Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@19:18:29 GMT

برگزاری طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در بهشهر

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۳۱۷۷

برگزاری طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در بهشهر

طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در راستای خدمت‌رسانی و همراه کردن مسؤولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین‌بار با همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبرآباد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، طرح محله انقلابی، اداره انقلابی در راستای خدمت‌رسانی و همراه کردن مسؤولان به منظور شنیدن و رفع مشکلات مردم برای سومین بار با همت سپاه شهرستان بهشهر در محله قنبرآباد این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرح محله انقلابی، اداره انقلابی فرصت مناسبی است تا مسؤولان با نزدیک شدن به مردم محله محروم و کم‌برخوردار و بررسی معضلات منطقه قنبرآباد هر چه بیشتر برای رفع مشکلات آن‌ها بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف جامعه تلاش کنند.

همچنین برنامه‌های مختلفی از کلاس‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی گرفته تا برقراری میز خدمت مسؤولان و ویزیت رایگان با حضور متخصصان توانمند برای رسیدگی بیشتر به محلات محروم شهرستان تلاش می‌شود.

حسن پورقربان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در مسیر دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که دولت اسلامی با تلفیق وحدت و همدلی آحاد مردم با مسؤولان به دست خواهد آمد، تحقق این مسیر گامی بسیار بزرگ خواهد بود.

*تلاش برای رفع مشکلات

وی افزود: همه باید نسبت به مرتفع‌سازی موانع‌، مشکلات مردم و تثبیت نیازهای اساسی آنان تلاش کنیم امّا به لحاظ آسیب پذیری در محلات کم برخوردار و طبقات محروم، باید توجه به رفع موانع موجود، در اولویت قرار گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بهشهر در ادامه خاطرنشان کرد: همه افراد جامعه دارای جایگاه ویژه و اولویت‌دار در دیدگاه مدیریت اسلامی هستند و ما نمی‌توانیم تنها به مناطق برخوردار توجه کرده و نسبت به مشکلات، نیازها، نواقص و کاستی‌های مناطق محروم و کم‌برخوردار بی‌تفاوت باشیم.

مسؤولان شهرستان پای کار بیایند

پورقربان با بیان اینکه از میان انواع ارائه خدمات به مردم، هیچ خدمتی با ارزش‌تر از خدمت به محرومین و مستمندان جامعه نخواهد بود، افزود: در این طرح تلاش می‌شود که مسؤولان شهرستان پای کار بیایند تا بیشتر و ملموس‌تر با مشکلات محلات محروم شهرستان آشنا شوند و برای رفع معضلات آن اقدامات لازم را پیگیری و انجام دهند.

وی در ادامه یادآور شد: مساعدت و پیگیری لازم جهت رفع مشکلات مردم باعث افزایش روحیه و نشاط در انسان می‌شود و از سوی دیگر این موضوع رضایتمندی مردم و در نهایت رضایتمندی خداوند متعال را به دنبال خواهد داشت.

*مردم ولی نعمتان این انقلاب هستند

جباری مردی ‌۴۵ ساله از شهرستان بهشهر در گفت‌وگو با فارس می‌گوید: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اراده مردم شکل گرفته، پس مسؤولان باید نهایت تلاش خود را برای ایجاد زندگی بهتر برای مردم به عنوان ولی نعمتان این انقلاب بکار گیرند.

*فرمانده همیشه در صحنه حضور دارد

بابایی دختر 30 ساله بهشهری در پاسخ به اینکه آیا از اقدامات و خدمت رسانی سپاه راضی هستید یا خیر؟  می‌گوید: سپاه شهرستان بهشهر در تمامی مناسبت‌ها جانانه در خط مقدم و پای کار و همیشه در صحنه است، فرمانده جهادی سپاه مردی با روحیه جهادی که زبانزد عام و خاص است، او کسی ست که همیشه ایده‌های ناب دارد و جوانان زیادی را در این راه با خود همراه می‌کند.

