Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ۲۰۰ قطعه زمین برای مردم پلدختر و معمولان جهت ساخت واحد مسکونی خریداری شده است.

سید موسی خادمی، شامگاه امشب در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان اظهار کرد: سازمان مدیریت سطح آمایش را از سطح استانی به منطقه‌ای تبدیل کنیم.

وی بر بازنگری طرح‌های استان تاکید کرد و با بیان اینکه
 برنامه‌ریزی مطلوب بنابر شرایط خاص مالی و اقتصادی انجام شود، اضافه کرد: مشاور طرح باید جلسات مختلفی با دستگاه‌ها تشکیل دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار لرستان با بیان اینکه عمده بحث‌هایی که در سند آمایش آورده شده مربوط به گذشته است در حالی‌که باید بر اساس آنچه که موجود است برنامه‌ریزی‌ها انجام و نگاه‌های آینده‌نگرانه داشته باشیم، افزود: برنامه‌ریزی‌های مطلوب نیازمند طراحی بنا بر شرایط خاص کنونی استان است.

خادمی با بیان اینکه در این سند آینده‌نگری و پیش‌بینی در طرح‌ها دیده شود، افزود: در این اسناد حرفای جدید و نوآوری لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه لرستان نیازمند طرح دو نوع برنامه‌ریزی است، خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی کوتاه مدت  به دلیل وقوع سیل و خسارت‌های وارده در اولین روزهای سال جاری و دیگری برنامه‌ریزی بلند مدت و پرداختن به آینده‌نگری و پیش‌بینی‌های آینده اقتصادی است.

خادمی گفت: در برنامه‌های توسعه‌ای ایده‌آل‌ها و آرمان‌ها نیز لحاظ می‌شود درحالی‌که باید بر مبنای وضع عادی برنامه‌ریزی‌ها انجام شود؛ همچنین برای شرایط امروز برنامه کوتاه مدت داشته باشیم.

وی عنوان کرد: ممکن است چند پروژه را در نظر بگیریم و با بودجه‌ای که داریم پروژه‌های مدنظر گرفته شده به انجام برسانیم و با توجه به شرایط خاص اعتباری به برخی پروژه‌ها اعتبار ندهیم.

وی با بیان اینکه در لرستان نزدیک ۱۲ هکتار زمین به فضای شهری اضافه شده است، افزود: همچنین ۲۰۰ قطعه زمین برای مردم پلدختر و معمولان جهت ساخت واحد مسکونی خریداری شده و در این راستا مسئولان وزارت راه و شهرسازی بسیار همکاری داشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی پل دختر و معمولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری هزار قطعه زمین در بم

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ،  استاندار کرمان امشب در مراسم قرعه کشی این زمین ها گفت: ۸۰۰ قطعه زمین دراجرای طرح نهضت ملی مسکن و ۲۴۵ قطعه نیز در طرح جوانی جمعیت به متقاضیان مسکن از طریق قرعه‌کشی واگذار می شود.

 محمدمهدی فداکار افزود: بعد از رایزنی تصمیم گرفته شد در استان کرمان به جز شهر کرمان مردم منازل ویلایی بسازند و زمین به افراد واگذار شود تا افراد خودشان کار ساخت و ساز را انجام دهند.

 بگفته وی مرحله اول واگذاری امروز در قالب  هزار و ۴۵ قطعه است اما بخش دوم بیش از  هزار و ۲۰۰ هکتار است که در شورای برنامه ریزی استان مصوب شده و بعد از تایید شورای عالی شهرسازی تمام متقاضیان در بحث مسکن ملی و جوانی جمعیت را جوابگو خواهد بود .

استاندار کرمان ادامه داد: بخشی از واگذاری ها نیز در حوزه صنعت شهر است که با توجه به جذب نیروی کار در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید باید برای مسکن نیز چاره ای اندیشید.

در این مراسم ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن نیز حضور داشت.

دیگر خبرها

  • سند آمایش لرستان در چارچوب برنامه توسعه تا مردادماه آماده شود
  • شناسایی سرمایه‌گذار اولیه‌ برای کارخانه فولاد ازنا
  • واگذاری ۱۰۴۵ قطعه زمین نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در شهر بم
  • واگذاری هزار قطعه زمین در بم
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • یک میلیون و ۳۱۸هزار قطعه جوجه ریزی در مرغداری‎های استان انجام شد
  • جوجه ریزی بیش از ۴ میلیون قطعه‌ در واحد‌های پرورش مرغ استان قزوین
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند