Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، حدود ۲۵ کیلومتر از جاده منتهی به امامزاده داوود در محله کن، واقع در این منطقه، نظافت و رفت و روب شد.

«مجتبی یزدانی» معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران در حاشیه پاکسازی جاده منتهی به امامزاده داوود، با اشاره به تاکید شهردار تهران در خصوص تعامل، همراهی و هماهنگی با سایر دستگاه ها در مناطقی که دارای حریم هستند گفت: در طرح نگهداشت و پاکسازی جاده امامزاده داوود(ع) شهرداری منطقه ۵ عملکرد خوبی داشت و سایر مناطق نیز در هفته آتی این اقدام را در محدوده حریم خود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت هم افزایی در نگهداشت شهر و حریم پایتخت تاکید کرد و افزود: نتیجه این  هم افزایی خدمت بهتر به مردم است.

یزدانی عنوان کرد: امروز در خصوص جاده امامزاده داوود (ع) هماهنگی خوبی بین شهرداری منطقه ۵ و بخشداری و دهیاری رخ داده است.

وی در خصوص ضرورت طرح نگهداشت و پاکسازی در جاده امامزاده داوود (ع) گفت: این محدوده از موقعیت خوب گردشگری و تفریحی برخوردار است و ما وظیفه داریم تا به نگهداشت آن بپردازیم.

معاون خدمات شهری شهردار تهران از همراهی شهروندان، شهردار منطقه، معاونان شهردار، استانداری، بخشداری و دهیاری در اجرای این عملیات تشکر کرد.

  «تقی زاده» معاون عمرانی استاندار تهران نیز در حاشیه این عملیات گفت: با هماهنگی به عمل آمده توسط مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران در محدوده حریم منطقه ۵ و همکاری  بخشداری کن و  دهیاری ها، کار مشترکی انجام و جاده امامزاده داوود پاکسازی شد.

وی تصریح کرد: در عملیات نگهداشت انجام گرفته نیروهای خدمات شهری با به کارگیری گریدر، لودر و ماشین آلات سنگین به تسطیح و نخاله برداری و رفت و روب اطراف جاده گردشگری زیارتی امامزاده داوود پرداختند.

تقی زاده اثرات مثبت این اقدام تصریح کرد: با ورود به فصل زمستان امکان رانش و ریزش کوهها افزایش می یابد و با اجرای این طرح بخش عمده این خطرات رفع شد.

وی گفت: در کنار این جاده رودخانه قرار گرفته که بخشی از آب مورد استفاده را تامین می کند و با جمع آوری و پاکسازی زباله های اطراف جاده تاثیر مثبتی در موضوعات زیست محیطی خواهیم داشت.

معاون استاندار تهران با اشاره به اثرات روانی مثبت بر افکار عمومی به عنوان دیگر مزیت این طرح، گفت: زمانی که دستگاه‌های مختلف و شهرداری در چنین اقداماتی کنار هم قرار می گیرند در حقیقت موجب تقویت سرمایه های اجتماعی شده و اعتماد مردم به دستگاه‌ها افزایش یافته و مشارکت پذیری شهروندان را به همراه داشته باشیم.

وی از تصمیم گیری برای برگزاری جلسات مشترک در مناطق دارای حریم با محوریت معاونت عمرانی استاندار تهران خبر داد و عنوان کرد: این جلسات در مناطق شهرداری و با حضور حوزه های زیرساختی همچون اداره های آب و برق و مجموعه های مرتبط برگزار می شود تا هر کدام با احصا مشکلاتشان از توانمندی های ناشی از هم افزایی شکل گرفته در تعامل بین بخشی استفاده کرده و به حل و فصل آنها بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه سود هم افزایی بین بخشی دستگاهها برای مردم خواهد بود، اظهار داشت: استمرار این جلسات می تواند به صرفه جویی در منابع، پرهیز از هزینه های مضاعف و بخشی نگری و جلوگیری از سردرگمی مردم در پیگیری امورات اداری آنها بشود.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری تهران به ویژه حوزه خدمات شهری در طرح نگهداشت و پاکسازی جاده امامزاده داوود آن را اقدامی مناسب و خیلی خوب ارزیابی کرد و از برگزاری جلسه مشترک بین دستگاهها در منطقه ۵ به صورت آزمایشی خبر داد.

برچسب‌ها امامزاده داوود استانداری تهران شهرداری تهران مجتبی یزدانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امامزاده داوود استانداری تهران شهرداری تهران امامزاده داوود استانداری تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح این منطقه در سال جاری با تناژ کلی ۵۵۰۰ تن در حال انجام است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اجرای پروژه‌های آسفالت معابر منطقه ۷ شهرداری اصفهان اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت خیابان‌های اصلی در سطح منطقه ۷ پیرو درخواست‌های مردمی با سرعت بالا و با تناژ کلی ۵۵۰۰ تن در حال اجراست.

وی افزود: آسفالت ضلع غربی خیابان آل بویه حد فاصل میدان آل بویه تا چهارراه ابوریحان به انضمام چهارراه‌های ایمان و ابوریحان با متراژ ۷۰۰۰ متر مربع و تناژ آسفالت ۸۲۰ تن انجام شده است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان تصریح کرد: آسفالت ضلع شمالی و جنوبی و تقاطع‌های خیابان ابوریحان حد فاصل خیابان آل محمد تا خیابان آل بویه به متراژ ۱۹۲۰۰ مترمربع و تناژ ۲۲۶۳ تن از دیگر اقدامات انجام شده به‌شمار می‌رود.

سلطان‌آقایی با بیان اینکه آسفالت میدان کویتی حد فاصل خیابان ضابط‌زاده تا خیابان پوریای ولی در دست اقدام است و تا پایان شهریور ماه به اتمام می‌رسد، گفت: در خیابان پوریای ولی حد فاصل میدان کویتی تا سه راه اشراق جنوبی نیز عملیات آسفالت معابر با پیشرفت ۶۵ درصد در حال انجام است و تا ۱۰ روز آینده تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: خیابان ۱۵ خرداد حد فاصل چهارراه اشراق جنوبی تا خیابان کاوه با توجه به اینکه مکان مذکور در حال پیاده‌روسازی است و به همین دلیل امکان انجام روکش آسفالت وجود ندارد، اما پس از انجام عملیات پیاده‌روسازی نسبت به انجام روکش آسفالت آن اقدام می‌شود.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: اجرای آسفالت تراشی و اجرای آسفالت جایگزین معابر اصلی این منطقه در سال جاری به متراژ ۱۹ هزار مترمربع و تناژ ۳۹۰۰ تن با هزینه بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال به صورت پراکنده در حال انجام است و تا پایان شهریور به اتمام می‌رسد.

او افزود: آسفالت تراشی در محور خیابان‌های تربیت معلم، غرضی، آل محمد، فرزانگان، میدان شهید کویتی پور، اشراق و چهارراه ابوریحان در حال انجام است.

کد خبر 749774

دیگر خبرها

  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • هشدار شهرداری منطقه چهار یزد به صاحبان منازل فرسوده
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • آیا زالو واقعا می‌تواند درمان کننده باشد؟
  • زالو درمانی؛ انجام بدهیم یا نه؟
  • قطارهای حومه‌ای به سیستم حمل‌ونقل انبوه‌بر شهر اصفهان متصل می‌شود
  • زالو درمان می‌کند؟