Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار سوادکوه گفت: دنبال احداث پایگاه پژوهشگری و دریافت کد در بودجه برای غار قلعه اسپهبد خورشید بودیم تا برای سال‌های آینده بودجه صد‌ها میلیونی بگیرم، اما گردشگری استان درباره آن کم‌لطفی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید یزدانی عصر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سوادکوه با اشاره به نامه‌نگاری خود به استاندار مازندران درباره غار قلعه اسپهبد خورشید اظهار کرد: از مبلغ پیشنهادی ما درباره غار قلعه اسپهبد خورشید سوادکوه توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران برای درج در اعتبارات استانی دفاع نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با انتقاد از گردشگری مازندران در مطالعه‌نکردن طرح‌ و عدم وجود برنامه برای آن افزود: مبلغ 50 میلیون تومان برای قدم نخست درباره مطالعه اسپهبد خورشید قرار دادیم ولی از طرف گردشگری استان دفاع نشد و عدم قرارگیری یک طرح در پیشنهادات اداره کل به معنای ‌مطالعه‌نکردن و عدم وجود برنامه برای آن توسط گردشگری استان است. 

فرماندار شهرستان سوادکوه خاطر نشان کرد: دنبال احداث پایگاه پژوهشگری و دریافت کد در بودجه برای غار قلعه اسپهبد خورشید سوادکوه بودیم تا برای سال‌های آینده بودجه صد‌ها میلیونی بگیرم، اما گردشگری استان درباره غار اسپهبد خورشید کم‌لطفی کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، فوران خورشیدی یک رویداد قوی و شدید است که از بازآرایی خطوط میدان مغناطیسی خورشید نشأت می‌گیرد و باعث آزاد شدن مقادیر زیادی انرژی در قالب تشعشعات و ذرات باردار می‌شود. این پدیده می‌تواند تأثیرات قابل‌توجهی بر زمین و فناوری‌های مرتبط با آن داشته باشد.

به‌عنوان مثال این فوران‌های می‌توانند، ماهواره‌ها را دچار آسیب‌دیدگی کرده یا نابود کنند و حتی باعث ایجاد اختلال در شبکه‌های ارتباطی زمینی شوند. البته فوران‌های خورشیدی شفق قطبی را نیز شکل می‌دهند که پدیده‌ای جذاب و تماشایی در نزدیکی قطب شمال است.

در ویدئوی زیر، فوران‌های خورشیدی را مشاهده فرمایید.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی هوای ۳۰ روز آینده با هوش مصنوعی! کد خبر 849531 برچسب‌ها خورشید کره زمین نجوم - سیاره - ستاره اینترنت ماهواره فضا

دیگر خبرها

  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • جانمایی ۵۹ صندوق الکترونیکی برای انتخابات در سوادکوه
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • دمای هوا افزایش می‌یابد
  • تصاویری خیره‌کننده از فوران‌های خورشیدی
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا