Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@12:11:55 GMT

تصمیم استراماچونی برای بازگشت به استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۷۱۸۸

تصمیم استراماچونی برای بازگشت به استقلال

سرمربی ایتالیایی تیم استقلال برای بازگشت به این تیم تصمیم نهایی خود را خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال گروه ورزشی خبرگزاری آنا، آندره‌آ استراماچونی دوست دارد با استقلال موفقیت‌هایش تداوم پیدا کند اما نگرانی بابت پرداخت مطالباتش از راه قانونی و احتمال اتهام به پول‌شویی باعث شد تا او قراردادش را یک‌طرفه فسخ کند و به ایتالیا بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش‌های باشگاه استقلال در کنار وزارت‌های امور خارجه و ورزش و جوانان برای پرداخت 160 هزار دلار مطالبات معوقه‌اش با صدور چک بانک مرکزی ایتالیا تا حدود زیادی رفع شد و او امروز جلسه‌ای با حضور وکلایش و نمایندگان باشگاه استقلال در سفارت ایران در رم ایتالیا برگزار کرد.

سرمربی آبی‌پوشان کماکان نگران پرداخت الباقی حق‌وحقوق خود در ماه‌های آینده است و در جلسه‌ای که برگزار شد این موضوع را مطرح کرد که از سوی نمایندگان باشگاه استقلال توضیحات کافی درباره این موضوع به وی داده شد.

استراماچونی که تا حدود زیادی قانع شده بود از باشگاه استقلال تا شب زمان خواست درباره این موضوع تصمیم‌گیری کند و جواب نهایی را اعلام کند. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان قصد دارد تا شیوه پرداخت پول را با دقت بررسی کند و اگر مشکلی نباشد، به ایران بازمی‌گردد تا کارش را در تیمش آغاز کند.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: استقلال آندره آ استراماچونی بانک مرکزی ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا و والنسیا در چارچوب هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه المپیک مونتخوئیک به مصاف همدیگر رفتند که درنهایت بازی با نتیجه ۴-۲ به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. در این بازی مهمان با نتیجه ۴-۲ جلو بود تا اینکه مامارداشویلی، دروازه‌بان آنها، از زمین اخراج شد و بارسلونا بازی را در دست گرفت. گل دوم و تساوی میزبان در حالی با ضربه سر روبرت لواندوفسکی به ثمر رسید که فرمین لوپز در شرایط آفساید در مقابل دروازه‌بان ایستاده بود اما داور تشخیص داد که او مانع سنگربان والنسیا نشده و گل سالم اعلام شد. تصمیمی که با اعتراض شدید روبن باراخا در نشست خبری مواجه شد.

باراخا ابتدا در مورد عملکرد تیمش گفت:«به‌نظرم خوب بودیم. تا وقتی که یازده به یازده بودیم به خوبی بارسا را تحت فشار قرار دادیم و مقابل آنها به برتری رسیدیم.»

اگر ۱۰ نفره نمی‌شدید بازی را می‌بردید؟
نمی‌دانم اما به‌نظرم احتمال زیادی داشت که ببریم. قطعا شرایط در بازی ۱۱ به ۱۱ تغییر می‌کرد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که استفاده نکردیم و اگر ۱۰ نفره نمی‌شدیم می‌توانستیم موقعیت‌های دیگری هم خلق کنیم.

در کنار زمین به گل دوم بارسا اعتراض داشتید؟
بله، در گل دوم که لواندوفسکی زد یک آفساید واضح وجود داشت. فرمین لوپز در آفساید است اما داور معتقد بود که او بر روی گل تاثیر نداشته و به نفع آنها تصمیم گرفت. به‌نظرم اگر این گل در زمین دیگر و برای تیم دیگر به ثمر می‌رسید داور آن را آفساید می‌گرفت.»

دیگر خبرها

  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • میلان به دنبال هایجک موتا از یوونتوس
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • اسپالتی: باجو، توتی و دل پیرو را به اردوی تیم ملی ایتالیا می‌آورم
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد