Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@17:35:39 GMT

مدیرعامل سپاهان: خدا کند یکشنبه باران بیاید

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۱۷۳۳۴۹

مدیرعامل سپاهان: خدا کند یکشنبه باران بیاید

مسعود تابش در خصوص پیروزی پرگل سپاهان مقابل شاهین بوشهر و قرار گرفتن این تیم در صدر لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر بازی خیلی خوبی بود و بازیکنان سرحال بودند. با اینکه دو سه بازیکن را در اختیار نداشتیم اما بچه ها خوب کار کردند، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و توانستیم با تعداد گل های زیاد برنده این بازی باشیم و با کسب سه امتیاز به صدرجدول برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از کارشناسی داوری تعجب می‌کنم

تابش در خصوص خطایی که بازیکنان شاهین بوشهر روی محمدرضا حسینی انجام داد و از داور مسابقه کارت قرمز گرفت اما به زعم کارشناسان داوری در تلویزیون این اخراج سختگیرانه بود، عنوان کرد: می گویند پای بازیکن حریف به پای حسینی نخورده و فقط بازیکن ما سرنگون شده است. اما پای حسینی حدود ۲ سانت شکافت و به شدت زخمی شد. من از این کارشناسی تعجب می کنم. حسینی شانس آورد که ساق پایش نشکست. سوال من این است که چه چیزی به پای او خورد که این گونه دچار جراحت شد؟ این بازیکن تازه به شرایط مسابقه برگشته و اگر دوباره مصدوم می‌شد، دوباره یک بازیکن خوبمان را برای چند بازی از دست می‌دادیم.

نورافکن و محبی بازیکنان معمولی نیستند

مدیرعامل باشگاه سپاهان در مورد مساله حضور دو بازیکن زیر ۲۳ سال این تیم در اردوی تیم ملی المپیک ایران گفت: در مورد حضور نورافکن و محبی در تیم ملی امید و بازی کردن یا بازی نکردن آن‌ها مقابل استقلال بهتر است از کادر فنی سوال کنید اما این دو بازیکن، بازیکنان معمولی و عادی ما نیستند. آنها دو بازیکنی هستند که به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شدند. ما همیشه با تیم‌های ملی تعامل داشته‌ایم. پس از بازی هفته گذشته با پیکان، بازیکنان زیر 23سال ما در اردوی تیم امید حاضر شدند و روز قبل از بازی هفته شانزدهم ما هم به اردوی تیم برگشتند و ریکاوری مناسبی هم نتوانستند انجام بدهند.

برای بازی جام حذفی به تهران دعوت شدم

وی در مورد اینکه سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال عنوان کرده برگزاری بازی جام حذفی در روز دوم دی انصاف نیست افزود: چرا انصاف نیست؟ برنامه را از قبل به ما اعلام کردند و من به تهران دعوت شدم و در جلسه‌ای برای برگزاری همین مسابقه در شورای تامین شرکت کردم. حتی در مورد ساعت برگزاری بازی هم صحبت و توصیه‌های لازم به هر دو باشگاه شد و هیچ صحبتی در مورد برگزار نشدن این بازی نبود. اما دیدم که سرپرست باشگاه استقلال درخواست دادند این بازی برگزار نشود. چرا نباید این بازی برگزار شود؟ من با برگزار نشدن این بازی مخالف هستم. تعجب می‌کنم چرا پس از برگزاری جلسه امنیتی بازی جام حذفی، شک و شبهه به وجود می‌آید که این بازی برگزار می‌شود یا نمی‌شود.

آیا تعامل باید یک طرفه باشد؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص اینکه سرمربی تیم امید اعلام کرده امروز بازیکنان را به اردو می‌برد و بازیکنانی که حاضر نباشند، نمی‌توانند درمسابقات داخلی بازی کنند، اظهار داشت: همانطور که گفتم در این مورد بهتر است کادر فنی و سرمربی تیم ما صحبت کنند اما منافع باشگاهی که سرمایه‌گذاری می‌کند چه می‌شود؟ می‌گویند باید این بازیکنان را در این اردو در اختیار داشته باشند اما ما هم یک بازی حساس در جام حذفی داریم که یک تک بازی است. یا ما برنده می‌شویم یا استقلال. آیا این درست است یک تیم دو تا از بهترین نفراتش را در چنین بازی مهمی در اختیار نداشته باشد؟ خود استقلال هم قطعا به بازیکنش در این مسابقه احتیاج دارد.

تابش ادامه داد: آیا نمی‌شود که بازیکنان ما روز دوشنبه بازی باشگاهیشان را انجام بدهند و بعد از این بازی بلافاصله به اردوی تیم المپیک ملحق شوند؟ آیا تعامل فقط باید از یک طرف باشد؟ نورافکن و محبی دو بازیکن اصلی و اساسی ما هستند. ما همیشه با تیم‌های ملی تعامل داشتیم و الان هم دوست داریم این تعامل وجود داشته باشد. مشکلی هم با تیم های ملی نداریم. حرف من در واقع این است که این بازی برگزار شود و بعد از آن بازیکنانمان به اردوی تیم امید بروند. انتظار داریم منافع باشگاه هم در نظر گرفته شود. همکاری باید دو طرف باشد تا ادامه پیدا کند. این انصاف نیست که در یک بازی حساس دو تا از بهترین بازیکنانمان را در اختیار نداشته باشیم.

خدا کند یکشنبه باران ببارد!

وی درمورد اینکه استیلی عنوان کرد بازی روز دوشنبه شاید به خاطر آلودگی هوا لغو شود، گفت: امیدوارم اینطور نباشد. ان‌شاءالله که روز قبل از این بازی باران ببارد و آلودگی هوایی وجود نداشته باشد! امیدوارم این حرف‌ها به خاطر این نباشد که هر وقت استقلال آماده بود ما بازی کنیم. ما حتی برای بازی با استقلال بلیت‌های سفر به تهران و همچنین هتل محل اقامت تیم را هم رزرو کرده‍‌ایم.

برگزاری بازی جام حذفی چه ربطی به انصاف دارد؟

تابش ضمن اشاره به صحبت های مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی امید مبنی بر اینکه اگر این بازی لغو شود زمان دیگری برای برگزاری آن وجود ندارد، تصریح کرد: ما یک بازی عقب افتاده با صنعت نفت آبادان داریم. همچنین باید در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم حاضر شویم و به این ترتیب مشکل پیدا می کنیم. من روز قبل از بازی با شاهین بوشهر به تهران رفتم و در جلسه کمیسیون امنیتی شورای تامین به واسطه همین بازی شرکت کردم. توصیه‌های لازم در مورد بازی با استقلال صورت گرفت و هیچ صحبتی هم مبنی بر انجام نشدن بازی نبود اما پس از بازی استقلال و ماشین سازی دیدم سرپرست محترم باشگاه استقلال گفت که برگزاری بازی استقلال سپاهان انصاف نیست. من نمی دانم برگزاری این بازی چه ربطی به انصاف دارد؟ به هر جهت امیدواریم که عدالت برقرار باشد. نمی‌خواهم قضاوت کنم اما امیدوارم شرایط به این صورت نباشد که هر وقت استقلال آماده بود ما بازی کنیم!

برای حضور در سه جام نیاز به تقویت داریم

تابش در مورد نام‌هایی که برای تقویت سپاهان در نیم فصل دوم عنوان می‌شود گفت: در این مورد نمی‌توانم صحبتی داشته باشم. هنوز به من لیستی داده نشده اما به هر حال طبیعی است که صحبت هایی بین کادر فنی و باشگاه انجام شود. برای حضور پرقدرت در هر سه جام نیازبه تقویت داریم. متاسفانه عزت‌الله پورقاز را چند وقت پیش به علت مصدومیت از دست دادیم. او یکی از بهترین بازیکنان ما بود و از خدا می‌خواهم هرچه زودتر سلامتش را به دست بیاورد. تیم ما باید ترمیم شود اما هنوز به صورت مشخص نام کسی عنوان نشده و من الان نمی‌توانم در مورد نام‌ها صحبت کنم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سپاهان لیک برتر مسعود تابش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۱۷۳۳۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با استقلال تهران، اظهار داشت: ما به حمایت هواداران نیاز داریم. طرفداران‌ و تیم همه باید یکدل و همدل باشیم و نشان بدهیم روی سکو و داخل زمین به معنای واقعی یک تیم هستیم. استقلال تیم قابل احترامی است. اگر بتوانیم حمایت و احساسات را با کیفیت فنی ترکیب کنیم، تیم فوق العاده‌ای خواهیم بود. از آقای زنوزی تشکر می‌کنم. این تیم را همه جوره حمایت می‌کنند. همه به صورت یک تیم و همدل مثل سربازهای جنگجو برای تراکتور می‌جنگیم. امیدوارم فردا یک روز خیلی خوب برایمان باشد و هواداران را با دل شاد راهی خانه‌هایشان کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های تراکتور برای بازی فردا، گفت: پنجمین روز است که به تبریز آمده‌ام. قبل از بازی با ذوب آهن حداکثر تلاش را انجام دادیم تا تیم از نظر روحی و ذهنی به شرایط خوب بازگردد. باتوجه به نتایج هفته‌های اخیر، تراکتور از نظر روحی شرایط خوبی نداشت که با مدنظر قراردادن محدودیت زمانی از نظر تعداد جلسات تمرینی، سعی کردیم تیم را از نظر فنی و ذهنی آماده یک بازی بزرگ کنیم.

مطهری با تأکید بر اینکه تراکتور تیم با اصالت و بزرگی است، عنوان کرد: استقلال تیم با انگیزه‌ای بوده و در صدر جدول برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کند؛ اما نباید فراموش کنیم، ما هم همواره تیم خیلی بزرگی هستیم.

مربی تراکتور در خصوص حساسیت بازی با استقلال و مسئولیتی که بر عهده گرفته است، بیان کرد: من در کنفرانس خبری قبلی هم گفتم. صادقانه آمده‌ام کار کنم و دنبال پست و مقام نیستم. وضعیت سختی بود، شاید خیلی‌ها در آن شرایط قبول مسئولیت نمی‌کردند. از بازیکنان و مدیران تیم‌هایی قبلاً کار کرده‌ام بپرسید. همواره در نهایت تعهد کار را جلو برده‌ام. در حال حاضر مسئولیت فنی تیم را عهده‌دار هستم و کار کردن در تراکتور برایم افتخار است. به عنوان کادر حرفه‌ای کار خودمان را پیش می‌بریم. همیشه به هواداران احترام می‌گذاریم. بازی قبلی در رختکن گفتم شما بجنگید و تلاش کنید، هوادار هم پشت‌تان می‌آیند؛ البته اصلاً نمی‌دانستم آن صحبت‌هایم ضبط می‌شود. ما باید ارتباط خوبی با هواداران داشته و به معنی واقعی یک تیم باشیم تا در نهایت تراکتور نتیجه بگیرد.

مطهری در پاسخ به این سوال که با تفکر خودتان پیش می‌روید یا نکات فنی از سوی آقای گل‌محمدی به شما منتقل می‌شود؟ بیان کرد: آقای گل‌محمدی عزیز بنده، مربی بزرگ و فنی‌ترین مربی است. من همیشه هر جا بودم با ایشان ارتباط داشتم و اکنون نیز در ارتباط هستیم، ولی الان مسئولیت فنی تیم با من است.

وی درباره ضعف تراکتور روی ضربات ایستگاهی، گفت: نهایت تلاش را انجام می‌دهیم تا از این ناحیه ضربه نخوریم؛ البته کمی موضوع زمان‌بر است. استقلال روی ضربات ایستگاهی تیم خوبی بوده و در جلسه فنی و تمرینات تلاش می‌کنیم تا از این نقطه، آسیب نخوریم. همه تیم‌ها نقاط ضعف و قوت دارند و سعی می‌کنیم نقاط ضعف را به حداقل رسانده و نقاط قوت را تقویت کنیم.

مربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تراکتور برای دیدار با استقلال، توضیح داد: بعد از بازی با ذوب آهن ریکاوری خوبی داشتیم و توانستیم انرژی بازیکنان را بازسازی کنیم. مصدومیت یکی از بازیکنان 50 – 50 بوده و وضعیت او عصر امروز مشخص می‌شود.

