Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: پنالتی ماشین سازی کاملا درست بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

داوود رفعتی در مورد نحوه قضاوت کاظمی داور مسابقه استقلال و ماشین سازی تبریز اظهار داشت:

داور خیلی شجاعانه قضاوت کرد اوج تصمیم او اعلام پنالتی علیه استقلال بود بازیکن تیم استقلال ( روزبه چشمی) کاملا پای بازیکن ماشین سازی را زد و اعتراض او بی مورد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی کاپیتان تیم استقلال هم اعتراض نداشت و به نوعی تصمیم داور را درست تشخیص داده بود.

وی افزود:

در دقیقه ۶۲ متوجه نشدم که چه اتفاقی در محوطه جریمه ماشین سازی روی داده که بازیکنان تیم استقلال اعتراض و اعتقاد به پنالتی داشتند از تصاویر تلویزیونی چیزی مشخص نبود. بازیکنان استقلال به صحنه‌هایی که در محوطه جریمه ماشین سازی روی داد و معترض بودند که این اعتراض‌ها بی دلیل بود.

داوود رفعتی در مورد اخراج بازیکن ماشین سازی گفت:

من متوجه نشدم که در دقیقه ۹۰ چرا بازیکن ماشین سازی را اخراج کرد ممکن است چیزی گفته باشد یا حرکتی که کرده که از دید دوربین دور مانده بود. به هرحال داور در شکست تیم استقلال نقشی نداشت و با شجاعت کامل قضاوت کرد.

رئیس سابق دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال در مورد نحوه قضاوت علی صفایی در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی جم اظهار داشت:

مسابقه پارس جنوبی جم و پرسپولیس دو صحنه بحث برانگیز داشت که یکی دقیقه ۳۸ بود که به نظر معتقد بود که شوت بازیکن تیم پرسپولیس به دست مدافع پارس جنوبی برخورد کرد که بعد نظر خود را تغییر داد !

داوود رفعتی افزود:

من واقعا متوجه نشدم که داور در مرتبه اول چه چیز را پنالتی گرفت؟ در تصویر تلویزیونی کاملا مشخص بود که مدافع پارس جنوبی از سینه خود جهت دفع توپ استفاده کرد و می‌توان گفت خدا به داور رحم کرد که داور اضافی پشت دروازه توانست یک صحنه بسیار سخت که به او ارتباطی هم نداشت رو با شجاعت تشخیص داد و گرنه داور یک تصمیم اشتباه تاثیرگذار داشت. مابقی تصمیات داور صحیح بود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال ماشین سازی استقلال تیم استقلال داوود رفعتی ماشین سازی ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان

به گزارش ورزش‌سه، بر این اساس تیم فوتبال استقلال آبی‌پوش ملاثانی از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد آرنا با نفرات زیر برابر سپاهان صف آرایی می‌کند:
کردانی، سیدعلی، احسان علوان‌زاده، آنتیک، مومنی، فاتح، خالدی، وحید نامداری، حمودی، محمد اهل‌شاخه و پاک‌پرور.

همانطور که مشخص است سیاوش اکبرپور بازیکنان نامداری همچون مومنی، خالدی، حمودی و اهل شاخه را در ترکیب خود در اختیار دارد که سال‌های واپسین فوتبال خود را پشت سر می‌گذارند ولی تجربه آنها در دیدار حساس برابر سپاهان می‌تواند به کار نماینده شهر اهواز بیاید.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • کارشناس داوری تایید کرد؛ گل اورونوف به آلومینیوم خطا بود!
  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!