Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی کریمی با انتقاد از عملکرد معاون سابق استقلال و در شرایطی که سعی می کرد نامی از وی نبرد، مدعی شد که او باعث نابودی تیم طی چند وقت اخیر شده. هافبک استقلال درباره نتیجه بازی و شکست این تیم گفت: مستحق شکست نبودیم و روزی که باید با نتیجه قابل توجهی برنده می شدیم باختیم. دو صحنه ضدحمله کردند و ما اشتباه کردیم و گل خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدشانس بودیم اما از بازی بگذریم درباره این اتفاقات این روزها صحبت کنیم. مدیریت وقت استقلال وقتی که می خواستند قرارداد ببندد و پز می دادند این قرارداد را چطور بستند. سعی می‌کردند استقلال را نابود کنند.

کریمی در واکنش به اینکه آیا منظور او علی خطیر است گفت: اسمی از کسی نمی برم و سعی کردند استقلال را نابود کنند. سعی کردند تفرقه بین بازیکنان کنند. الان هم ول کن نیستند و دنبال جمع کردن فالوور هستند. بابا ول کن دیگر! بدون هیچ رزومه ای آمدند استقلال و تیم را نابود کردند.

وی تهدید خود درباره معاون سابق استقلال را اینچنین ادامه داد و گفت: اولین روزی که این آقا به استقلال بازگردد من نیستم و مطمئنا بقیه بازیکنان هم نیستند. هیچ کاری مثبتی در تیم نکردند. از زمانی که آقای خلیل زاده آمدند خیلی در تلاش هستند. علیرغم مشکلاتی که داشتند این مسوولیت را قبول کردند و مشکل کادرفنی و بازیکنان را حل کنند و امیدوارم بتوانند این کار را انجام دهند.

کریمی در ادامه از هواداران تیم خواست تا حمایت بیشتری برای موفقیت تیم داشته باشند: بازی های قبلی را بردیم و همه خوشحال بودند اما امروز که باختیم خیلی مهم است که هواداران و همه پشت هم باشند. همانطور که در چند ماه اخیر عملکرد خوبی در کیفیت بازی داشتیم باز هم در کنار هم به نتیجه برسیم.

هافبک استقلال درباره بازی حساس مقابل سپاهان در جام حذفی گفت: سعی می کنیم در یکی دو روز آینده به تمرکز خوبی برسیم. این بازی گذشته و دیگر به آن فکر نمی کنم و بازی سپاهان برای ما مهم است. یک چیزی به هواداران بگویم که ما هستیم و آنها و نیاز به حمایت بیشتر آنها داریم.

کریمی درباره اینکه حضور سرمربی و استراماچونی می توانست نقش مهمی در بازی با سپاهان برای آنها داشته باشد گفت: شک نکنید که حضور سرمربی خیلی مهم است.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علی کریمی لیگ برتر فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس

فرهاد مجیدی به العین تبریک گفت.

طرفداری | فرهاد مجیدی استوری جدیدی را به اشتراک گذاشت.

العین روز گذشته دست به کار بزرگی زد و موفق شد بعد از انجام بازی رفت و برگشت، الهلال را حذف کرده و راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. حالا فرهاد مجیدی که مدتی در دوران بازی اش در العین حضور داشت، با انتشار یک استوری به زبان عربی، به العینی ها تبریک گفت.

تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • برنامه استقلال برای فتح قلعه یادگار/ نکونام در تعطیلات مشکل تعویض‌ها را حل می‌کند
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • احمد شهریاری مدیرعامل استقلال می‌شود؟! پتروشیمی خلیج فارس آماده جدال حقوقی با صدا و سیما بر سر حق پخش
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس / ترکیب صداوسیمایی برای جدال حق‌پخش با تلویزیون!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • حمله روزنامه دولت به کریمی قدوسی: همین افراد دستمایه ایران هراسی و تحریم می‌شوند
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی