Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: هیچ بازیکنی به ما درخواست جدایی نداده و بعید می‌دانم بازیکنی از ما جدا شود. تاریخ انتشار: 09:40 - 29 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۴۵۹

مهران فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال صنعت نفت آبادان قبل از بازی با تیم فولاد خوزستان، اظهار داشت: همه تمرکز ما روی بازی با فولاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم تیم خوبی است و بازی سختی در پیش دارم. بازیکنان خود را برای این رقابت سخت آماده کرده‌اند و امیدورم شاهد یک بازی زیبا باشیم.

وی با اشاره به پرداخت ۱۸ درصدی مطالبات بازیکنان صنعت نفت تصریح کرد: تلاش ما این است در راستای تعهدات‌مان به بازیکنان عمل کنیم و بدهی آنها را بپردازم. نمی‌دانم چند درصد از پولشان را می‌توانیم بپردازیم، ولی شرایطی فراهم می‌کنیم تا بازیکنان و سرمربی تیم راضی باشند. قرار است این پول از قسط اول یکی از اسپانسر‌ها پرداخت شود. اسپانسر‌های دیگری هم وجود دارند که به زودی به کمک ما می‌آیند.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که آیا از کمک وزارت نفت ناامید شدند یا خیر، گفت: تا الان وزارت نفت کمک زیادی به ما کرده، ولی با توجه به ممنوعیت‌هایی که وجود دارد باید به فکر درآمدزایی باشیم و بتوانیم با تامین هزینه‌ها تیم نفت را حفظ کنیم.

فرقانی در مورد وعده مسئولیت‌های اجتماعی که قرار بود وزارت نفت به استانداری خوزستان مبنی بر کمک استانداری به باشگاه صنعت نفت، گفت: خوزستان بعد از بارندگی‌ها شرایط خوبی ندارد. با توجه به مشکلاتی که در استان به وجود آمده فعلا نمی‌توانیم توقعی از استانداری داشته باشیم. از این رو دیگر چشمداشتی به این پول نداریم و روی داشته‌های خودمان حساب باز کردیم.

وی در مورد خواسته‌های اسکوچیچ برای نیم‌فصل گفت: فعلا به فکر پرداخت پول بازیکنان و سرمربی هستیم. هر وقت موفق شدیم تعهدات‌مان را به بازیکنان پرداخت کنیم وارد فاز جذب بازیکن و برنامه‌های نیم‌فصل می‌شویم. البته اجازه نمی‌دهیم خیلی دیر شود و به محض پرداخت پول بازیکنان، مدیرعامل با اسکوچیچ وارد جلسه می‌شود و خواسته‌های او برای نیم فصل را بررسی می‌کنیم.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به اظهارات برخی بازیکنان برای جدایی تاکید کرد: هیچ بازیکنی به ما درخواست جدایی نداده است. بعید می‌دانم بازیکنی از ما جدا شود. تیم خوبی داریم و بازیکنان با هم هماهنگ هستند. امیدوارم این تیم منسجم حفظ شود.

فرقانی در پایان در مورد اظهارات رسول خطیبی در کنفرانس خبری بعد از بازی خاطرنشان کرد: همه مردم همه بازی‌ها را نمی‌بینند. برخی بازی‌ها اصلا پخش نمی‌شود. در نتیجه برخی عادت کرده‌اند در نشست‌های خبری مطالب خلاف واقع بگویند. معتقدم در بازی با ماشین‌سازی تیم‌مان خوب کار کرد و شایسته پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ و کربکندی گزینه‌های سرمربیگری ذوب‌آهن؛ دایی پیشنهاد اصفهانی‌ها را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب فرانسه از یونان

دولت فرانسه از یونان درخواست کرد تا این کشور در زمان المپیک سامانه موشکی خود را به پاریس انتقال دهد.

به گزارش مشرق، در حالی که ۳ ماه به بازی‌های المپیک پاریس زمان باقیمانده، آتن با درخواست بی‌سابقه‌ای از سوی فرانسه مواجه شده است.

مقامات فرانسوی رسماً خواستار قرض گرفتن سیستم دفاع هوایی یونان برای بازی‌های المپیک شدند. بر اساس گزارش‌های روزنامه یونانی «کاتیمرینی»، فرانسوی‌ها به طور خاص درخواست انتقال سامانه موشکی زمین به هوای کوتاه‌برد کروتال را از نیروی هوایی یونان کرده‌اند.

این مذاکرات نوامبر گذشته بین فرانسه و یونان آغاز شد اما از آن زمان تاکنون پیشرفت مذاکرات یا کند بوده یا وجود نداشته است. فرانسه استدلال می‌کند از آنجایی که قصد دارد سیستم‌های ضد هوایی به اوکراین ارائه کند، به کمک متحدان برای تضمین دفاع هوایی زیرساخت‌های حیاتی پاریس در طول بازی‌های المپیک نیاز دارد.

در حالی که آتن هنوز رسما به این درخواست پاسخ نداده اما اعلام شده هرگونه کمک اعطایی به قابلیت‌های دفاعی این کشور لطمه نمی‌زند و فقط برای بازی‌ها استفاده می‌شود. این درخواست اگرچه مستقیماً به اوکراین مرتبط نیست اما به عنوان یک درخواست غیرمستقیم از آتن برای کمک به تلاش گسترده اروپا برای تقویت کیف تلقی می‌شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب فرانسه از یونان
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • میکله دی گریگوریو دروازه‌بان جدید یوونتوس؟
  • آیا نونیز تبدیل به بازیکنی موثر خواهد شد؟ وین رونی پاسخ می دهد / زیرنویس فارسی
  • برنامه بازی‌ها را برای همه تغییر دهند نه فقط رئال
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • فیل فودن: بلینگام هدیه ای از جانب خدا دارد
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