وی در خصوص نقش دیدار تراکتور و استقلال در تعیین قهرمان امسال، بیان کرد: تراکتور تیم بزرگی بوده و برای حیثیت و آبروی خودمان می‌جنگیم و نگاهی به جدول نداریم. ملوان پشت سرمان در جدول قرار دارد و با تمام انرژی می‌خواهیم در این بازی برای کسب پیروزی تلاش کنیم.

مطهری در رابطه با نبود برخی بازیکنان استقلال در مصاف با تراکتور، بیان کرد: برخی از این بازیکنان در هفته‌های گذشته هم نبودند. این نفرات همچون آقای سید حسینی، بازیکنان بزرگ و قابل احترامی هستند. ما آنان را آنالیز کرده‌ایم و تمرکزمان روی تیم خودمان است. استقلال نفرات جایگزین خوبی دارد و سعی می‌کنیم بهترین نمایش تراکتور را داشته باشیم.

وی در رابطه با نتایج تراکتور مقابل تیم‌های مدعی و همچنین سبک بازی استقلال، گفت: من روزی که آمدم از آقای خمز و کادرشان تشکر کردم. با گذشته کاری نداریم و رو به جلو نگاه می‌کنیم. سبک‌های مختلفی در فوتبال وجود دارد و من به عنوان مربی به تمامی سبک‌ها احترام می‌گذارم. فوتبال تخریبی و دفاعی یک نوع سبک بازی بوده و به من مربوط نیست. استقلال تیم قابل احترام بوده و سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

مطهری در خصوص سبک بازی تراکتور و صحبت‌های سرمربی ذوب‌آهن مبنی بر رو آوردن تراکتور به بازی مستقیم، گفت: مالکیت توپ ما مقابل ذوب‌آهن خیلی بیشتر از حریف بود و فوتبال کلاسیک ارایه دادیم. برخی روزها برد برای تیم حیاتی است و مجبور می‌شویم از فلسفه‌مان دور شده و به دنبال آیتم‌های دیگر باشیم. ما در بازی با ذوب‌آهن به اجبار از این سبک استفاده کردیم و جواب داد. با تغییر مربی، تغییر سبک رخ می‌دهد و در دیدار با ذوب‌آهن می‌خواستیم تیم غیرقابل پیش‌بینی باشیم و نتیجه داد و توانستیم برنده شویم.

وی در رابطه با اولویتش از نظر فنی و سورپرایزهایش برای بازی فردا، بیان کرد: تا فردا صبر کنید. امیدوارم بهترین اتفاقات رخ دهد. همواره از سوالات فنی استقبال می‌کنم و بعد از بازی در خصوص موضوعات فنی پاسخ خواهم داد.

وی در رابطه با میزان آمادگی حسین ‌پورحمیدی برای بازی فردا، گفت: میزان آمادگی پورحمیدی در بازی با ذوب‌آهن مشخص بود. او دروازه‌بان بزرگی است و در تیم ملی هم حضور داشت. او با عملکردش این موضوع را اثبات کرد. دوست دارم هواداران تیم را حمایت کرده و یکدل باشیم. اینکه هواداران روی سکو با تیم همدل باشند، خیلی مهم بوده و برای شادی آنان تمام تلاش‌مان را به‌کار می‌گیریم. بازیکنان از هواداران انرژی می‌گیرند؛ چرا که تیم متعلق به آنان بوده و سعی می‌کنیم پیروز شده و آن را به هواداران تقدیم کنیم. ما به عنوان افراد حرفه‌ای تلاش می‌کنیم کارمان را انجام داده و هواداران را خوشحال کنیم.

مطهری در خصوص نوع قراردادش با تراکتور، گفت: من به عنوان مسئول فنی تیم مسئولیت پذیرفته‌ام. خیلی از عناوین همچون سرمربی و مربی، مهم نیست. شما من را نفر آخر تیم بدانید. من برای کمک به تراکتور آمده‌ام. نمی‌دانم دنبال چه موضوعی هستید. اینکه سرمربی می‌آید یا نه، از مدیریت باشگاه بپرسید. من یک خدمتگزار در تراکتور هستم و نهایت تلاش را انجام می‌دهم؛ فرقی ندارد نفر اول باشم یا صدم.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901398

دیگر خبرها

  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • توضیحات مدیرعامل فجر درباره بازی جنجالی