Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلیمان‌پور و شهروز صفایی پس از نماینده تایلند رده دوم را بدست آوردند و فینالیست شدند. ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آریا سلیمان‌پور و شهروز صفایی در مرحله نیمه‌نهایی روئینگ دونفره به آب زدند و پس از قایق تایلند رده دوم را بدست آوردند و فینالیست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قایق دونفره جوانان کشورمان در مرحله مقدماتی پس از پاروزن قزاقستان و بالاتر از نماینده هنگ‌کنگ دوم شد و به نیمه‌نهایی راه یافته بود.

همچنین در ادامه رقابت‌های روئینگ قهرمانی جوانان آسیا قایق چهارنفره ایران با ترکیب شهروز صفایی، آریا سلیمان ‌پور، عطا زارعی و فواد هوشیار در شانس مجدد به آب زد و با کسب رده دوم به فینال صعود کرد.

در آخرین مسابقه امروز نیز شهروز صفایی در مرحله شانس مجدد ماده تکنفره به آب زد و با کسب رده چهارم فینالیست شد.

روئینگ قهرمانی جوانان آسیا| شهروز صفایی و تیم قایق 4 نفره ایران راهی شانس مجدد شدند

 

انتهای پیام/

R1435/P/S3,33/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۲۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا پس از چند روز پرهیجان و پر از لحظات فراموش‌نشدنی به روز پایانی رسیده و شاگردان وحید شمسایی از ساعت 14:30 دقیقه در سالن بانکوک آره‌نا به مصاف تایلند می‌روند.

ایران با پیروزی برابر افغانستان، بحرین، کویت، قرقیزستان و ازبکستان به فینال رسیده و حالا یک گام دیگر برای بازپس‌گیری تاج قهرمانی آسیا دارد که دو سال پیش با شکست تیم شمسایی در فینال به آنها رسید.

بازیکنان تیم ملی و کادر فنی پس از نزدیک به دو ماه حضور در اردوهای فشرده حالا آماده انجام آخرین بازی هستند و هیچ چیز قهرمانی هم آنها راضی نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • صعود جنجالی الهلال ۱۰نفره به فینال جام حذفی عربستان
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان