Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@20:03:15 GMT

حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی دارد  

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۶۹۳۵۶

حوزه اشتغال نیاز به آسیب شناسی درون گفتمانی دارد  

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ابراهیمی عصر پنجشنبه در نشست تخصصی اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اولین نشست تخصصی سیاست‌ها و برنامه‌های اشتغالزایی و توسعه کارآفرینی کشور که به میزبانی استان هرمزگان برگزار شد، افزود: برگزاری این نشست‌های آموزشی به منظور افزایش آگاهی کارشناسان حوزه اشتغال با رویکرد برنامه‌های هماهنگ و همسو در سطح کشور و همسو بودن سایر حوزه‌ها با اهداف و برنامه‌های این معاونت برای فراهم آوردن زمینه‌های توسعه و کارآفرینی ضرورت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: همه بخشها در ایجاد اشتغال نقش دارند که این نقش باید به درستی ایفا شود.

ابراهیمی اظهارداشت: یکی از مسائل پیش روی بازار کار کشور و به تبع آن استان هرمزگان، افزایش ورودجمعیت فارغ التحصیل به بازار کار است که با توجه به طرح‌های وزارت جهت ورود این افراد به بازار کار، باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در ادامه به پتانسیل‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های هرمزگان، رشد اقتصادی استان روند رو به رشدی دارد بطوری که در تابستان امسال نرخ مشارکت اقتصادی به ۴۸ درصد رسیده و نسبت به سالهای گذشته چهار و دو دهم درصد رشد داشته است.

ابراهیمی افزود: پتانسیل‌های زیادی برای ایجاد اشتغال و تولید در استان وجود دارد و در کنار این ظرفیت‌ها، دولت نیز تسهیلاتی را برای حفظ و ایجاد اشتغال اختصاص داده است که باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

کد خبر 4802431

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان هادی ابراهیمی هرمزگان بوشهر انتخابات مجلس شورای اسلامی ایلام تعطیلی مدارس گرگان بارش برف شهرکرد قزوین بیرجند یاسوج بارش باران هفته پژوهش مجلس شورای اسلامی صفحه اول روزنامه های استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۹۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • آسیب شناسی معماری تنظیم‌گری رسانه در ایران
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • جزئیات جایزه ملی جوانی جمعیت تشریح شد؛ ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها
  • شهید مطهری  و آسیب شناسی انقلاب
  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • نخستین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس‌شناسی
  • اولین مرکز رشد حوزه تخصصی دریایی راه‌اندازی می‌شود/ بررسی ۴۲ پارامتر در اطلس اقیانوس شناسی
  • کیفی سازی محصولات لازمه ورود به بازار‌های بین الملی
  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد