Web Analytics Made Easy - Statcounter

این زائران اولی که به همت معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی به مشهد سفر کردند طی آیینی در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر امام رضا(ع) و با حضور قایم مقام تولیت آستان قدس رضوی مورد استقبال قرار گرفتند و از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی حرم رضوی بهره‌مند شدند.

مشاور معاونت محرومیت زدایی آستان قدس رضوی در این باره گفت: در راستای اجرای سنت حسنه نیکوکاری، زمینه مسافرت و زیارت سه روزه پنج هزار زائر زیارت اولی استان آذربایجان شرقی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و آستان قدس رضوی فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود مجردی خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۰۰ هزار زائر اولی از نقاط مختلف کشور با همکاری ارگانهای حمایتی و به همت معاونت محرومیت زدایی به مشهد مقدس سفر کرده اند و آستان قدس رضوی نیز تلاش کرده است در امور فرهنگی، تغذیه، اسکان و تدارکات در کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) باشد و به نحو شایسته‌ای از این زائران پذیرایی کند.

وی اضافه کرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) که تا کنون به زیارت حضرت رضا(ع) مشرف نشده اند طی سه روز اقامت در مشهد مهمان آستان قدس رضوی خواهند بود و از فیوضات معنوی زیارت حضرت ثامن الحجج (ع) بهره‌مند خواهند شد.
 

برچسب‌ها حرم امام رضا آستان قدس رضوی خراسان رضوی زیارت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حرم امام رضا آستان قدس رضوی خراسان رضوی زیارت حرم امام رضا آستان قدس رضوی خراسان رضوی زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۰۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 

ایسنا/اصفهان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز گفت: میزان زکات فطره و کفاره در شهرستان نطنز نسبت به سال قبل ۴۶ درصد رشد داشته است.

مهدی مزرعه خطیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال فطریه و کفارات در عید فطر امسال و چند روز بعد از آن جذب شد که این مبلغ نسبت به سال گذشته رشد ۴۶درصدی داشته است.

وی افزود: با همکاری صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، کفارات جمع‌آوری‌شده بلافاصله به‌حساب قرض‌الحسنه امداد مددجویان نزد بانک ملی واریز شد که فقط قادر به تهیه نان در نانوایی‌های دولتی هستند تا ضمن حفظ شان مددجویان، الزامات شرعی مصرف کفارات نیز رعایت شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) نطنز با بیان اینکه وجوه فطریه جمع‌آوری‌شده در امور درمانی، بیماران صعب‌العلاج، جهیزیه، امور تحصیلی دانش‌آموزان، لوازم ضروری نیازمندان ساکن شهرستان با هم‌افزایی امداد هزینه خواهد شد، گفت: کمیته امداد درعین‌حال که وظیفه خود می‌داند شان و آبروی مددجویان را حفظ کند، موظف است از وجوهات شرعی مردم متدین نیز صیانت کند.

مزرعه خطیری تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همچنان آماده دریافت وجوه شرعی مردم اعم از فطریه و کفارات و نذورات آنها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  •  رشد ۴۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطره و کفاره در نطنز 
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت
  • رونمایی از درب طلای حرم امام رضا(ع) در دهه کرامت
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم