Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@12:10:59 GMT

پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم مستحق پیروزی بود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۸۶۳۰

پرسپولیس برابر پارس جنوبی جم مستحق پیروزی بود

گابریل کالدرون شامگاه پنجشنبه در نشست خبری بعد از برد یک برصفر  تیمش برابر  پارس جنوبی جم در جمع خبرنگاران افزود: از کسب سه امتیاز بازی بسیار خوشحالیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم که با کیفیت نامطلوب زمین توانستند نتیجه لازم را در دقیقه پایانی کسب کنند.

وی بیان کرد: اکنون تمرکز ما روی دو بازی بعدی است  و در حال حاضر برای جذب بازیکن جدید برنامه‎‎ای نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالدرون ادامه داد: ما می‌خواهیم راه پیروزی را ادامه دهیم و وقتی تیمی سه سال قهرمان شده و مربی جدید به تیم می‌آید به طور طبیعی این مربی به زمان نیاز دارد.

وی یادآور شد: مربی سال گذشته چهار سال با این تیم کار کرده و اگر نیم‌فصل اول سال گذشته را با نیم‌فصل نخست امسال مقایسه کنید، متوجه می‌شوید که ما بردهای بیشتری کسب کردیم.

کالدرون اضافه کرد: در چند ماه کوتاهی که در پرسپولیس بودم، از نتایجی که تاکنون با این تیم کسب کردم، بسیار رضایت دارم.

وی همچنین در ارتباط با غیبت امید عالیشاه در لیست ۱۸ نفره پرسپولیس و شایعاتی مبنی بر پیوستن او به سپاهان پاسخ داد: من به مسائل فردی توجه نمی‌کنم برای من تیم از همه چیز مهم‌تر است و خودم تشخیص می‌دهم چه کسی بازی کند.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که گفت سه امتیاز سرخپوشان از داوری به دست آمد، گفت: در ارتباط با این سوال جوابی ندارم.

کالدرون بیان کرد: اینکه برخی از خبرنگاران می‎گویند داور این سه امتیاز را به ما هدیه داده آنها باید توجه داشته باشند که داور پنالتی ما را لغو و پنج دقیقه را در آن صحنه تلف کرد.

وی یادآور شد: دروازه‌بان حریف نیز در چندین صحنه اقدام به وقت کشی کرد ولی داور تنها چهار دقیقه وقت اضافه اعلام کرد و چطور می‎توان ادعا کرد که داور به سود ما قضاوت کرده است.

برچسب‌ها فوتبال پرسپولیس لیگ برتر پارس جنوبی جم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس لیگ برتر پارس جنوبی جم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر پارس جنوبی جم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری

به گزارش "ورزش سه"، پس از روی کار آمدن محرم نویدکیا، وضعیت مس رفسنجان از این رو به آن رو شده و پس از کسب نتایج موفقیت‌آمیز در لیگ برتر، این تیم دو روز قبل و در جام حذفی نیز موفق شد با غلبه بر پیکان در ضربات پنالتی، راهی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات شود.

طی یازده دیداری که نویدکیا روی نیمکت مس نشسته است، این تیم شکستی را متحمل نشده و با کسب چهار پیروزی و هفت تساوی (یک بازی پیروزی در ضربات پنالتی) توانسته است وضعیت رفسنجانی‌ها را سر و سامان ببخشد و در جام حذفی نیز به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته‌اند.

اما دست‌بند محرم نویدکیا در هفته‌های اخیر به سوژه مورد توجه صفحات مجازی خصوصا هواداران سپاهان و مس رفسنجان تبدیل شده است. جایی که سرمربی مسی‌ها هم در دوره‌های قبلی مربیگری خود و هم در مقطع فعلی با یک دستبند خاص در مسابقات حضور پیدا کرده است.

حالا مشخص شده است که دستبند نویدکیا، ساخته دست دخترش بوده و سرمربی مس نیز به او قول داده است که همواره این دستبند را به همراه داشته و به همین دلیل است که محرم همواره با این دستبند در مسابقات مختلف حضور پیدا می‌کند و آن را در هیچ شرایطی از خودش دور نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • نوری: داور دو پنالتی ملوان را ندید
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • معرفی فینالیست‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جام تختی/ پیروزی بداغی در کشتی جنجالی
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است