وی در ادامه بیان می کند: طرح محله انقلابی، اداره انقلابی فرصت مناسبی است تا مسؤولان شهرم برای رفع مشکلات مردم بکوشند و در عمل به وظایف خود نسبت به اقشار ضعیف و کم برخوردارتر این شهرستان تلاش کنند پس نشستن مسؤولان پای درد و دل‌های مردم خسته و گرفتار شهرم جای بسی قدردانی دارد که امید است برای رفع مشکلاتشان بیش از پیش تلاش و همت گمارند.

ابراهیم شجاعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهشهر نیز می‌گوید: نیروی انتظامی از دل همین ملت است و تحت اجتماعی، به‌عنوان نیروی انتظامی جمع شدند و کسانی را که به امنیت مردم خدشه و از آن تعدی می‌کنند با عنوان حاکمیتی ورود پیدا خواهیم کرد.

یاسر فیروزی شهردار بهشهر در این ارتباط بیان می‌کند: مجموعه مدیریت شهری وجه همت خود را تأمین رفاه و آسایش عموم شهروندان و پاسخ‌گویی به مطالبات معقول و به حق مردم قرار داده‌ و طی این سال‌ها نیز توانسته‌ در سایه خدمات‌رسانی مطلوب، به بخش قابل توجهی از اهداف توسعه دست یافته و رضایتمندی عمومی را کسب کند.

* زمینه برای رفع مشکلات فراهم می‌شود

سیدمحمد بابایی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بهشهر نیز می‌گوید: امید است این فعالیت‌ها با توجهات بیشتری همراه باشد چرا که قطعا هر چه مسؤولان بیشتر پای حرف مردم بنشینند، آشنا شدن آنها با مشکلات، زمینه را برای رفع مشکلات موجود فراهم خواهد کرد.

به گزارش فارس، سومین برنامه طرح محله انقلابی، اداره انقلابی با حضور امام جمعه، رئیس دادگستری، فرماندهی انتظامی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر کمیته امداد، رییس اداره بهزیستی، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیر جهاد کشاورزی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای، رئیس امور آب و فاضلاب شهری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از کارشناسان ادارات شهرستان بهشهر با محوریت خدمت‌رسانی به مردم و اقشار آسیب‌پذیر و کم‌برخوردار در محله قنبرآباد این شهرستان برگزار شد.

این طرح در غالب برنامه‌های متنوعی از قبیل دیدار با جمعی از خانواده‌های معزز شهدا، دیدار از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، حضور کارشناسان دامپزشکی در دامداری‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم و نیز واکسیناسیون دامها، ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی و خدمات دارویی رایگان، ارائه خدمات مشاوره‌ای حقوقی و قضایی، ارائه خدمات و مشاوره در خصوص معضلات شهری و همچنین برپایی بازارچه اقتصاد مقاومتی و گالری نقاشی و طراحی برگزار شد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: دولت اسلامی شهرستان بهشهر خدمات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل زارعی کوشا صبح چهارشنبه در میز خدمت مردم روستای خسروآباد از توابع شهر بیجار با بیان اینکه مردم این روستا شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند، اظهار کرد: شهید اصلانی در سال ۵۸ در درگیری با اشرار به شهادت رسید و امروز آخرین شهید این منطقه شهید امان الهی از مدافعان حرم است و این افتخار بالاتر از همه ارزش‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: برای پرورش چنین بزرگ مردانی و کسانی که در دفاع از انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردند از مردم این روستا باید تقدیر کرد.

وی ادامه داد: حضور مدیران در جلسه امروز نشان از اهمیت رفع مشکلات مردم دارد و باید در راستای این مهم تلاش کرد.

زارعی کوشا گفت: اولین بار است که تمام مدیران ارشد استان در این روستا حضور دارند و امیدواریم این میز خدمت موجب رفع مشکلات این بخش و بالاخص روستای خسروآباد شود.

استاندار کردستان گفت: شهرستان بیجار قطب تولید گندم دیم در کشور است و این شهرستان در سال گذشته سه درصد تولید گندم کل کشور را برعهده داشته است و در استان کردستان هم بیشترین تولید گندم مربوط به بیجار و این بخش است.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که امروز بررسی می‌شود بحث گندم و رفع مشکلات کشاورزان است و بخشی هم مربوط به حوزه وزارت نیرو است که بررسی لازم صورت خواهد گرفت.

وی خطاب به کشاورزان گفت: تمام مشکلات مورد توجه است اما اتفاق افزایش قیمت خرید گندم در این دولت اهمیت زیادی دارد و این روند ادامه پیدا می‌کند.

لزوم جذب سرمایه‌گذار در بیجار

زارعی کوشا بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار اشاره کرد و ابراز داشت: درآمد تولید گندم جدای هزینه‌های سال بعد اگر در این شهرستان سرمایه گذاری شود بخشی از مشکلات اقتصادی این منطقه رفع می‌شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: اگر هزینه گندم در بانک‌های بیجار سرمایه گذاری شود میزان اعتبارات افزایش می‌یابد.

وی به تولید گندم در بیجار اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار تن تولید گندم در بیجار داشتیم که از خرید گندم پنج هزار میلیارد تومان به کشاورزان پرداخت شد.

وی بر لزوم سرمایه گذاری کشاورزان در بیجار تاکید کرد و بیان داشت: لازم است تا این مهم به فرهنگ اقتصادی تبدیل شود تا سرمایه گذاران در این شهرستان سرمایه گذاری کنند.

زارعی کوشا ادامه داد: زیر ساخت‌های لازم در این شهرستان در حال انجام است و میانگین راه روستایی اسفالته ۸۴ درصد است.

وی گفت: استان کردستان درابتدای دولت سیزدهم میانگین شاخص اسفالت روستای ۶۳ درصد بود اما الان به ۷۴ درصد رسیده است که این پیشرفت خوبی بوده است.

وی تاکید کرد: بیش از ۳۷۰ کیلومتر راه ساخته شده و میانگین شاخص شهرستانی ۷۸.۵ درصد است که از میانگین استانی بیشتر است.

شاخص آسفالت راههای روستایی بیجار از میانگین کشوری بالاتر است

زارعی کوشا به آسفالت راه‌های روستایی بیجار اشاره و ابراز کرد: شاخص بیجار ۸۹.۵ درصد است و شاخص آسفالت راه‌های روستایی در بیجار از میانگین استانی بالاتر است.

وی با اشاره به اینکه برای راه‌های روستایی برنامه ریزی لازم را داریم تا روستاهای این منطقه بازسازی شوند، گفت: روستای جبرئیل، کلوچه چشمه ادینه و کهریز پیمانکار دارند و باقی روستاها این بخش در حال دیگری و انجام است.

استاندار کردستان اذعان کرد: تعداد طرح هادی اجرا شده ۵۷ روستا در شهرستان است و در دولت سیزدهم ۳۰ روستا انجام شده و ۲۵ روستا طرح هادی آن در حال انجام است.

مقاوم سازی ۶ هزار واحد مسکونی در دولت سیزدهم

وی ادامه داد: در حوزه مقاوم سازی مسکن بیش از ۶ هزار واحد مقاوم سازی شده ۲۲۰۰و احد در این دولت صورت گرفته است که معادل یک سوم این میزان است.

استاندار کردستان گفت: پوشش تلفن همراه در ۲۴۷ روستا وجود دارد که شاخص استان ۹۶ درصد است و روستاهای دارای شبکه ملی ۱۴۳ روستا هستند.

وی از ارتقای روستای خسروآباد به اینترنت ۴ جی خبر داد و گفت: تجهیزات ۴ جی و پوشش اینترنت در روستای خسرو آباد خریداری شده و تا هفته آینده راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 6100164

دیگر خبرها

  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • طالبان: ماجرای بدخشان حل‌وفصل شد
  • بیجار قطب تولید گندم در کشور است / لزوم رفع مشکلات مردم
  • دو بنای غیر مجاز در بهشهر قلع و قمع شد
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور در ایران
  • دعوت از تیم ملی فوتسال برزیل برای حضور از ایران
  • خسارت ۴۹۰ میلیارد تومانی سیل به بخش دُرُح سربیشه
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری اوباش حین درگیری در بیمارستان