Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@00:01:08 GMT

اکبری: شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۱۱۴۳

اکبری: شکست استقلال مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال می‌گوید که با شرایطی که آبی‌پوشان داشتند، شکست این تیم در بازی برابر ماشین‌سازی طبیعی بوده است. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

یدالله اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم فوتبال استقلال و شکست خانگی 2 بر یک این تیم مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: کسب چنین نتیجه‌ای مقابل ماشین‌سازی طبیعی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تیمی که سرمربی‌اش به دلیل مشکلات می‌رود و با چنین حاشیه‌ای روبه‌رو می‌شود، بی‌انگیزگی به وجود می‌آید. دقایق اول بازیکنان خوب بودند اما بعداً بی‌انگیزه شدند و نبود استراماچونی در بی‌انگیزگی بازیکنان تأثیرگذار بود.

وی در خصوص عملکرد فنی استقلالی‌ها بدون سرمربی، گفت: 30 دقیقه ابتدایی را دیدیم که استقلال بسیار روان بازی و موقعیت‌های خوبی را به شیوه‌های مختلف ایجاد می‌کرد. حتی ماشین‌سازی موقعیتی روی دروازه استقلال نداشت و استقلال مانند بازی‌های گذشته‌اش بود. فوتبال شاداب استقلال در 30 دقیقه ابتدایی چشم‌نواز بود، اما در ادامه بازیکنان بازی را رها کردند. بعد از اینکه دو گل هم دریافت شد و عقب افتادند، به هر دری زدند نتوانستند جبران کنند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال در واکنش به این مسئله که گفته شده استراماچونی به زودی بازمی‌گردد و مجدداً هدایت آبی‌پوشان را به عهده می‌گیرد، خاطرنشان کرد: بازگشت استراماچونی انگیزه‌ای مضاعف برای بازیکنان است که می‌تواند روی بازی روز دوشنبه با سپاهان در جام حذفی هم تأثیر بگذارد. در صورتی که این مربی مجدداً هدایت تیم را به عهده بگیرد، رفته رفته تأثیر خودش را روی تیم می‌گذارد. در چنین شرایطی استقلال می‌تواند سپاهان را هم در جام حذفی شکست بهد و امیدوارم با حل شدن مشکل استراماچونی، این مربی را دوباره بالای سر تیم ببینیم.

اکبری درباره آینده تیم استقلال گفت: تیم فعلی استقلال، تیمی است که می‌تواند به قهرمانی برسد. اگر این مشکلات و حاشیه‌ها دست از سر استقلال بردارد، فکر می‌کنم این تیم یکی از شانس‌های جدی قهرمانی است.

وی در خصوص بازگشت علی فتح‌الله‌زاده به باشگاه استقلال به عنوان عضو هیئت مدیره و احتمالی مدیرعاملی او اظهار داشت: فتح‌الله‌زاده زمان ما هم مدیر باشگاه بود و زحمات زیادی برای استقلال کشیده است. او مدیر موفقی بود و باید اجازه دهند که کار کند. امیدوارم او به قدرت برگردد و با تیم کار کند و حضورش بهتر از حضور افرادی سیاسی در فوتبال است که چیزی از فوتبال نمی‌دانند. یادمان نرود که استقلال هر زمان تیم خوبی داشته، فتح‌الله‌زاده مدیرعامل بوده و اگر اجازه بدهند او کار کند، می‌تواند بازهم موفق شود.

خط و نشان استقلالی‌ها برای لک پس از کف‌گرگی!لیگ برتر فوتبال| استقلال در غیاب استراماچونی طعم باخت را هم چشید/ دَبِل ماشینی در شروع نیم‌فصل دوم

 

انتهای پیام/

R35347/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط علی فتح‌الله‌زاده آندره‌آ استراماچونی فوتبال استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: علی فتح الله زاده آندره آ استراماچونی فوتبال استقلال آندره آ استراماچونی فوتبال استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • برنامه و داوران هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!