Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار معوقه تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در چارچوب هفته پنجم دور رفت لیگ برتر بسکتبال که قرار بود پنج‌شنبه انجام شود، با یک روز تأخیر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار معوقه تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و شهرداری گرگان در چارچوب هفته پنجم دور رفت لیگ برتر بسکتبال مردان که قرار بود امروز پنج‌شنبه 28 آذر در اصفهان برگزار شود، به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت تأخیر در برگزاری این دیدار شرایط نامساعد جوی و تأخیر در پرواز تیم شهرداری گرگان ذکر شده و با اعلام کمیته مسابقات و داوران، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و شهرداری گرگان فردا جمعه 29 آذر برگزار خواهد شد.

باشگاه ذوب‌آهن از قبل با عقب افتادن این بازی مخالفت کرده بود و تیم شهرداری گرگان شب گذشته و حدود ساعت 11 به اصفهان رسیده بودند و به نظر می‌رسید مشکلی برای بازی نداشته باشند.

همه چیز مهیای بازی بود اما شهرداری گرگان به سالن نیامد

با وجود این‌که امروز همه ملزومات لازم برای برگزاری بازی آماده بودند و حتی ناظر بازی هم در سالن ملت اصفهان حضور داشت، بازی با یک روز تأخیر مواجه شد.

از آن‌جایی که نیم‌فصل لیگ برتر بسکتبال به پایان رسیده و این بازی معوقه بود، تعدادی از بازیکنان ذوب‌آهن قرار بود به شهرشان بروند و برای بازگشت بلیط گرفته بودند و حالا با مشکل مواجه شده‌اند.

باشگاه ذوب‌آهن نیز بعد از این اتفاق اعلام کرد که در حالی که تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان در زمین مسابقه مقابل شهرداری گرگان در حال گرم کردن بود، تیم بسکتبال گرگان از هتل به سمت ورزشگاه حرکت نکرد تا این دیدار با فشار گرگانی‌ها بر فدراسیون بسکتبال، به فردا موکول گردد. 

تیم شهرداری گرگان که شب گذشته وارد اصفهان شد به بهانه تأخیر در پروازش برای دیدار مقابل ذوب‌آهن به ورزشگاه ملت نیامد تا این دیدار برگزار نشود؛ فشار «مهران شاهین‌طبع» سرمربی گرگانی‌ها بر فدراسیون باعث شد تا این دیدار با یک روز تأخیر برگزار گردد. 

این کار گرگانی‌ها و فدراسیون هزینه‌های زیادی را به برگزار کننده وارد می‌کند که هیچ کسی پاسخگوی این هزینه‌ها نخواهد بود.

حاتمی: کار فدراسیون بسکتبال اخلاقی نبود

مهران حاتمی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تاخیر 24 ساعته بازی با شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: این حرکت اصلا اخلاقی نبود. تماشاگران به سالن آمده بودند، اما به یک باره اعلام می‌کنند که بازی برگزار نمی‌شود. چه کسی جواب آن‌ها را می‌دهد. مگر می‌شود دو ساعت مانده به بازی این خبر را اعلام کنند؟ نمی‌توانستند از روز قبل یا صبح اعلام کنند؟

وی ادامه داد: خیلی زشت است که رئیس کمیته داوران گفته بود بازی برگزار می‌شود، اما رئیس فدراسیون آن را رد می‌کند. ما هم از ابتدای لیگ مشکلات زیادی داشتیم و بازیکنان‌مان مصدوم بودند، اما بدون اعتراض بازی کردیم. 

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن تاکید کرد: اگر تیم دیگری هم بود آیا فدراسیون این کار را انجام می‌داد؟ هر زمانی ما می‌خواستیم بازی با تاخیر برگزار شود، می‌گفتند رضایت حریف شرط است، اما امروز اصلا ما را  در نظر نگرفتند. مگر نباید حق و حقوق باشگاه ذوب‌آهن هم حفظ شود؟

حاتمی در مورد اینکه فدراسیون گفته است بازی فردا برگزار خواهد شد، گفت: فردا سالنی در اختیار نداریم که بازی برگزار شود. سه مسابقه دیگر قرار است در سالن ملت برگزار شود و مسئول سالن اعلام کرد که زمانی برای بازی وجود ندارد.

به هر حال نکته‌ای جالب این است که مشخص نیست فدراسیون بسکتبال چرا و چگونه دست به تعویق 24 ساعته بازی زده و در این مورد تاکنون پاسخی نداده است؛ باشگاه اصفهانی نیز که در این میان قطعا ضرر کرده و با مشکلاتی مواجه می‌شود، از این اتفاق شاکی است.

انتهای پیام/63090/ج30/

منبع: فارس

کلیدواژه: ذوب آهن لیگ برتر بسکتبال شهرداری گرگان بسکتبال مهران حاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال: شهرداری گرگان به فینال رسید
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • لیگ برتر بسکتبال| شهرداری گرگان به فینال رسید
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان