Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر همتی گفت: زوج های جوان هرمزگانی از برکت وجود ۱۵۰۰ شهید این استان در زندگی خود برخوردار خواهند بود و به این برکت زندگی مشترک سرشار از موفقیت، سربلندی، شادی و نشاط خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، دکتر « فریدون همتی » در مراسم جشن ازدواج آسان ۱۵۰۰ زوج جوان هرمزگانی، عنوان کرد: این مراسم یکی از مهمترین برنامه های کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در این مراسم بزرگ ۱۵۰۰ زوج جوان هرمزگانی به برکت ۱۵۰۰ شهید این استان زندگی مشترک خود را آغاز می‌کنند.

 

استاندار هرمزگان افزود: این زوج های جوان از برکت وجود شهدای بزرگوار در زندگی خود برخوردار خواهند بود و به این برکت زندگی مشترک سرشار از موفقیت، سربلندی، شادی و نشاط خواهند داشت.

 

وی گفت: به همه زوج های جوان حاضر در این مراسم تبریک می گویم و از همه تلاشگران در راستای برگزاری این جشن بزرگ، تشکر و قدردانی می کنم.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد وحدت حوزه و دانشگاه بارندگی و سیلاب کانون های مساجد طرح ملی فهما کنگره تالهی استان همدان کنگره ملی ۱۵۰۰ شهید استان هرمزگان استاندار هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • فعالیت ۱۵۰۰ پاکبان در ۳۶ شهر استان گلستان
  • کشتی اصفهان در مسیر موفقیت است
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • سیاست ارزی غلط دلیل احساس نشدن درآمدهای سرشار نفتی و رشد اقتصادی در زندگی مردم
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا