادی از این گل و لای از محل خارج شده و معبر به‌زودی بازگشایی می شود. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران درخصوص بازگشت آلودگی هوا به پایتخت
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • سید مهدی متولی «دستیار ویژه ارتباطات مردمی شهردار تهران» شد
  • از حصار کشی در پارک لاله تا وعده چمران مبنی بر عدم قطع درختان
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور داریم/ فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • ۷۴۴ هزار شرکت غیرفعال در کشور/فعالیت شرکت‌های صوری متوقف می‌شود
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • اتوبان شهید خرازی باز شد
  • اتوبان شهید خرازی بازگشایی می‌شود