Web Analytics Made Easy - Statcounter

ضعیف برگزار کردن نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در زمینه‌های مختلف در شهر تبریز آنقدر زیاد بود که استاندار کرمان نیز به نحوه برگزاری آن انتقاد کرد. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۶ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، مزایای برگزاری نمایشگاه تنها محدود به معرفی محصولات و خدمات به مشتریان و جذب بیشتر آنها نیست در واقع نمایشگاه‌ها محلی جهت ارتقای سطح کیفی خدمات قابل ارائه توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زمان برگزاری نمایشگاه، معمولا به‌روزترین محصولات و روش‌های نوین خدماتی توسط شرکت‌کنندگان به نمایش گذاشته می‌شود و می‌توان با ایجاد روابط تجاری و اقتصادی مناسب سرعت کسب و کار را رونق داد.

بسیار ضروری است که قبل از برگزاری یک نمایشگاه تبلیغاتی از نمایشگاه هم از منظر شهری و نصب بیلبوردها و هم استفاده از ظرفیت رسانه‌های محلی، ملی و خبرگزاری‌ها برای جریان‌سازی حضور مردم انجام شود.

به گزارش تسنیم نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز شامگاه دوشنبه 25 آبان‌ماه با حضور استانداران کرمان و آذربایجان شرقی در سالن شهریار نمایشگاه بین‌المللی تبریز به متراژ دو هزار متر‌مربع به مدت چهار روز افتتاح شد.

ضعیف برگزار کردن این نمایشگاه در زمینه‌های مختلف آنقدر زیاد بود که محمد‌جواد فدائی استاندار کرمان نیز به نحوه برگزاری آن  انتقاد کرد و در جلسه شورای معادن استان کرمان با اشاره به اینکه نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز ضعیف بود افزود: انتظار داشتیم واحدهای تولیدی استان پر‌قدرت در این نمایشگاه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه یک واحد تولیدی یک بنر در غرفه زده بود که من این موارد را تولید می‌کنم گفت: «این که نشد نمایشگاه» البته بعضی‌ها هم خوب شرکت کرده بودند که جای تقدیر دارد و صنایع‌دستی استان کرمان خوب معرفی شد اما بعضی واحدهای تولیدی استان بسیار ضعیف بودند.

نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید گیلان» در رشت برپا شدپنجمین نمایشگاه جمهوری اسلامی ایران در تاجیکستان برگزار می‌شودشیراز آماده برپایی نمایشگاه سراسری گردشگری شد؛ حضور موزه‌های تخصصی برای نخستین بار

عدم اطلاع‌رسانی از برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در شهر تبریز نیز باعث شد تا کمتر شاهد بازدیدکنندگانی از آذربایجان شرقی باشیم و این موضوع غرفه‌داران را هم حیرت‌زده کرد و توقع داشتند که تبریزی‌ها به‌رسم میزبانی هم که شده نمایشگاه کرمان را ببینند غافل از آن که مردم خبر نداشتند.

به جز دو خبرگزاری منتسب به دولت هیچ‌ کدام از نمایندگی خبرگزاری‌ها و نشریات محلی تبریز به افتتاح و برگزاری این نمایشگاه در شهرشان نپرداختند و در صحبت با مدیران تعدادی از رسانه‌های تبریزی عنوان کردند که اصلا از برگزاری چنین نمایشگاهی خبر نداشتند، وقتی رسانه‌ها از این نمایشگاه با خبر نباشند قطعا مردم اصلا مطلع نمی‌شوند.   

دلیل این ضعف رسانه‌ای را از عباس تقی‌زاده مشاور رسانه‌ای استاندار کرمان و مدیر روابط عمومی استانداری جویا شدیم که در گفت‌و‌گو با تسنیم گفت: برگزاری این نمایشگاه در تبریز از چند ماه قبل توسط مجتمع نمایشگاه جنوب‌شرق کرمان برنامه‌ریزی شده بود و جلساتی در دفتر دهقان معاون اقتصادی استانداری کرمان با این موضوع برگزار شد.

وی افزود: از طریق سعید مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان مکاتبه‌ای با ما انجام شد که خبرنگارها بتوانند در نمایشگاه شرکت کنند و نحوه برگزاری نمایشگاه را پوشش بدهند و ما هم نیز همین نظر را داشتیم که تعدادی از خبرنگاران در نمایشگاه حضور داشته باشند.

مدیر روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به اینکه این کار مستلزم تامین اعتبار بود اما برای استانداری کرمان این امکان مالی برای اعزام خبرنگاران وجود نداشت تصریح کرد: ما در نهایت دو نیرو از روابط عمومی استانداری به این نمایشگاه فرستادیم و طبق مقررات اداری امکان اینکه بخواهیم هزینه‌ای برای رفت و آمد افراد و یا اقامت آنهایی که خارج از نیروی استانداری باشند، انجام دهیم مقدور نبود.

وی خاطر‌نشان کرد: البته این نقد بر نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز پذیرفته است که وقتی قرار است ما یک نمایشگاه را در استانی دیگر برگزار کنیم لازم است که در جلسات برنامه‌ریزی آن همانقدر که به غرفه‌ها و شرکت‌کننده‌ها اهمیت می‌دهیم به بحث اطلاع‌رسانی و پوشش خبری آن توجه شود.

تقی‌زاده با بیان اینکه متاسفانه روابط عمومی استانداری کرمان در هیچ یک از جلسات برنامه‌ریزی این نمایشگاه دعوت نشده بود و ما هم حضور نداشتیم گفت: شاید می‌شد از طریق شرکت‌هایی که غرفه داشتند اعزام تعدادی از خبرنگاران را برنامه‌ریزی کرد تا با اطلاع‌رسانی گسترده از نمایشگاه هم تعداد بازدید‌کنندگان افزایش پیدا کند و هم سایر بهره‌برداری‌هایی که از یک نمایشگاه می‌شود را استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان به دبیری ارشاد استان و ریاست معاون سیاسی استانداری کرمان اخیرا فعال شده است افزود: قطعا برگزاری هر برنامه در استان باید پیوست رسانه‌ای داشته باشد و در برنامه‌ای که با همین موضوع برای شورای اطلاع‌رسانی استان کرمان در حال تهیه است این موضوع پیگیری می‌شود.

مشاور رسانه‌ای استاندار کرمان با بیان اینکه کارهای بزرگ و زیادی در استان در حال انجام است اما به‌دلیل عدم دیدن جایگاه رسانه استان و همچنین عدم پیوست رسانه‌ای این برنامه‌ها و کارهای خوب استان اصلا دیده نمی‌شود اظهار داشت: بعضی از مدیران استان نیز خطای برنامه‌ریزی دارند و تصور می‌کنند که اگر روابط عمومی آن مجموعه حضور داشته باشد نیازی به رسانه‌ها نیست در حالی‌ که این دیدگاه اشتباه بوده و نا‌درست است.

وی افزود: معمولا روابط عمومی‌ها در اطلاع‌رسانی مدیر خود را محور قرار می‌دهند و از زوایای مختلف به رویداد در حال برگزاری نمی‌پردازند، بنابراین اطلاعات منتشر شده از سوی روابط عمومی‌ها معمولا نیاز مخاطب را تامین نمی‌کند و فقط نیاز مدیر و یا سازمان مربوطه تامین می‌شود و لنز دوربین روابط عمومی‌ها فقط به سمت مدیر مجموعه است.

به گزارش تسنیم خوب یا بد نمایشگاه توانمندی‌های استان کرمان در تبریز برگزار شد و با همه کم و کاستی‌ها امروز به پایان می‌رسد با پایان این نمایشگاه خیلی از سوالات بی‌پاسخ می‌ماند. از یک سو مطرح می‌شود که برای حضور خبرنگاران و اطلاع‌رسانی مناسب این نمایشگاه اعتباری وجود نداشته و از سوی دیگر گفته می‌شود که هزینه این نمایشگاه به عهده خود شرکت‌های حاضر در نمایشگاه بوده است؟ و در این میان شاهد حضور تعداد زیادی از مدیران استان در این نمایشگاه هستیم، پول بلیت رفت و برگشت هواپیمای این مدیران را چه کسی داده است، مردم یا از جیب شخصی‌شان بوده است؟

آیا هدف از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی صرف پرکردن گزارش عملکرد تعدادی از مدیران و گرفتن عکس یادگاری است یا برگزاری چنین نمایشگاهی در چنین سطحی باید اهداف دیگری هم داشته باشد؟ مدیران ما فقط در جلسات حرف از جنگ نرم و هجمه رسانه‌ای دشمن و نقش پررنگ رسانه‌ها در برابر این هجمه‌ها حرف می‌زنند اما پای عمل که می‌رسد رسانه جایگاهی ندارد.

مگر نه این است که امسال سال رونق تولید است و همه اقدامات ما باید در راستای اقتصاد مقاومتی باشد برگزاری چنین نمایشگاهی در راستای کدام یک از اهداف اقتصاد مقاومتی تعریف می‌شود و مگر می‌شود بدون پیوست رسانه‌ای به اهداف مورد نظر رسید؟

البته باید این نقد را به خودمان هم داشته باشیم که شاید این قبیل اقدامات مسئولان به واسطه عدم مطالبه‌گری رسانه‌هاست و اینکه اصحاب رسانه استان مطالبه‌گری را کنار گذاشتند، روسای خانه‌های مطبوعات شمال و جنوب استان و بسیج رسانه سرشان کجا گرم است که این همه بودجه استان بدون آن که نتیجه‌ای به‌دنبال داشته باشد به نوعی حیف و میل می‌شود.

انتهای پیام/511/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دلیل برای استفاده از اسپیس فریم در سازه‌های نمایشگاهی

اسپیس فریم ها، برای اجرای غرفه‌های نمایشگاهی موقت یا دائم و همچنین برای کارکردهای مشابه در فضاهای باز و فضاهای محدود طراحی شده‌اند. این نوع از سامانه‌های سازه‌ای با ایجاد فضاهای کاملاً محافظت شده و نیمه محافظت شده در مدت زمان کمتری قادر به پاسخگویی به بسیاری از نیازهای کاربران می‌باشند. این ساختارهای قابل تنظیم را می‌توان در ابعاد و اشکال و طرح‌های مختلف اجرا کرد. تنوع و زیبایی شکل‌ها و همچنین سرعت بالا در طراحی و اجرا سازه‌های بزرگ و کوچک که یکی از اصلی‌ترین فاکتورهای مورد نیاز برای فعالیت‌های نمایشگاهی است، باعث شده است که سازه‌های فضایی فریم سریع‌ترین، اقتصادی‌ترین و بهترین سیستم سازه‌ای برای غرفه‌های نمایشگاهی باشند.

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم یک ترکیب بسیار زیبا، جذاب و بسیار براق است که می‌توان آنها را برای هر موقعیتی، چه در فضاهای داخلی و چه در فضاهای خارجی، به کار برد. قطعات کوچک آلومینیومی این نوع سازه به راحتی با قلاب‌های مخصوص نصب می‌شوند و می‌توان برای اطمینان بیشتر آنها را با پیچ و مهره تقویت کرد. این نوع از سازه‌ها از اتصالات بسیار آسان و قوی پشتیبانی می‌کنند، بنابراین می‌توانند چارچوبی ایده‌آل برای غرفه‌های نمایشگاهی و اماکن تفریحی باشند.

زمان‌هایی که قرار است در یک نمایشگاه تجاری شیک و پر اهمیت غرفه‌ای را برای کسب و کار خود راه‌اندازی کنید، ظاهر غرفه‌تان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اما نگران نباشید، زیرا سازه‌های فضایی با تنوع گسترده، ظاهری زیبا و وزن سبک، همچنین نصب سریع، بهترین انتخاب برای ایجاد غرفه در نمایشگاه می‌باشند. در نهایت، برای خرید یا اجاره فریم فضایی، پیدا کردن یک تولید کننده معتبر اسپیس فریم نمایشگاهی با قیمت و کیفیت مناسب، بسیار حیاتی است.

معرفی اسپیس فریم نمایشگاهی سفیران اسپیس

همانگونه که می‌دانید امروزه جذابیت اسپیس فریم‌ها و سازه های نمایشگاهی برای ساختن نمایشگاه‌ها و غرفه‌های موقت روز به روز در حال افزایش است. وقتی شما در یک نمایشگاه تجاری قصد برپا کردن غرفه‌ای اختصاصی به خود را دارید، اطمینان از اینکه غرفه شرکت شما تعداد زیادی بازدیدکننده را به خود جذب کند مشکل است، اما ایجاد یک غرفه زیبا و مهم‌تر از همه، جذاب برای بازدیدکنندگان در نمایشگاه تجاری امری اساسی است. شما باید از تنوعی متمایز نسبت به بقیه استفاده کنید.

در این راستا شما می‌توانید از سازه های فریم‌ نمایشگاهی استفاده کنید. این نوع از سازه‌ها در مجموعه‌ها، ابعاد و اشکال متنوعی قابل دسترسی است و مطمئنیم که نیاز شما را برآورده خواهد کرد، سکوهایی مانند مربع یا مستطیل یا انواع خلاقانه‌تر مثل قوس، منحنی یا مثلث. با این وجود، این اجازه را می‌دهد که قبل از اینکه هزاران مشتری پتانسیل از نمایشگاه خارج شوند، از غرفه‌ی شما بازدید کنند. شما میتوانید این سازه ها را از شرکت سفیران اسپیس تهیه کنید.

استفاده از سازه‌های نمایشگاهی برای چه کاری حائز اهمیت است؟

ایجاد غرفه با استفاده از سازه فریم، به غرفه‌ی شما جلوه‌ی جذاب و برتری می‌دهد که برای مشتریانتان در نمایشگاه بسیار ارزشمند است. این نوع از سازه‌ها سال‌های زیادی است که برای برگزاری نمایشگاه‌ها استفاده می‌شوند، و دلایل متعددی برای این کار وجود دارد، به عنوان مثال این سازه‌ها از اتصالات معمولی و مفصلی بسیار ساده بهره می‌برند و با کمترین زمان قطعات سازه با یکدیگر متصل می‌شوند. و این باعث می‌شود قابلیت تحرک و قابلیت جابجایی سازه نیز فراهم شود. به این معناست که می‌توانید غرفه خود را به تمامی نمایشگاه‌های تجاری که می‌خواهید ببرید و در هر مکانی آن را راه‌اندازی کنید.

سازه های فریم‌ نمایشگاهی، جذابیت زیادی به غرفه‌ی نمایشگاهی شما می‌بخشند. همانطور که می‌دانید، یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های این روزها برای ایجاد یک غرفه نمایشگاهی جذاب، استفاده از اسپیس فریم است. با استفاده از سازه‌های نمایشگاهی، می‌توانید محصولات تولیدی خود را به عموم بازدیدکنندگان معرفی کنید تا با محصولات و یا خدمات شما آشنا شوند.

دلایل عمده اسفتاده از اسپیس فریم چیست؟

از دلایل رایج استفاده از سازه اسپیس فریم نمایشگاهی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

سبکی قیمت مناسب قابلیت اجرا در اشکال مختلف مقاومت بالا جابه جایی آسان صرف زمان کم برای اجرا امکان اجاره سازه براق و جذاب بهترین نور پردازی و امکان تنظیم نور مناسب برای غرفه نمایشگاهی. اسپیس فریم نمایشگاهی؛ سازه ای ایمن و مقاوم در برابر شرایط جوی. امکان قرار دادن سقف پایه های قاب در فضا های خارجی. خرید سازه اسپیس فریم از سفیران اسپیس

در این مقاله به معرفی خرید و فروش اسپیس فریم پرداختیم و مزیت استفاده از آن را مورد بررسی قرار دادیم. اسپیس ها سازه‌های هندسی موقتی هستند که برای کاربری‌های مختلف ازجمله برپایی غرفه‌های نمایشگاهی و بیمارستان‌های صحرایی مورداستفاده قرار می‌گیرند. علاوه‌بر کاربری تعریف شده برای این سازه‌ها می‌توان از اسپیس فریم ها برای تبلیغات محیطی استفاده کرد. برای این منظور از اسپیس بنر یا همان قاب بنر استفاده می‌شود که به‌صورت قالب‌ با اندازه‌های مختلف امکان نصب انواع پوستر و بنر را فراهم می‌کند. امکان اجاره این سازه‌های موقت با قیمت بسیار مناسب و نصب آسان آن‌ها، همچنین کیفیت نمایش بنرها سبب شده که تبلیغات محیطی با این تجهیزات به تبلیغات نتیجه‌گرا برای کارفرمایان تبدیل شود.

شما عزیزان برای مشاهده انواع سازه اسپیس فریم میتوانید به سایت سفیران اسپیس مراجعه کرده و برای سفاره بهترین سازه اسپیس فریم نمایشگاهی با شرکت سفیران اسپیس تماس حاصل کنید و در هر کجای ایران که هستید سازه اسپیس خود را تحویل بگیرید .

دیگر خبرها

  • لغو تمام مرخصی ها و ماموریت ها در ایلام
  • آماده‌باش دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران ایلام
  • قوه قضائیه آنچنان که شایسته است اطلاع‌رسانی را انجام نمی‌دهد/اهمیت اثربخشی پیام‌های ارتباطی
  • خروجی جشنواره رسانه وعدالت باید پیشگیری از وقوع جرم باشد
  • جشنواره رسانه و عدالت باعث پیشگیری ازوقوع جرم و جلب رضایتمندی شود
  • نقش پررنگ ایسنا در اطلاع‌رسانی هفدهمین نمایشگاه قرآن مشهد
  • ۱۰ دلیل برای استفاده از اسپیس فریم در سازه‌های نمایشگاهی
  • گشایش نمایشگاه صنایعی دستی در مسجد کبود
  • پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون پرورش فکری مازندران
  • معرفی توانمندی‌های ۱۶ شرکت ایرانی در نمایشگاه سلامت کنیا