Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانچینی معتقد است که سال 2019 یک سال خوب برای تیم ملی ایتالیا  بود و اطمینان می دهد که این عملکرد خوب در یورو 2020 هم ادامه خواهد داشت.

طرفداری- مانچینی با هدایت آتزوری در رقابت های انتخابی یورو 2020 توانست به رکورد بی نظیر 10 برد در 10 مسابقه دست پیدا کند و با قدرت این تیم را راهی یورو 2020 کند.

به گزارش Football Italia، سرمربی لاجوردی پوشان درمراسم گاتزتا اسپورتس از لزوم ادامه این روند گفت:

سال بی نظیری را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما هنوز امیداورم که از این هم بهتر شویم. بهترین عملکرد ممکن را اجرا کردیم و امیدواریم که سال بعد در همین مکان دستاوردی بزرگتر را جشن بگیریم. برای تجربه کردن شب های رویایی مثل این، باید بیشتر کار کنیم. بازیکنان ما از پروژه خاصی که در حال انجامش هستیم آگاهند. پاداشی که در خارج از زمین می گیرم(اشاره به مراسم)، من را کم تر از موفقیت داخل زمین خوشحال نمی کند.

امروزه ما توتی و دل پیرو را در تیم مان نداریم، اما تیمی در اختیار داریم که از بازیکنانی با تکنیکی تشکیل شده است که ارتباط خوبی با یکدیگر دارند و این مهم ترین مسئله است. هدف ایتالیا از حضور در یورو 2020 کسب جام است. حتی اگر هم نتوانیم آنطور که باید مسابقات را شروع کنیم. به هر حال تیم هایی هستند که بهتر از ما خودشان را آماده کرده اند، اما از این لحظه تا ماه ژوئن، فرصت داریم که پیشرفت کنیم. طوری که مردم می گویند گروه آسانی نداریم و 3 بازی در المپیکو فشار زیادی به ما وارد خواهد کرد.

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)

جدال رم و یوونتوس در المپیکو هرچند پرموقعیت و جذاب دنبال شد اما برنده نداشت و دو تیم به یک امتیاز رضایت دادند.

دانلود (55.5MB)

دیگر خبرها

  • اعلام زمان وداع دومینیک تیم با تنیس
  • سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • تعویق محاکمه ترامپ/ بنویسید اطلاع ثانوی بخوانید بعد از انتخابات!
  • قالیباف: سازمان هلال‌احمر خدمات بی‌نظیری در دوران جنگ ارائه کرد
  • میلیاردرهای بازنده؛ پاری سن ژرمن و قهرمانی اروپا، دو خط موازی که به هم نمی‌رسند!
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • ناکامی ایتالیا در سال 2002 و قهرمانی در جام جهانی 2006 به روایت کارتون / انیمیشن
  • کیفیت آب بندی درب و پنجره در سیل ایتالیا را حتما ببینید!
  • خلاصه بازی آاس رم 1-1 یوونتوس (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • تحقیر رقیب در فینال: عجب قهرمانی باشکوهی!