Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ارسالی به ایلنا از یاسوج، "علیرضا اتابک" با بیان اینکه این دانش‌آموز پس از استفاده از قرص موجود در کیک دچار تنگی نفس و خواب آلودگی شد، اظهار داشت: مسئولان مدرسه با مشاهده وضعیت این دانش آموز، فوراً او را به بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت منتقل کردند.
وی گفت: در همه مدارس شهرستان کهگیلویه فروش کیک تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اتابک افزود: کادر درمانی بیمارستان امام خمینی دهدشت حال عمومی این دانش آموز را مطلوب گزارش کردند.

به گزارش ایلنا، شهر سوق از توابع شهرستان کهگیلویه در 20 کیلومتری شهر دهدشت مرکز این شهرستان واقع شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: امام خمینی بیمارستان خواب آلودگی دانش آموز مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ثبت آلودگی هوا در برخی شهرهای خوزستان
  • کتاب «ادب زندگی» روانه بازار نشر شد
  • بیشترین بارش در دوگنبدان/یاسوج ۵۷.۸ میلی متر باران بارید
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • دانش‌آموز دختر در لالی به ۳ نفر زندگی دوباره بخشید
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید