Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری شهرستان راز و جرگلان با حکم استاندار خراسان شمالی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در حکمی از سوی محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی، روح‌الله حسین پور به‌عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان راز و جرگلان منصوب شد.

متن این حکم به شرح ذیل است: امید است با استعانت از ذات الهی و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در راستای اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. العظمی خامنه‌ای  و سیاست‌های دولت تدبیر و امید حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی باهدف دستیابی به پیشرفت و تعالی مادی و معنوی و خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف شهرستان راز و جرگلان موفق و مؤید باشید.

گفتنی است زارعی از ۲۵ اسفندماه ۹۵ سکاندار فرمانداری شهرستان راز و جرگلان خراسان شمالی بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی مقام معظم رهبری راز جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۷۰۰ همت تسهیلات به واحدهای تولیدی کشور
  • دستور سرپرست فرمانداری ملارد برای برخورد با انشعابات غیرمجاز
  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • نجاتگران هلال احمر جاجرم به متاثرین از سیل امدادرسانی کردند