Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید تقی‌زاده پنجشنبه‌شب در سومین همایش قدردانی از قهرمانان و حامیان ورزش کاشان افزود: رایزنی در همین راستا با دانشگاه‌ تهران و سایر دانشگاه‌ها در حال انجام است تا این مرکز ایجاد شود و با درخشش ورزشکاران، مربیان و جامعه ورزشی در بخش کارآفرینی، کارهای وزینی انجام شود.

وی بیان کرد: ورزش جمهوری اسلامی ایران فرصت‌های بی‌شماری برای کارآفرینی دارد که به علت نداشتن شناخت و مشارکت نکردن ورزشکاران، مربیان و عوامل ورزشی در این حوزه، آن‌گونه که باید درک نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: احساس می‌شود که کارآفرینان قدری در ورزش وجود دارند اما تا کنون جایگاه آنها مشخص نشده که می‌توانیم رویکرد کارآفرینانه را به ورزش کشور برگردانیم.

وی همچنین به در پیش بودن المپیک ۲۰۲۰ اشاره کرد و گفت: این وزارتخانه سه شعار انسجام، اراده و کسب سکوهای المپیکی را در نظر گرفته و امید می‌رود با نگاه بسیار خوب، قوی و جدی وزیر ورزش و جوانان بتوانیم در صحنه‌های  المپیکی حضوری شایسته و بسیار خوبی را داشته باشیم.

تقی‌زاده افزود: همه سرمایه‌های ورزش کشور نزدیک به هم و با اراده و انگیزه‌های بالاتر برای درخشش در المپیک تلاش خواهند کرد و تا امروز نیز خوشبختانه سهیمه‌های خوبی را در المپیک و هم پارالمپیک به دست آوردیم.

وی همچنین از تکمیل نزدیک به ۷۰۰ طرح ورزشی تا پایان سال‌جاری خبر داد و تاکید کرد: با تکمیل این طرح‌ها بسیاری از مشکلات ورزشی در نقاط مختلف کشور برطرف خواهد شد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان در ادامه نیز با اشاره به سومین دوره برنامه‌های حامیان ورزش کاشان اظهار کرد: مشکلات اصلی این منطقه از ظرفیت خیرخواهانه خیران ورزش‌یار قابل برطرف شدن است.

وی با قدردانی از خیران ورزش‌یار ابراز امیدواری کرد، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جایگاه خیران ورزش‌یار را مانند خیران مدرسه‌ساز به تصویب برسانند تا جامعه ورزشی کشور از وجود با برکت آنها به طور مداوم استفاده بهینه داشته باشد.

تقی‌زاده به فضای ورزشی ۳۲۰ هزار مترمربعی سوارکاری در شهر کاشان اشاره کرد و یادآور شد: دیوارکشی این مجموعه انجام شده است.

وی تصریح کرد: امکان دارد به علت برخی کوتاهی‌ها در بخش‌های مختلف، برای تکمیل آن اقدام نشده باشد اما این طرح نباید به هیچ سازمانی واگذار شود و وزارت ورزش و جوانان نیز برای تکمیل آن در برنامه‌های عمرانی بودجه‌هایی را به تصویب می‌رساند که برای ورزشکاران کاشانی گام‌هایی بردارد.

جواد مقامی‌نژاد، پدر دو و میدانی کاشان و نزدیک به ۲۵۰ نفر از  قهرمانان، مدال‌آوران و رییسان هیات‌های ورزرشی شهرستان در ادامه این آیین به میزبانی سالن آمفی‌تئاتر دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اهدای لوحی قدردانی شدند.

برچسب‌ها کاشان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کاشان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی کاشان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس مرکز تحقیقات مدیریت اطلاعات سلامت دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: بر اساس تحقیقات و نتایج به دست آمده در صورت شش ماه استفاده مستمر از این برنامه کاربردی، روشی مؤثر برای بهبود کنترل آسم و خود مراقبتی در بیماران است.

مهرداد فرزندی‌پور افزود: با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر در فن‌آوری و افزایش دسترسی به تلفن‌های هوشمند، گفت: امکان ارائه آموزش از طریق روش‌های مؤثرتر با استفاده از این تلفن‌ها، برای بیماران نیز به وجود آمده است.

وی گفت: بیماری آسم با ویزیت‌های بخش اورژانس، بستری در بیمارستان، روزهای غیبت از کار و ویزیت‌های برنامه‌ریزی نشده در مطب پزشک، هزینه‌های اجتماعی و اقتصادی زیادی را به بیماران و جامعه تحمیل می‌کند.

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک مسکونی نخبگان در کلاس جهانی
  • ایجاد یک میلیون ظرفیت تولید موتورهای فوق کم‌مصرف با ارائه تسهیلات ۸۰۰ میلیاردی
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • قهرمانان ورزشی پیشتازان ایجاد امید و غرور ملی هستند
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود