Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: در آینده نزدیک نهضت احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده از سوی بنیاد آغاز خواهد شد تا بتوانیم فشارهای روانی بر تولیدکنندگان را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، امیرحسین مدنی در دیدار با استاندار گلستان و مدیران اقتصادی استان اظهار کرد: بنیاد در زمینه محرومیت‌زدایی و اشتغال همکاری لازم را با استان خواهد داشت و امیدواریم بتوانیم موجبات رونق را در استان فراهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی تصریح کرد: از 56 مدرسه‌ای که مقرر بود بنیاد در استان بسازد، 38 مدرسه تحویل شده و 18 مدرسه دیگر در اسرع وقت ساخته خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت افزود: در آینده نزدیک نهضت احیای واحدهای تولیدی تعطیل شده از سوی بنیاد آغاز خواهد شد تا بتوانیم فشارهای روانی بر تولیدکنندگان را کاهش دهیم.

* سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در زمینه‌های مختلف می‌تواند منجر به اشتغال و رفع محرومیت در گلستان شود/ بنیاد برکت می‌تواند در زمینه راه‌اندازی صنایع تبدیلی در گلستان ورود کند

استاندار گلستان نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در زمینه‌های مختلف می‌تواند منجر به اشتغال و رفع محرومیت در گلستان شود.

هادی حق‌شناس اظهار کرد: گلستان در تولید بسیاری از محصولات کشاورزی و باغی دارای رتبه‌های نخست کشور است اما متاسفانه بسیاری از این محصولات به صورت خام از استان خارج می‌شوند و به نظر می‌رسد بنیاد برکت می‌تواند در زمینه راه‌اندازی صنایع تبدیلی در گلستان ورود کند.

وی افزود: در حوزه‌هایی نظیر ریسندگی و با توجه به حمایت‌هایی که بنیاد از نساجی مازندران داشته است «شرکت زرین نخ شمال» می‌تواند احیا شود و زمینه اشتغالزایی را فراهم آورد.

* بنیاد برکت می‌تواند در پروژه پتروشیمی گلستان سرمایه‌گذاری کند

استاندار گلستان پتروشیمی را یکی از طرف‌های آینده‌دار و بلاتکلیف در استان دانست و افزود: بنیاد برکت می‌تواند در این پروژه سرمایه‌گذاری کند و با توجه به محصول اوره این مجتمع که مورد نیاز کشاورزان است و البته وعده وزیر نفت برای تهیه خوراک، این مجتمع می‌تواند موجب توسعه و رشد در استان شود.

حق‌شناس با اشاره به ظرفیت بیمه برکت خاطرنشان کرد: تقاضا داریم با استفاده از بیمه برکت زمینه بیمه شدن تمامی روستائیان استان را فراهم آوریم.

وی با اشاره به سایت 4 هزار هکتاری پرورش میگو گمیشان گفت: این سایت ظرفیت توسعه به میزان 6 هزار هکتار دیگر را دارد که بنیاد برکت می‌تواند به صورت مستقیم و یا با اعطای تسهیلات به پرورش‌دهندگان و بومیان محلی در آن مشارکت کند.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: گلستان احیا بنیاد برکت گرگان حق شناس استاندار گلستان مدیرعامل بنیاد برکت مدیرعامل امیرحسین مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و گفت: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

محمدمهدی فداکار ظهر امروز ۱۱ اردیبهشت ماه در آیین تجلیل از کارگران نمونه سیرجان اظهار کرد: هویت انسانی با کار شناخته می‌شود.

وی دلیل موفقیت هر مجموعه تولیدی را در داشتن کارگران ماهر و پرتلاش دانست و بیان کرد: شرکت صنعتی و معدنی گل گهر در همه پروژه‌های توسعه‌ای استان پیش قدم است.

استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: امروز تولید مهمترین نیاز کشور است و کاری که کارگران و کارکنان واحدهای تولیدی انجام می‌دهند کمتر از رشادت‌های رزمندگان در دوران دفاع مقدس نیست.

وی با اشاره به تعداد افرادی که در واحدهای صنعتی و معدنی استان کرمان مشغول به کار هستند، تصریح کرد: در شهرستان سیرجان اقدامات توسعه‌ای بسیار خوبی در حال انجام است.

به گزارش ایسنا، مجتبی مصباح مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز در این آیین گفت: پیشرفت‌ها را باید فریاد بزنیم تا در جنگ روایت‌ها پیروز باشیم لذا برنامه‌ریزی برای بازدید نوجوانان و جوانان از پیشرفت‌های کشور در قالب راهیان پیشرفت داشته باشید. 

وی با اشاره به تعهد اشتغال بیش از ۴۶ هزار نفری استان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال گذشته ۵۶ هزار و ۷۴۰ نفر در استان کرمان مشغول به کار شدند.

به گزارش ایسنا، در این مراسم اعلام شد: کلنگ احداث بزرگترین مرکز آموزشی جنوب شرق کشور به مساحت ۸۰۰۰ مترمربع به زودی در گهرپارک سیرجان به زمین زده خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • موفقیت واحدهای تولیدی در گرو کارگران ماهر و پرتلاش آن است
  • به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • زنگ آغاز پویش ملی دوشنبه‌های ورزش و کار در استان مرکزی نواخته شد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • تشکیل زنجیره سبز برای تصمیم‌گیری در بخش کشاورزی
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه