Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر راه از بسته شدن سایت مسکن ملی در اصفهان به دلیل تقاضای زیاد خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه آزاد راه اصفهان-شیراز بخشی از پروژه آزاد راه‎ی شمال-جنوب کشور است و کنارگذرهای غربی و شرقی اصفهان به این محور متصل می شود، اظهار کرد: با یاری خدا این قطعه شرقی اصفهان که خیلی سال هم است که طول کشیده است، اخیرا با پیگیری های مسئولان استان، سرمایه گذار متعهبه سرعت در انجام تکلیف خود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد اسلامی گتف: حداکثر تا اوایل تابستان 99 این کنار گذر شرقی را به اتمام خواهیم رساند و مردم از این اتوبان بهره مند می شوند؛ آزاد راه شیراز که به طول 220 کیلومتر است یکی از آزاد راه هایی است که بهترین تاثیر و کاهش را از لحاط بعد مسافت و سوخت به همراه دارد.

وی افزود: جز برنامه هایی است که این پروژه را تا قبل از پایان دولت دوازدهم به افتتاح برسد و عملا این زنجیره یک قطعه باقی مانده خواهد داشت و از ایزدخواست، کنار گذر شرقی به دنبال سرمایه گذاری هستیم که با تکیمل این پروژه، قطعه بزرگی از کریدور شمال و جنوب تکیمل می شود.

وزیر راه با بیان اینکه این پروژه کار مشترک دولت و سرمایه گذار است و 30 درصد این اعتبار از وزارت راه و 70 درصد را سرمایه گذاران متقبل می شود، تصریح کرد: ما در وزرات راه برای انجام پروژه های آزاد راه هیچ محدودیتی نداریم اما انجام این پروژه ها با اولویتی است که بتواند گره از ترافیک ما باز کند و سرعت و امنیتی حمل و نقل کشور را بالا بررد و این مسئله مورد تاکید دولت هم است.

وی با اشاره به قطارسریع السیر اصفهان-تهران، گفت: پروژه قطارسریع السیر اصفهان-تهران با موانعی مواجه و متوقف شده بود؛ در بخش قم تا اصفهان این پروژه در این سال ها بالای 67 درصد پیشرفت داشته است  و ما مجدد این پروژه را فعال کردیم.

اسلامی با بیان اینکه سیستم حمل و نقل پرسرعت یکی از نمادهای پیشرفت هر کشوری است که به ویژه در طراحی توسعه در زیر ساخت های حمل و نقل انجام می شود، خاطر نشان کرد: این پروژه هم یک قطه از کریدور شمال-جنوب قطار سریع السیر است که امیداویم با فعالیت آن بتوانیم این پروژه را ظرفیت چهار سال آینده به اتمام برسانیم و مردم بتوانند از قطاری پرسرعت حداقل 300 کیلومتر بهره مند شوند.

وزیر راه و شهرسازی در در خصوص طرح اقدام ملی مسکن، اظهار کرد: خواهش می کنم از مردمی که در گذشته  بهره‎مند شدند و واقعا واجد شرایط این طرح نیستند، سایت را اشغال نکنند؛ مرحله اول ثبت نام مسکن ملی در اصفهان چند روز قبل به پایان رسید .

وی ادامه داد: به دلیل اینکه تقاضا بیشتر از عرضه بود برای برخی از شهرسایت زود بسته شد و دو مرتبه سایت برای برخی از شهرها باز می شود.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

بهروز اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: معماران دانشگاه آزاداسلامی پروژه مسکن دانشگاه را طراحی می‌کنند
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی قهرمان کشور شد