Web Analytics Made Easy - Statcounter

گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس اعتقاد دارد تیمش شایسته پیروزی برابر پارس جنوبی بوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گابریل کالدرون در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پارس جنوبی جم اظهار کرد:

از کسب این سه امتیاز واقعا خوشحالم. به بازیکنانم تبریک می‌گویم. بر سختی‌ها، مشکلات، وقت‌کشی‌ها و بر تیم حریف غلبه کردیم و شایسته سه امتیاز این بازی بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که تیم برانکو تنوع تاکتیکی بیشتری داشت و اینکه وابستگی تیم او به مهدی ترابی خطرناک نیست، گفت:

یک مقدار درباره فوتبال توضیح می‌دهم تا متوجه شوید. سوال باید اینطور باشد که چرا مهدی ترابی در تیم کالدرون اینطور شده است. در فوتبال هجومی که ما بازی می‌کنیم باید مقداری سوال را درست کنید. این موضوع لیاقت تیم و کار مربی را نشان می‌دهد. مطمئنا ترابی تنهایی نمی‌تواند کاری کند و این موضوع با همکاری هم تیمی‌های او است. او سال گذشته تا این حد گل نمی‌زد.

گابریل کالدرون درباره خروج امید عالیشاه از ترکیب این تیم و احتمال پیوستن به سپاهان اظهار کرد:

به مسئال فردی توجهی ندارم. من مربی یک تیم هستم. برای من تیم از همه چیز مهم تر است. دوست ندارم درباره مسائل فردی صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه زمانی هواداران فوتبال زیبایی از تیمش خواهند دید و تا کی پرسپولیس بد بازی خواهد کرد و به پیروزی خواهد رسید، تاکید کرد:

با نظر شما موافق نیستم.

او درباره برنامه باشگاه برای جذب بازیکن نیز گفت که فعلا برنامه‌ای ندارند و روی بازی‌های خود تمرکز کرده‌اند.

گابریل کالدرون در واکنش به اینکه داور این سه امتیاز را به تیمش داد گفت:

درباره این سوال نظری ندارم.

در ادامه خبرنگاران به کالدرون اعتراض کردند که چرا او به سوالات پاسخ نمی‌دهد و مدیر رسانه‌ای این تیم گفت که کالدرون به سوالات جابندارانه پاسخ نمی‌دهد و فقط به سوالات احترام می‌گذارد.

گابریل کالدرون در واکنش به اینکه این پرسپولیس نسبت به سال گذشته ضعیف است، گفت:

اگر ما بد بازی می‌کنیم چرا نسبت به سال‌های قبل بردهای بیشتری کسب کردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو مهدی ترابی امید عالیشاه امید عالیشاه برانکو پارس جنوبی جم گابریل کالدرون مهدی ترابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد

ساموئل لاکهرست در واکنش به عملکرد منچستریونایتد مقابل کاونتری نوشته بود: اریک تن هاخ همین الان باید برود. 

طرفداری | سرمربی منچستریونایتد از این که نحوه صعود این تیم به فینال جام حذفی توسط برخی رسانه‌ها به عنوان «شرم‌آور» یاد شده، آزرده‌خاطر است. 

به گزارش تلگراف؛ در نشست خبری پس از بازی با شفیلدیونایتد، اریک تن هاخ از پاسخ به بعضی از خبرنگاران منتقد خودداری کرد. مرد هلندی واکنش‌ها به از دست دادن برتری 3-0 مقابل کاونتری را «تحقیرآمیز» توصیف کرده بود. تن هاخ احساس می‌کند برخی از نظرات و گزارش‌ها در مورد آینده او به عنوان سرمربی یونایتد از خط قرمز گذشته و به او بی احترامی شده است. در نشست‌های پس از بازی، خبرنگاران با علامت به مدیر رسانه‌ای سوال خودشان را مطرح می‌کنند. تن هاخ از پرسش تعدادی از خبرنگاران که دستاوردهای او را زیر سوال برده بودند جلوگیری کرد. در ماه دسامبر نیز با تصمیم او خبرنگاران منچستر ایونینگ نیوز، اسکای، میرر و ای‌اس‌پی‌ان از نشست خبری منچستریونایتد کنار گذاشته شده بودند. 

اریک تن هاخ که یک فصل دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد، تضمینی برای ادامه همکاری دریافت نکرده است. سر جیم رتکلیف و تیم مدیریتی او در حال ارزیابی وضعیت سرمربی هلندی هستند. منچستریونایتد شب گذشته با وجود دو بار عقب افتادن مقابل شفیلدیونایتد، با گل‌های برونو فرناندز و راسموس هویلوند به مسیر پیروزی بازگشت. 

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خودداری اریک تن هاخ از پاسخ به پرسش خبرنگاران منتقد
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم