Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین مصدق معاون حقوقی رئیس قوه قضائیه در حاشیه بازدید از روند برگزاری آزمون وکالت مرکز وکلا و مشاوران قوه قضائیه و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق با قوانین عادی و اساسی استفاده از وکیل حق آحاد مردم جامعه است و بر اساس قوانین حتی اگر کسی توانایی اخذ نداشته باشد قانون برای او وکیل انتخاب می‌کند و حاکمیت باید به وکالت نظارت داشته باشد

او درباره آزمون مرکز مشاوران قوه قضائیه گفت: برای اولین بار مرکز مشاوران قوه قضائیه بصورت غیر متمرکز در تمام استان‌ها آزمون برگزار کرده است؛ داوطلبان این آزمون رکورد شکستند و حدود ۱۰۷ هزار نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدق تصریح کرد: مرحله اول جذب همین آزمون است و پس از کسب حد نصاب قبولی داوطلبان باید در مصاحبه تخصصی و اختیار شفاهی شرکت کنند تا سپس باتوجه به نیاز هر استان و نتیجه آزمون تعداد افراد قبول شده مشخص شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشاوران قوه قضائیه آزمون وکالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۵ هزار و ۷۵۱ نفر داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت خواهند کرد.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا، افزود: از این تعداد شرکت کننده ۴ هزارو ۴۲۱ نفر را مردان و ۱۱ هزارو ۳۲۲ نفر را زنان تشکیل می دهند.

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان و بلوچستان بیان کرد: آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبشهت همزمان با سراسر کشور در ۸ حوزه امتحانی استان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرهای زاهدان، زابل، خاش، سراوان، راسک، ایرانشهر، نیکشهر، چابهار حوزه های امتحانی برگزاری این آزمون هستند.

صفدری افزود: داوطلبان می توانند جهت دریافت کارت شرکت در آزمون به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش در قم برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور منتشر شد
  • دستگیری ۲۵ نفر از داوطلبان متقلب کنکور/ حدود ۱۲ درصد داوطلبان غایب بودند
  • ۴ ویژگی منحصربه‌فرد در کتاب‌های تاریخ شفاهی
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • کلید اولیه نوبت نخست کنکور فردا منتشر می شود/ ۵ روز فرصت اعتراض داوطلبان
  • تلاش آمریکا برای در اختیار گرفتن خلیج فارس محقق نمی‌شود