Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جویای نام توپچی‌ها، تحت تاثیر فروتنی پوگبا قرار گرفته است. 

طرفداری- گابریل مارتینلی از سفرهای خود به شمال غرب انگلیس و تمرین کردن با منچستریونایتد، قبل از پیوستن به آرسنال گفته است.

به گزارش سایت گل، این بازیکن 18 ساله، تابستان گذشته در ازای انتقالی 7 میلیون یورویی از سطوح پایین فوتبال برزیل به آرسنال پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با به ثمر رساندن 8 گل در مجموع رقابت‌ها، حسابی در ترکیب توپچی‌ها خوش درخشیده است. البته او قبلا در چند باشگاه مطرح اروپایی از جمله منچستریونایتد تست داد و خاطراتی هم از آن دوران به یاد دارد.

پروژه‌ای بین ایتوانو (باشگاه قبلی او) و منچستریونایتد وجود داشت و آن‌ها همیشه بازیکنی را به انگلیس می‌آوردند. من همواره در این سفرها حضور داشتم. نه می‌توانستم انگلیسی صحبت کنم و نه فرانسوی اما او (پوگبا) گفت «tudo bem» که یک احوالپرسی رایج پرتغالی است و با من عکس انداخت. فوق العاده متواضع بود. آن روزهای تمرینی برای سازگاری من با سبک بازی، بازیکنان و سرعت مسابقات در اینجا اهمیت زیادی داشت. 

مارتینلی خریدی غافلگیر کننده از سوی اونای امری بود. او می‌گوید با وجود داشتن پیشنهادهایی دیگر، بی درنگ به درخواست فینالیست لیگ اروپا پاسخ مثبت داد.

یادم می‌آید مقابل گوارانی بازی کردیم و به برد 2-1 دست یافتیم. سپس مدیر برنامه‌ام با من تماس گرفت. گفت: «باید تصمیم بگیری؛ انتخابت چیست؟» سپس گفت آرسنال خواهان من است. آن‌ها یکی از بهترین باشگاه‌های اروپا هستند. بنابراین نمی‌توانستم این پیشنهاد را رد کنم و جواب مثبت دادم. پیشنهادهایی در کار بود ولی آرسنال مصر بود و تصمیم درستی گرفتم.  

او برای تیم ملی زیر 23 سال برزیل بازی کرده است ولی می‌تواند به واسطه پدر خود، برای تیم ملی ایتالیا هم بازی کند. 

من برزیلی هستم و البته که هر کسی دوست دارد آن لباس زرد را بر تن کند و صدای شعارهای طرفداران را بشنود. اما می‌توانم برای ایتالیا هم بازی کنم. هنوز تصمیم نگرفته‌ام. البته که می‌خواهم برای برزیل بازی کنم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. امکان دارد تصمیم دیگری بگیرم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۶۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید هنوز قطعی نشده، اما در اسپانیا و فرانسه تقریباً‌ مطمئن هستند که این اتفاق در پایان فصل جاری رخ خواهد داد. رئال پیش از این اعلام کرده به بازیکنانش اجازه شرکت در المپیک پاریس را نخواهد داد و این تصمیم بزرگ، بازخوردی منفی در فرانسه داشت.

طبق ضوابط فیفا، تیم‌های باشگاهی صرفاً برای رویدادهای فوتبال در رده بزرگسالان موظف هستند که بازیکنان ملی‌پوش خود را آزاد بگذارند که در سال 2024، این رویدادها شامل یورو 2024 و کوپا آمه‌ریکا می‌شود. حضور امباپه در تیم ملی فرانسه برای همراهی خروس‌ها در یورو 2024 قطعی است اما فرانسوی‌ها امیدوارند ستاره فعلی پاری‌سن‌ژرمن آنها را در المپیک خانگی نیز همراهی کند که گویا چنین چیزی در سیاست‌های باشگاه رئال مادرید تعریف نشده است.

ویلفرد امباپه، پدر کیلیان، در پاسخ به سوالی در مورد احتمال بالای غیبت پسرش در المپیک به رادیو فرانسه گفت: «نمی‌دانم چه خواهد شد، چون ما در این مورد تصمیم گیرنده اصلی نیستیم. به عقیده من توجهات باید روی خود المپیک باشد که در پاریس برگزار می‌شود نه اینکه کیلیان نیز در آن حاضر خواهد بود یا خیر.»

با این اوصاف به نظر می‌رسد خانواده امباپه نیز تسلیم تصمیم رئال شده‌اند و کیلیان قید المپیک را زده است.

دیگر خبرها

  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • ماهر در ساکت کردن منتقدان؛ کای هاورتس به رکورد الکسیس سانچز رسید
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • مهاجم آرسنال ستاره هالیوودی را غافلگیر کرد (عکس)
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد