Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: تا قهرمانی راه درازی داریم. هر تیمی صدر جدول است بیشتر تحت فشار است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، سرپرست تیم فوتبال استقلال بعد از شکست تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: فشارهای روانی آنقدر بالا می‌رود که طبیعی است. بازیکنان ما تلاش کردند و بازی خوبی هم انجام شد اما به هر حال اینکه شرایط ثابتی نداریم و مربی وضعیتش مشخص نیست طبیعی است که این هارمونی هنوز ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من دیروز اضافه شدم، تلاش‌مان را می‌کنیم. مطمئنم با توجه به اینکه مشکلات را بررسی کردیم همه تلاش می‌کنیم که شرایط عوض شود. من امیدوارم هر چه سریع‌تر این شرایط عوض شود تا بتوانیم روند تیم خوبمان ادامه داشته باشد.

او درباره صحبت‌های خلیل‌زاده مبنی بر حضور استراماچونی به عنوان سرمربی در بازی با سپاهان هم توضیح داد: ایشان قبل از بازی هم این خبر را دادند. مطمئنم که ان‌شاءالله اتفاقات خوبی میفتد ولی چون از فرایند کاری هیچ اطلاعی نداشتم به این موضوع وارد نمی‌شوم ولی فکر می‌کنم که همه تلاش می‌کنند تا این اتفاق بیفتد.

همدانی در پاسخ به این پرسش که چرا استقلال بر خلاف هفته‌های قبل از نظر فنی خوب نبود هم  اظهار کرد: اجازه دهید من مخالفت کنم. بازیکنان ما از نظر فنی واقعا خوب بودند اما تمرکز نداشتند. من این را قبول دارم ولی بازیکنان ما واقعا تلاش کردند. نمی‌خواهم در مسائل فنی دخالت کنم اما بازیکنان در نیمه اول بسیار عالی بودند ولی تمرکز لازم نبود ولی تمرکز لازم را نداشتند که این همه با توجه به مشکلاتی که وجود داشت طبیعی بود.

او در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال به خاطر شکست در این بازی قهرمانی را از دست بدهد مقصر چه کسی است هم، گفت: تا قهرمانی راه درازی داریم. هر تیمی صدر جدول است بیشتر تحت فشار است. این تیم از کجا به کجا رسیده است،پس نگران نباشید.

همدانی درباره از دست دادن پنج امتیاز در سه بازی هم اظهار کرد: با توجه به اینکه این شرایط پیش آمده، این بازیکنان سنگ تمام گذاشته‌اند ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که بهتر شویم.

سرپرست استقلال اضافه کرد: تعویض‌ها با توجه به مشاوره فنی انجام می‌شود و یک گروه مشاوره این کار را می‌کنند. قرار نیست ما همه نقشه‌هایمان را به سمع و نظر شما برسانیم.

او درباره بازی با سپاهان هم توضیح داد: این بازی چون در جام حذفی است حساس است و ما باید شرایط خوب را حفظ کنیم چون یکی از هدف‌های ما قهرمانی در جام حذفی است. من فکر می‌کنم فردا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی بیفتد تا تیم انسجام بهتری پیدا کند. از لحظه‌ای هم که من اضافه شدم سعی کردم بازیکنان را به یک وحدت دلی برسانم. البته وحدت داشتند ولی مقداری مشکلات هست سعی می‌کنیم همه تلاش‌مان را بکنیم و با همکاری همه دوستان به یک همبستگی خوبی برسیم.

همدانی در پاسخ به این پرسش که یکی از این اتفاقات خوب می‌تواند بازگشت استراماچونی به استقلال باشد یا خیر، گفت: یکی از موارد این است که قبل از بازی سپاهان ایشان سر تمرینات باشد.

او درباره اضافه شدن بازیکنان استقلال به اردوی تیم ملی امید هم بیان کرد: با توجه به اینکه شرایط ما حساس است بعید می‌دانم. ما همه مکاتبات را انجام می‌دهیم. شرایط الان حساس است و  شاید نتوانیم الان همکاری لازم را بکنیم ولی در ادامه کار حتما سعی می‌کنیم همه جور همکاری با فدراسیون داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال جام حذفی جدول فوتبال مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ امید حامدی فر، بازیکن تیم استقلال و مهرداد رضایی، بازیکن تیم ذوب آهن جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان دیدار استقلال تهران و ذوب آهن، امید حامدی فر بازیکن استقلال به دلیل اتفاقات بازی دور رفت دو تیم، به مهرداد رضایی بازیکن ذوب آهن حمله‌ور شد که با دخالت سایر نفرات این دو بازیکن از یکدیگر دور شدند.

کد خبر 6098938

دیگر خبرها

  • درگیری شدید ۲بازیکن بعداز بازی استقلال چه بود؟
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • دو بازیکن استقلال و ذوب آهن به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • پشت پرده حمله امید حامدی‌فر به بازیکن ذوب‌آهن؛ از بچه خوشگل تا رنگو! + عکس
  • نکونام: می‌دانستیم بازی سختی پیش رو داریم
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • نکونام:می دانستیم غفلت کنیم ذوب آهن دردسرساز می‌شود/بازیکنان استقلال را با تیم رقیب قیاس کنید بعد نظر بدهید
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود