Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان با تقدیر از مردم و مسئولین استان خراسان شمالی ، میزبانی این استان در برگزاری مطلوب ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه های جهان را ستایش کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، دکتر مسعود سلطانی فر  در حاشیه فینال مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاههای جهان به میزبانی بجنورد اظهار داشت : به مردم خوب استان خراسان شمالی همچنین استاندار محترم و  ورزشدوست استان و دیگر مسئولین این استان که زمینه برگزاری این رویداد را فراهم کردند تبریک و خدا قوت می گویم ، این استان در برگزاری مطلوب جام باشگاه های کشتی جهان نمره قابل قبولی گرفته و با وجود محدودیت ها توانست میزبانی خوبی داشته باشد و امیدوارم در آینده رویدادهای دیگر بین المللی را هم برگزار کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: امیدوارم با توجه به زیرساختهای خوبی که در استان خراسان شمالی فراهم می شود، در آینده شاهد بروز خلاقیت و موفقیت های بیشتر ورزش  این استان باشیم .

دکتر سلطانی فر از میزبانی استان خراسان شمالی در رقابت های بین المللی کشتی پهلوانی در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت :توصیه ام به فدراسیون ها این است که با توجه به تعامل خوب و همکاری های سازنده که در این استان وجود دارد ، میزبانی های رویدادهای بین المللی را متناسب با ظرفیت ها به این استان واگذار کنند .

وزیر ورزش و جوانان حضور حامیان مالی در رویدادهای مختلف ورزشی را نیز مثبت ارزیابی کرد و با بیان اینکه در  اکثر فدراسیون ها زمینه حضور حامیان مالی بوجود آمده ، ابراز امیدواری کرد که این حمایت ها از رشته های مختلف استمرار یابد .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهان خراسان شمالی رقابت های کشتی آزاد کشتی فرنگی ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ
  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»