Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- اسماعیلی گفت: جامعه وکلا در زمره گروه‌هایی هستند که براى تشخیص حق و برپایى عدالت به قاضى کمک می‌کنند. تاریخ انتشار: 10:29 - 29 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۸۵۶۶

به گزارش خبرنگار گروه حقوقى و قضایى خبرگزارى میزان، غلامحسین اسماعیلى رئیس حوزه ریاست و سخنگوى قوه قضاییه در حاشیه بازدید از یکى از حوزه‌هاى برگزارى آزمون وکالت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که در آینده شاهد حضور چند وکیل در قوه قضاییه خواهیم بود، گفت: حوزه عدالت که جزو مهم‌ترین حوزه‌هاى حقوق اجتماعى مردم است، براى تحقق خود نیازمند به عناصر متعددى است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوى قوه قضاییه خاطرنشان کرد: قاضى، شاخص و میزان اصلى تحقق عدالت در جامعه است؛ اما در کنار جامعه قضات ما براى رسیدن به عدالت نیازمند به گروه‌هاى تخصصى متعددى هستیم که بتوانند جامعه قضات را در تحقق و برپایى عدالت کمک کنند.

وى اذعان کرد: جامعه وکلا در زمره گروه‌هایی هستند که براى تشخیص حق و برپایى عدالت به قاضى کمک می‌کنند.

اسماعیلى اظهار کرد: امروز مرکز وکلا و کارشناسان قوه قضاییه، آزمون سراسرى وکالت را برگزار کرد که در این آزمون بیش از ١٠٧ هزار نفر از فارغ التحصیلان رشته حقوق در مقاطع مختلف کارشناسى، کارشناسى ارشد و حتى دکترى شرکت کردند و این آزمون کتبى در ٤٩ شهرستان برگزار مى‌شود.

بیشتر بخوانید: برگزاری بزرگ‌ترین آزمون وکالت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه 

خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزمون وکالت قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است

حجت الاسلام محمد قمی روز جمعه و در حاشیه برگزاری نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفت وگو با خبرنگاران گفت: این آزمون یک مرحله از مسیر اعطای مدرک به حافظان قرآن است که دارای سختی های خاص خود است و به طور معمول حدود ۱۲ درصد شرکت کنندگان مورد تائید برای دریافت مدرک قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: بیشتر شرکت کنندگان با ذوق و شوق وصف ناپذیری به همراه اعتماد به نفس با توجه به معنا، تدبر، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در این آزمون شرکت کرده اند که در گفت و گو با آنان علاقه‌مندی به محک زدن آموخته های خود را بیان می‌کنند و دغدغه مدرک ندارند که این موضوع نشان از جدّی گرفتن قرآن در جامعه ما است.

این مقام مسوول با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان این آزمون نسبت به دوره های گذشته بیان کرد: حدود ۱۲ هزارو ۵۰۰ نفر از سراسر کشور در  نوزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کرده اند که نزدیک به دو سوم از آنان بانو هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • دلایل کاهش تعداد پسران در آزمون کنکور امسال
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • فضای قرآنی در جامعه رو به گسترش است
  • بازدید رییس سازمان تبلیغات اسلامی از حوزه آزمون قرآنی در مشهد
  • استقرار تیم‌های دائمی اعضای مرکز وکلا در شهرک‌های صنعتی
  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران