Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@21:16:57 GMT

قطع ۱۰۰۰ درخت شمشاد در شمال

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۲۰۰۳

قطع ۱۰۰۰ درخت شمشاد در شمال

درحالی خبر قطع هزار درخت شمشاد در جنگل‌های شمال کشور تایید شده است که سازمان جنگل‌ها چندین ماه است که حقوق نیروهای حفاظتی را نپرداخته و به گفته فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها این سازمان تا حدودی برای حفاظت از جنگل‌های شمال با مشکل مواجه شده‌ است.

به گزارش ایمنا، علی عباس‌نژاد، اظهار کرد: متاسفانه حدود هزار درخت شمشاد در جنگل‌های عباس‌آباد قطع شده‌اند و نیروهای حفاظتی ما نیز در زمینه برخورد با متخلفان و جلوگیری از قطع درختان کوتاهی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرمانده یگان حفاظت منطقه توبیخ شده و پرونده قضایی برای شرکت حفاظتی متخلف تشکیل شده است، تصریح کرد: متاسفانه مجبور به اخراج نیروهای حفاظتی آن منطقه شدیم البته باید این مورد را در نظر گرفت که درحال حاضر نیروهای حفاظتی ما با مشکلات معیشتی مواجه هستند و اعتبارات حفاظت از طریق دولت به ما تخصیص داده نشده است.

عباس‌نژاد عنوان کرد: تقاضای می‌کنیم اعتبارات ما هرچه سریع‌تر پرداخت شود تا بتوانیم کارهای حفاظتی را پیش ببریم؛ در حال حاضر برای حفاظت از جنگل‌های شمال با مشکل مواجه شده‌ایم.

منبع: ایسنا

کد خبر 401989

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداري ساري شهرداری گرگان قطع درختان خبرگزاری ایمنا محيط زيست آلودگی محیط زیست فرمانده یگان حفاظت محیط زیست شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است

وزیر دفاع روسیه امروز جمعه گفت: اوکراین در حال حاضر بیش از ۱۱۱ هزار سرباز و ۲۱ هزار واحد سلاح و تجهیزات نظامی را در سال جاری (۲۰۲۴) از دست داده است.

به گزارش ایسنا، سرگئی شویگو در یک کنفرانس با کارمندان ارشد نیروهای مسلح روسیه گفت: در کل، امسال آنها ۱۱۱ هزار نفر از نیروها و ۲۱ هزار واحد از سلاح و تجهیزات نظامی را از دست داده‌اند. علاوه بر این، کی‌یف به دلیل خواسته‌های ایالات متحده و متحدانش برای جلوگیری از حمله نیروهای مسلح روس به هر قیمتی، روزانه ۱۰۰۰ سرباز را از دست می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، وی افزود: ایالات متحده و متحدانش خواستار این هستند که اوکراین از سقوط خطوط دفاعی خود جلوگیری کند و به هر قیمتی شده این کار را بکند، در نتیجه، خسارات روزانه دشمن در ماه آوریل به ۱۰۰۰ کشته افزایش یافته است.

وزیر دفاع روسیه هم‌چنین گفت که ارتش روسیه از ابتدای سال کنترل ۵۴۷ کیلومتر مربع از قلمرو مناطق جدید را به دست گرفته است. وی افزود: نیروهای مسلح روس در طی دو هفته گذشته کنترل کامل شهرکهای Novobakhmutivka ،Semenivka و Berdychi را در جمهوری خلق دونتسک به دست آوردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع روسیه: اوکراین در سال جاری بیش از ۱۱۱ هزار سرباز از دست داده است
  • رئیسی: حفاظت از محیط‌زیست باید مردمی شود
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به‌کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • تاکید رئیس جمهور بر مردمی‌سازی و به کارگیری فناوری‌های روز در حفاظت محیط زیست
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • مشهد با کمبود ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس مواجه است
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود