Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@09:13:06 GMT

درگیری پلیس و پناهجویان در یونان

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۷۳۰۷

درگیری پلیس و پناهجویان در یونان

پلیس یونان با پناهجویان آفریقایی در جزیره ساموس درگیر شد.

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری رویترز، پلیس یونان امروز -‌پنج‌شنبه- علیه پناهجویانی که در جزیره ساموس در اعتراض به شرایط نابسامان زندگی و بازداشت‌شان دست به تظاهرات زدند بودند از گاز اشک‌آور استفاده کرد. این خبر را مقام‌های رسمی گزارش دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نزدیک به ۳۰۰ نفر که بیشترشان آفریقایی بودند، بیرون از اردوگاه واتی در جزیره ساموس دست به تظاهرات زدند و خواستار آن شدند که مقام‌ها به آن‌ها اجازه خروج از این جزیره را بدهند. یک مقام پلیس یونان اعلام کرد که میان معترضان و پلیس درگیری‌هاییی صورت گرفته است.

مانند بیشتر اردوگاه‌ها در یونان، این اردوگاه نیز شاهد ازدحام بیش از حد و شرایط نامناسب انسانی است.

منبع: ایلنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح استیضاح ترامپ شب یلدا شیرمحمدعلی پرویز مشرف عوارض سیگار پناهجویان پلیس یونان درگیری انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح استیضاح ترامپ شب یلدا شیرمحمدعلی پرویز مشرف عوارض سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • تعلیق دانشجویان جورج واشنگتن به دلیل اصرار به حضور در اعتراضات