Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:57:04 GMT

شورای نگهبان قاطعانه از سلامت انتخابات صیانت کند

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۱۳۷۷

شورای نگهبان قاطعانه از سلامت انتخابات صیانت کند

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اهمیت اجرای قوانین انتخابات، گفت: شورای نگهبان قاطعانه از سلامت انتخابات و آرای مردم صیانت کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلين «سيد احمد شاهرخي» شامگاه(28 آذر) درجلسه مشترك اعضاي هيأتهاي نظارت بر انتخابات استان ، با حجت الاسلام والمسلمين سيد احمد شاهرخي نماينده ولي فقيه در استان لرستان  و آيت ا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نيازي نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري در محل سالن جلسات دفتر استان برگزار شد، افزود: نظام اسلامي هديه الهي است كه خداوند تبارك و تعالي توسط حضرت امام (ره) به ملت ایران اهداء نمودند.

 

 نماينده ولي فقيه در استان لرستان با تاکید به اینکه ما بايد شكر نعمت انقلاب را بجا آوريم، اظهار داشت: هر كس در برگزاري انتخابات وظيفه اي دارد بايد طبق قانون وظيفه خود را به درستي انجام دهد.

 

وی با بیان اینکه شوراي نگهبان به تعبير مقام معظم رهبري خيمه نظام اسلامي است، بیان کرد: شوراي نگهبان بدون طرفداري وظيفه ذاتي خود را انجام ميدهد.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با بیان اینکه شورای نگهبان بايد محكم در مقابل سختي ها بايستد، ادامه داد: شورای نگهبان باید اجراي قوانين انتخابات را رعايت نمائيد.

 

وی با بیان اینکه آسيب شناسي انتخابات بايد خوب صورت بگيرد، اظهار کرد: هر چيزي كه بخواهد سلامت  انتخابات و صيانت از آراء مردم را به خطر بياندازد شوراي نگهبان بايد از آن جلوگيري نمايد.و با آن برخورد كند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: وظیفه شورای نگهبان صیانت از آرای مردم و حفظ سلامت انتخابات است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح ملی فهما روزنامه کانون های مساجد فعالیت های مسجدی وحدت حوزه و دانشگاه پژوهش فهما نشریه شبستان صیانت از آرای مردم شورای نگهبان انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901511

دیگر خبرها

  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • سخنگوی شورای نگهبان: مفتخر به بهره‌گیری از مشارکت معلمان در نظارت بر انتخابات هستیم
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد