Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات نگهداشت و پاکسازی جاده گردشگری-زیارتی امامزاده داوود به طول ۲۵ کیلومتر توسط نیروهای خدمات شهری منطقه ۵ و با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، معاون خدمات شهری شهردار تهران و معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۵ انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ تقی زاده معاون عمرانی استاندار تهران در حاشیه این عملیات گفت: با هماهنگی به عمل آمده توسط مجموعه خدمات شهری شهرداری تهران در محدوده حریم منطقه ۵ کار بسیار خوبی در این جاده انجام گرفت که طی آن شهرداری منطقه ۵ بخشداری کن و  دهیاری ها کار مشترکی را با استفاده از امکانات خدمات شهری انجام دادند و به پاکسازی جاده امامزاده داوود پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در عملیات نگهداشت انجام گرفته نیروهای خدمات شهری با به کارگیری گریدر، لودر و ماشین آلات سنگین به تسطیح و نخاله برداری و رفت و روب اطراف جاده گردشگری زیارتی امامزاده داوود پرداختند.

وی در خصوص اثرات مثبت این اقدام تصریح کرد: با ورود به فصل زمستان امکان رانش و ریزش کوهها افزایش می یابد و با اجرای این طرح بخش عمده این خطرات رفع شد ضمن اینکه در کنار این جاده رودخانه قرار گرفته که بخشی از آب مورد استفاده را تامین می کند و با جمع آوری و پاکسازی زباله های اطراف جاده تاثیر مثبتی در موضوعات زیست محیطی خواهیم داشت.

وی به اثرات روانی مثبت بر افکار عمومی به عنوان دیگر مزیت این طرح اشاره کرد و گفت: زمانی که دستگاههای مختلف و شهرداری در چنین اقداماتی کنار هم قرار می گیرند در حقیقت موجب تقویت سرمایه های اجتماعی شده و اعتماد مردم به دستگاهها افزایش یافته و مشارکت پذیری شهروندان را به همراه داشته باشیم.

وی از تصمیم گیری برای برگزاری جلسات مشترک در مناطق دارای حریم با محوریت معاونت عمرانی استاندار تهران خبر داد و تصریح کرد: این جلسات در مناطق شهرداری و با حضور حوزه های زیرساختی همچون اداره های آب و برق و مجموعه های مرتبط برگزار می شود تا هر کدام با احصا مشکلاتشان از توانمندی های ناشی از هم افزایی شکل گرفته در تعامل بین بخشی استفاده کرده و به حل و فصل آنها بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه سود هم افزایی بین بخشی دستگاهها برای مردم خواهد بود، اظهار داشت: استمرار این جلسات می تواند به صرفه جویی در منابع، پرهیز از هزینه های مضاعف و بخشی نگری و جلوگیری از سردرگمی مردم در پیگیری امورات اداری آنها بشود.

وی با تقدیر از عملکرد شهرداری تهران به ویژه حوزه خدمات شهری در طرح نگهداشت و پاکسازی جاده امامزاده داوود آن را اقدامی مناسب و خیلی خوب ارزیابی کرد و از برگزاری جلسه مشترک بین دستگاهها در منطقه ۵ به صورت آزمایشی خبر داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جاده شهردار تهران شهرداری گردشگری معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به هشدار هواشناسی درباره بارندگی‌های پایان هفته بر لزوم در نظر گرفتن همه تدابیر لازم و همچنین احتمالات مختلف تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، روح‌الله خوشبخت در جلسه مدیریت بحران معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز که با تشریح عملکرد و اقدامات انجام‌شده از سوی مدیریت شهری در بارندگی‌های چند ماه گذشته اظهار کرد: مجموعه خدمات شهری همه تلاش خود برای گذراندن این بارش‌ها بدون خسارت و آسیب به شهر و شهروندان به کار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه بر اساس پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌های آخر هفته سنگین خواهد بود بر لزوم آمادگی کامل برای این روزها در حوزه خدمات شهری تأکید کرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز خاطرنشان کرد: پاک‌سازی و لایروبی مسیل‌ها و سدها از ضایعات و گل‌ولای بارندگی هفته گذشته از جمله اقدامات مهمی است که باید به‌سرعت پایان پیدا کند و نحوه صحیح انجام شدن آن مستمر مورد بازرسی قرار گیرد.

خوشبخت همچنین اضافه کرد: باید بر اساس تجارب بارندگی‌های گذشته مشکلات موجود در نقاطی که موجب رخ دادن آب‌گرفتگی یا سایر مسائل شده است را رفع کنیم.

وی با تاکید بر لزوم به‌کارگیری تدابیر جدی برای چیدمان ماشین‌آلات، پمپ‌ها و تجهیزات در نقاط مختلف شهر افزود: پشت سر گذاشتن بدون خسارت و آسیب این بارندگی‌ها درگرو آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات است که باید با مدیریت هر یک از مسئولان مربوطه به بهترین نحو انجام شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز ادامه داد: سامانه ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری شیراز و سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز به‌طور شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

خوشبخت از مردم خواست از اسکان و تردد در حاشیه رودخانه‌ها یا مسیل‌ها خودداری و از استقرار و نصب چادر در بوستان‌ها، بستر رودخانه‌ها و مناطق کوهستانی به‌خصوص در مناطق با شیب زیاد و مسیل‌ها اجتناب کنند.

وی با بیان اینکه از مسیرهای منتهی به رودخانه‌هایی که سیل در آن‌ها جریان دارد، دوری‌کنید، تصریح کرد: به یاد داشته باشید خودروها و وسایل نقلیه، مکان امنی در مقابل وقوع سیل نیستند، چراکه سیل می‌تواند خودرو را به حرکت درآورد و حتی واژگون کند.

معاون شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در جریان آب راه نروید؛ ۱۵ سانتیمتر آب در حال حرکت ممکن است باعث بر هم خوردن تعادل شما شود؛ اگر مجبورید در آب حرکت کنید از مسیری بروید که آب حرکت نمی‌کند.

به گفته خوشبخت؛ شنا کردن و حرکت در جریان سیل بسیار خطرناک است و خطر غرق‌شدگی به دنبال دارد.

معاون شهردار شیراز یادآور شد: وسیله نقلیه محل امنی در مقابل سیل نیست، اگر وسیله نقلیه (به علت فرورفتن در آب یا گل) از حرکت ایستاد، فوراً آن را ترک کنید و به‌جای مرتفع بروید.

وی همچنین از شهروندان خواست به هشدارهای هواشناسی و ایمنی در زمان بارندگی توجه کنند و با رعایت این نکات و پرهیز از تردد غیرضروری در سطح شهر همراه و یاری‌رسان مدیریت شهری باشند.

کد خبر 749065

دیگر خبرها

  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • ۱۷۰۰ نیروی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر کرمانشاه پای کار هستند
  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی
  • پاکسازی و تسطیح ۱۴ هکتار از فضا‌های بی دفاع شهری منطقه ۱۹
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری