Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:07:23 GMT

کشور به ۲۱۰ مدرسه استثنایی نیاز دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۶۹۵۴

کشور به ۲۱۰ مدرسه استثنایی نیاز دارد

سید جواد حسینی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک مدرسه استثنایی در سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگروه خیران مدارس استثنایی برای برطرف کردن مشکل فضای آموزشی دانش آموزان دارای نیاز ویژه تشکیل شده است.
وی اضافه کرد: طی هفته آینده کلنگ زنی احداث نخستین مدرسه استثنایی با همیاری خیران مدرسه ساز انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برای تلفیق دانش‌آموزان دارای نیازهای ویژه با دانش آموزان عادی قرار است تا پایان سال آینده ۳۲ مدرسه عادی در استانهای کشور با همکاری صندوق حمایت از کودکان (یونیسف) مناسب سازی شود تا این الگو در طرح مناسب‌سازی استمرار یابد.
حسینی افزود: برای به فعلیت رساندن امکانات، در فرایند استاندارد تعلیم و تربیت طی ماههای اخیر ۶ کتاب برای اولیای دانش آموزان عادی در رفتار با دانش‌آموزان با نیاز  ویژه، ۱۱۹ کتاب مناسب‌سازی شده و ۶۰  اثر آموزشی تهیه و تولید شده است.
حدود ۱۵۳ هزار دانش‌آموز دارای نیاز ویژه کشور در هزار و ۶۰۰ مدرسه ویژه، ۸۰۰ مدرسه پشتیبان و ۵۰ مرکز اوتیسم به شکل تلفیقی و ویژه درس می خوانند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها سبزوار سید جواد حسینی خراسان رضوی خیران مدرسه ساز یونیسف مدارس استثنایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سبزوار سید جواد حسینی خراسان رضوی خیران مدرسه ساز یونیسف مدارس استثنایی سبزوار سید جواد حسینی خراسان رضوی خیران مدرسه ساز یونیسف مدارس استثنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۶۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ هیچیک از هدایای مادی پاسخگوی خدمات آموزگاران نخواهد بود که بهای چیزی که بی منت به ما داده اند، از دانش و ادب و تربیت و اخلاق، آنقدر سترگ است که چیزی با آن برابری نخواهد کرد و نماد‌های فروتنی و ایثار، حتی انتظار قدردانی و سپاس هم ندارند.

معلم کسی است که علاوه بر شایستگی‌های تحصیلی و صلاحیت‌های حرفه‌ای خود، هنر تدریس و سازندگی همه جانبه شاگردان را در اختار دارد.

او پیوسته در جوش و خروش برای ساختن خود و ایجاد تغییر و تحول در وجود شاگردان است.

او دارای توانمندی ویژه تجربی و تربیتی برای هدایت و راهنمایی افراد است.

به دیگران آموزش می‌دهد و دارای توانمندی‌های تجربی و تحصیلی ویژه‌ای برای سازماندهی و هدایت تجارب یادگیری، دانش، عاطفه و حرفه است.

آموزش به کمک او به صورت فردی و دسته جمعی صورت می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی در ارمنستان موجب تقویت تعاملات دو کشور می‌شود
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج
  • معلم، متحول کننده انسان‌ها در طول تاریخ
  • معلمی خاص برای دانش آموزان خاص
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی خراسان رضوی خیرساز هستند
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • البرز به ۱۱ هزار کلاس درس جدید نیاز دارد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • (ویدئو) روش خطرناک دانش آموزان یک روستا برای رفتن به مدرسه