Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مهدی صداقت شامگاه پنج‌شنبه ۲۸ آذر اظهار داشت: پژمان پشتام کشتی‌گیر استان تهران در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور اول به دلیل آماده نشدن حریف هندی بر روی تشک پیروز میدان شد و درمجموع با نتیجه ۸ بر ۲ مقابل تیم هندی به برتری رسید.

وی ادامه داد: پشتام در دور دوم با حضور دیگر نماینده بازار بزرگ ایران با قرعه استراحت روبرو شد و پس از پیروزی ۹ بر یک تیم بازار بزرگ ایران در مقابل تیم آذربایجان نماینده شهرری و تیم بازار بزرگ ایران به دیدار نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت خاطرنشان کرد: پژمان پشتام نماینده شهرری پس از برتری ۹ بر یک تیم بازار بزرگ ایران درمجموع دیدار نهایی مقابل سینا صنعت ایذه مدال طلا را کسب کرد.

ششمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان که از با رقابت کشتی‌گیران فرنگی کار آغازشده بود، در رشته آزاد دنبال می‌شود که جمعه‌شب به کار خود پایان می‌دهد.

در این رویداد بین‌المللی ورزشی علاوه بر تیم‌های بازار بزرگ ایران، اترک خراسان شمالی، سیناصنعت ایذه، گهرزمین سیرجان و دانشگاه آزاد اسلامی مازندران به‌عنوان نمایندگان کشتی ایران، چند تیم باشگاهی از چین، قرقیزستان، گرجستان، جمهوری آذربایجان، ارمنستان و هند در رشته‌های آزاد و فرنگی رقابت می‌کنند.

ششمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان با حضور ۶ تیم روزهای ۲۷ و ۲۸ آذرماه در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد و در پایان تیم بازار بزرگ ایران به‌عنوان قهرمانی دست‌یافت.

شهرستان ری دارای ۶۰ هیات ورزشی است و این شهرستان به‌تنهایی پنج مدال از ۱۵ مدال المپیک را کسب کرده است.

این شهرستان با جمعیتی حدود یک‌میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع‌شده است.

کد خبر 471506 برچسب‌ها استان خراسان شمالی ورزش تهران استان تهران کشتی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان خراسان شمالی ورزش تهران استان تهران کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۱۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین زارع به دليل عفونت از ناحیه چشم چند روزی از تمرینات دور بوده است.

قهرمان سنگین وزن کشتی آزاد جهان و دارنده مدال برنز المپیک، با توجه به این عفونت چشمی، نتوانسته تمرینات مدنظر خود و کادر فنی را انجام دهد و بازگشت صد درصدی زارع به تمرینات منوط به بهبود این بیماری تحت درمان پزشکان است.

اميرحسين زارع كه شانس اصلى كسب مدال طلا در سنگين وزن براى تيم ملى كشتى آزاد ايران در المپيک به حساب می‌آید، با این دردسر عجیب فعلا از تمرینات دور خواهد بود و این‌ موضوع در فاصله کمتر از سه ماه تا المپیک نمی‌تواند خبر خوبی برای ورزش کشور باشد.

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۷ اردیبهشت ماه
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • ورزشکار کردستانی مدال برنز مسابقات کشتی آزاد نونهالان کشور را تصاحب کرد
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • اندیشکده آمریکایی بررسی کرد؛ رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • درخواست مازندران برای اضافه شدن ۳ کشتی‌گیر به اردو
  • رشد خیره‌کننده ایران در بازار تسلیحات پیشرفته جهانی
  • بازار طلای تهران در تعطیلی/ اعتصاب طلا فروشان در اعتراض به چیست؟