Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-08@18:37:50 GMT

جام قهرمانی رسانه در دستان کاپیتان فردوسی‌پور

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۸۴۴۳

جام قهرمانی رسانه در دستان کاپیتان فردوسی‌پور

مراسم اهدا جام و جوایز تیم‌های برتر چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ حرف و مشاغل با حضور شهردار تهران برگزار شد و کاپیتان عادل فردوسی پور جام قهرمانی را بالای سر برد.

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، چهارمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ حرف و مشاغل که از روز ۱۷ مرداد سالجاری با حضور ۱۰ در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران آغاز شده بود در نهایت با قهرمانی تیم رسانه ورزش به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های وکلای کلاسیک و سازمان ورزش شهرداری تهران نیز دوم و سوم شدند.

مراسم اهدا جوایز و جام قهرمانی این دوره از مسابقات صبح روز پنجشنبه به همت سازمان ورزش شهرداری تهران و با حضور پیروز حناچی شهردار و مجید فراهانی عضو شورای شهر و برخی پیشکسوتان فوتبال از جمله پرویز مظلومی، بیژن ذوالفقارنسب و ... برگزار شد و جام قهرمانی به تیم رسانه ورزش اهدا شد.

در این مراسم عادل فردوسی پور کاپیتان تیم فوتبال رسانه ورزش جایزه آقای گلی این دوره از مسابقات را دریافت کرد. وی همچنین جام قهرمانی این مسابقات را از دست پیروز حناچی شهردار تهران دریافت کرد و بار‌ها مورد تشویق شدید حاضران در سالن قرار گرفت.

همچنین در این مراسم از سوی معاونت حمل و نقل شهرداری تهران یک دستگاه دوچرخه به کاپیتان رسانه ورزش اهدا شد. عادل فردوسی پور در سخنان کوتاهی ابراز امیدواری کرد این مسابقات بتواند در سال‌های آینده با نظم و انضباط بهتر و با کیفیت تری برگزار شود. وی تاکید کرد: یکی از بزرگترین محاسن این دوره از مسابقات نزدیک بودن تیم‌ها بهم از نظر فنی بود که باعث شد نتایج نزدیکی رقم بخورد.

حامد احمدی مسئول برگزاری این دوره از مسابقات نیز ضمن ارائه گزارشی در این مورد گفت: این مسابقات نسبت به دوره‌های گذشته با نظم و انضباطی بهترین نسبت به ادوار گذشته برگزار شد و امیدواریم در دوره‌های بعدی شاهد مسابقات بهتری باشیم.

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش نیز در پایان این مراسم در کنار شهردار تهران و برخی پیشکسوتان با جام قهرمانی عکس یادگاری گرفتند

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح استیضاح ترامپ شب یلدا شیرمحمدعلی پرویز مشرف عوارض سیگار عادل فردوسی پور جام رسانه کاپیتان نود انتخابات مجلس یازدهم رمز پویا علی فروغی طرح ملی مسکن شهید مفتح استیضاح ترامپ شب یلدا شیرمحمدعلی پرویز مشرف عوارض سیگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه درس ۲ واحدی «علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت» به جمع واحد‌های دروس عمومی الزامی، اضافه شده، بنا است در تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور تدریس شود.

امینی با بیان اینکه ماده واحده آن سال گذشته توسط رئیس جمهور به‌عنوان رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، ابلاغ شده است، افزود: انسجام‌بخشی و هم‌افزایی و آمادگی کامل اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت از اهداف برگزاری این دوره است.

وی تصریح کرد: دوره تخصصی توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت،  از روز چهارشنبه 19 تا ۲۱ اردیبهشت با حضور ۱۲۰ استاد دانشگاه ادامه دارد.

امینی گفت: شرکت‌کنندگان در این دوره از طرح درس‌های «اهمیت و ضرورت تدریس درس دفاع مقدس، سواد رسانه‌ای و جنگ شناختی، دستاورد‌های دفاع مقدس، راهبرد‌های دفاعی امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، آشنایی با عملیات‌های شاخص دوران دفاع مقدس و چند کارگاه مختلف در زمینه فن بیان و نحوه تعامل با دانشجویان»، بهره‌مند می‌شوند.

مدیر آموزش و پژوهش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: همچنین در این دوره از حضور اساتید و پیشکسوتان دفاع مقدس همچون سرداران زهدی و طهماسبی در ارائه نکات آموزشی استفاده خواهد شد.

امینی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های برجسته این دوره، برگزاری همزمان در دو سطح است که سطح 1 ویژه اساتید قدیمی تدارک دیده و سطح ۲ برای داوطلبینی که به تازگی به جرگه اساتید درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت پیوسته‌اند، در نظر گرفته شده است.

به گفته او، اساتید شرکت‌کننده در دوره توان‌افزایی استادان درس آشنایی با دفاع مقدس، پس از اتمام این دوره، مدرک شرکت در دوره و مجوز تدریس را از سازمان تحقیقات و پژوهش‌های دفاع مقدس اخذ می کنند و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از ترم تحصیلی آینده در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان به کارگیری خواهند شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • توان‌افزایی اساتید درس دفاع مقدس و مقاومت در دانشگاه فردوسی مشهد
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران/ تهران میزبان قهرمانی آسیا شد
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • باید باز هم از اوسمار حمایت کرد
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان