Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، کی‌قباد میردار یکی از گله‌داران و راویان  موسیقی مازندران امروز پنج‌شنبه ۲۸ آذرما،  در سن 56سالگی دار فانی را وداع گفت.

علی مغازه‌ای  (دبیر هنری فستیوال آینه‌دار): با تایید این خبر گفت کی‌قباد میردار یکی از ذخایر موسیقی چاربداری مازندران بود که در پنجمین فستیوال آینه دار میهمان جشنواره بود و اجرای‌اش مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت

مغازه‌ای افزود: متاسفانه دلیل مرگ کی‌قباد میردار نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای درمان سرماخوردگی به بیمارستان می‌رود اما متاسفانه به دلیل تشخیص نادرست و در پی آن خونریزی از بینی به دلایل نامعلوم دار فانی را وداع می‌گوید.

علی مغازه‌ای در پایان گفت: قرار بود به اتفاق کی‌قباد میردار و به واسطه او، رپرتوار موسیقی چوپانی را به طور جدی‌تر  ثبت و ضبط و کنیم.

کی‌قباد میردار متولد سال ۱۳۴۲ ، فردا جمعه ۲۹ آذرماه، تشییع و به خاک سپرده می‌شود

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بیمارستان خاک درمان مرگ موسیقی آینه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه

 این روز‌ها وضعیت قیمت‌ها در بازار اجاره مغازه به حدی عجیب است که برخی سراغ اجاره راه پله می‌روند. به عنوان مثال فردی یک مغازه در راه پله را برای اجاره گذاشته است.

هزینه اجاره یک راه پله با فضای ۵ مترمربع در تهران ماهی ۵ میلیون تومان است. نکته جالب توجه اینجاست که برای اجاره این مغازه باید ۲۰۰ میلیون تومان هم پول پیش بدهید. به نظر می‌رسد که باید فکری به حال هزینه اجاره مغازه‌ها شود.

منبع: سرانه

tags # اجاره‌نشینی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • وداع رافائل نادال با هم‌وطنانش / فیلم
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • داستان شگفت‌انگیز یک معلم در«مدیر مدرسه شریعت»/ از مبارزه با بهائیت تا تربیت چوپانی که مدیر مدرسه شد
  • مجری باسابقه ورزشی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • مجری و گزارشگر قدیمی درگذشت | وداع با صدای ماندگار
  • گزارشگر قديمى راديو دار فانى را وداع گفت
  • نصرالله شیرین‌آبادی، نوازنده موسیقی درگذشت
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه